Kauhein asia, jonka olet nähnyt eläessäsi?
Omia kokemuksia:
- Auto-onnettomuus
- Kohtasin yläaste ikäisenä miehen, joka oli selvästi kännissä, yritti tarttua minuun ja parhaaseen ystävääni.
- Löysin 9-vuotiaana kissani tieltä kuolleena ;(
... Onhan näitä muitakin. En tiedä lasketaanko tätä, mutta katsoin yksi ilta elokuvan 'Megan Is Missing', ja jäi kauhea ahdistus päälle. Etenkin näin teinitytön äitinä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tuli mieleen perheenjäsenen lähes katatoninen tila (skitsofrenia, silloin vielä ei ollut diagnoosia...).
Ei se oma rakas kissa auton alle jääneenäkään kyllä mukava näky ollut.
yep, täällä myös. Perheenjäsenen skitsofrenia ja siihen liittyvä psykoosi, harhaisuus ja täysin arvaamaton, järjetön agressiivisuus. Toistuu satunnaisesti vuosien varrella... painajainen, joka ei lopu koskaan. Ihme, että kukaan perheenjäsenistä ei ole vielä kuollut väkivaltaisesti.
Näin lapsena puistossa itsemurhan tehneen ihmisen suolet puun oksalla. Toinen tapahtuma sattui oppikoulussa. Viereisen talon ikkunasta hyppäsi mies, liiskautui katuun.
Äitini kuolinkamppailu. Hänet oli jätetty sairaalassa ilman valvontaa ja kun menin hänen luokseen, niin hän potki siinä sängyssä jaloillaan ja heilutti käsillään. Hän oli saanut sydänkohtauksen ja kuoli sitten siihen. Jälkeenpäin vaatimassani ruumiinavauksessa selvisi, että tämä oli jo toinen sydänkohtaus. Sen ensimmäisen takia hänen vointinsa oli kotona mennyt heikoksi, mutta sairaalassa he päättivät, että hänellä varmaankin olisi ollut ilman mitään altistusta tuberkuloosi (!) ja laittoivat eristyshuoneeseen. Hänellä ei ollut mitään sydänseurantaa, vain se happimaski kasvoilla, jota yritti viime voimillaan riuhtoa irti. Äiti ei todellakaan lähtenyt rauhallisesti tästä maailmasta pois vaan kauhuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin hallitus.
Orpo ja Purra tuplaa kauhistuksen
Minä en usko, että nuo kauheimmat on totta.
Video missä kissa keitettiin elävältä 😭
Aasialaisten täysin barbaariset eläinvideot. 😭
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Miksi sä tuollaisia katsot?
Vierailija kirjoitti:
Itsarin sähköllä (virtapiiri) tehnyt ihminen.
Mikä virtapiiri, en tiedä.
No mikä siinä ihmisessä oli?
Pääsy kielletty, etsimääsi sivua ei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Miksi sä tuollaisia katsot?
En muista, tuli vaan vastaan vuosia sitten (ihan youtubessa ei missään pimeässä verkossa). Kissa pyrki pois ja miehet vaan piti ison padan (avotuli) kantta kiinni....
Mietin pitkään ja pakko sanoa se kun kävelylenkillä pieni lapsi edessäni, ulkomaalaistaustainen tyttö, jäi hieman jälkeen äidistään ja kääntyi yhtäkkiä minuun päin (olen aikuinen nainen) ja alkoi tehdä p*rnahtavia eleitä ja liikkeitä. Menin täysin lukkoon sillä kyseessä oli varmaan 4 vuotias ja selvästi myös jotenkin kehitysvammainen. Mietin mistä hän semmosta käytöstä on oppinut ja mulle tuli siitä oksennus suuhun. Soitin lasuun kotona hämmentyneenä ja pahoinvoivana mutta eihän minulla ollut mitään täsmentäviä tietoja ollut antaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihmiset päässeet helpolla elämässään. Tulee tällainen olo kun näitä lukee.
Itseltä kun on kuollut lähes kaikki läheiset.
Kuoliko ne kaikki - mystisesti - sun läsnäollessa vai mitä sä lesoot?
Minua hävetti ne isot Mikki Hiiri -kengät ja tiukat jumppatrikoot presidentin esittelyssä. Nuorekas toki pitää olla mutta joku tolkku sentään.