Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhein asia, jonka olet nähnyt eläessäsi?

Vierailija
24.03.2013 |

Omia kokemuksia:

- Auto-onnettomuus

- Kohtasin yläaste ikäisenä miehen, joka oli selvästi kännissä, yritti tarttua minuun ja parhaaseen ystävääni.

- Löysin 9-vuotiaana kissani tieltä kuolleena ;(

... Onhan näitä muitakin. En tiedä lasketaanko tätä, mutta katsoin yksi ilta elokuvan 'Megan Is Missing', ja jäi kauhea ahdistus päälle. Etenkin näin teinitytön äitinä.

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lomalla Thaimaan Khao Lakissa jouluna 2004, ja olin vastaamassa että tsunami, mutta sitten aloin ajatella, että ei se ehkä ollutkaan kauheinta mitä olen nähnyt. Koska en oikeastaan nähnyt varsinaisesti kauheaa, heti tapahtuman jälkeen siellä missä oltiin niin kuolleita ei oikeastaan kovin erottanut kaikesta liejusta, hiekasta ja romusta. Osa perheestä oli kateissa, mutta en ollut yksin ja sellainen perusturvallisuus oli koko ajan kuitenkin.

Kauheinta oli se, kun isäpuoli uhkaili itsemurhalla. Olin noin 8-vuotias, kun sai taas jonkun raivokohtauksen ja huusi, miten ja millä tavalla aikoo tehdä itsemurhan, lasten kuullen. Koska oli uhkaava, niin pelkäsin, että tekee meillekin jotain. Näitä tilanteita oli kyllä useampiakin, mutta tuolloin todella pelkäsin joutuvani perhesurman uhriksi.

Vierailija
162/168 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävän vanhuksen jalat oli täynnä matoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi kahdessa osassa.

Olin ollut 5kk raskaana kun rutiini ultrassa todettiin että lapsen sydän ei enää lyö. Kyseessä siis keskeytynyt keskenmeno eli lapsi ehtinyt olla kuolleena jo ehkä viikon ja hajoamisprosessi käynnissä, mutta keho ei tajunnut poistaa luonnollisesti vaan jatkoi raskautta. Tulehdusriskin takia näissä tapauksissa synnytetään alateitse. Käynnistys lääkkeellisesti.

Olen likinäköinen ja minulta otettiin silmälasit pois, joten en nähnyt muuta kuin sairaanhoitajan vievän veristä myttyä pois operaatiohuoneesta, kunnes ultran avulla mahdollista sisään jäänyttä raskausmateriaa tutkinut lääkäri kutsui hänet takaisin. Tätä kohtaa minun ei varmasti ollut tarkoitus nähdä mutta huomasin ultralivassa selkeästi pienet jalat. Minulta lähti taju.

Lapsen menetys kohtukuolemaan musersi minut, mutta se mitä sairaalassa tapahtui traumatisoi minut niin pahasti että jouduin jonkinlaiseen psykoosiin vuosiksi. Nyt pystyn jo puhumaan asiasta.

Vierailija
164/168 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, pelottavinta ja kauheinta oli vihainen arvaamaton isäni kun hän suuttui.

Vierailija
165/168 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä avohaava täyshullun exäni jalassa ja koko asunto sen vuoksi aivan veressä. Hän teki sen haavan itse itselleen huvin vuoksi lääke-ja kamapäissään.

Ko. täyshullun exän umpisairas katse, kun kuristi minua. Näytti nauttivan oikein kunnolla ja olevan jossain sadistisessa mielihyvätilassa. Olin varma, että kuolen, sillä hän ei päästänyt minua asunnosta pois. Pääsin lopulta jotenkin pakenemaan, en tosin muista enää miten. Seuraavan kerran palasin asunnolle muuttoauton kera. 

95-vuotiaan jalassa oleva mätääntynyt haava palvelutalossa, jonka puhdistin. Ei sitä voi sanoin kuvailla. 

Vierailija
166/168 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvä avohaava täyshullun exäni jalassa ja koko asunto sen vuoksi aivan veressä. Hän teki sen haavan itse itselleen huvin vuoksi lääke-ja kamapäissään.

Ko. täyshullun exän umpisairas katse, kun kuristi minua. Näytti nauttivan oikein kunnolla ja olevan jossain sadistisessa mielihyvätilassa. Olin varma, että kuolen, sillä hän ei päästänyt minua asunnosta pois. Pääsin lopulta jotenkin pakenemaan, en tosin muista enää miten. Seuraavan kerran palasin asunnolle muuttoauton kera. 

95-vuotiaan jalassa oleva mätääntynyt haava palvelutalossa, jonka puhdistin. Ei sitä voi sanoin kuvailla. 

Ai niin vielä se, kun isäni kusi umpijurrissa etupihallamme alppiruusupensaaseen ja näin, että koulukaverit kävelevät taloamme kohti. Pystyn tuntemaan sen saman häpeän vieläkin, vaikka eihän se minun häpeäni pitäisi olla, jos isälläni on alkoholiongelmia. Onnekseni nämä koulukaverit eivät tainneet lopulta nähdä mitään. Tämä taitaa itse asiassa olla enemmän surullista.. 

Vierailija
167/168 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni viiltämässä kättään auki minun takiani.

Mitä olit tehnyt tai aiheuttanut?

Kuis homma jatkui?

Ranne ja suhteenne.

Vierailija
168/168 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 22:24"]

Ensirakkauteni meni psykoosiin. Oli ennen tätä ottanut yliannostuksen lääkkeitä ja viiltänyt ranteensa auki. Tulin illalla kotiin ja siellä hän minua odotti. Hän luuli olevansa toinen ihminen, kuuli ääniä ja uskoi minun tekevän hänelle pahaa. En koskaan unohda ilmettä hänen kasvoillaan. Hän hymyili koko ajan, virnistys muistutti lähinnä irvikissaa ja oli pahansuopa.

[/quote]

Hui kauhistus, tunnistan kyllä niin hyvin tuon kuvauksen ilmeestä kasvoilla. Tuo on niin tuttu skitsofreenikkoystäväni kautta. Hänellä on joskus ollut minuun kohdistuvia paranoidisia kuvitelmia. Se hyytävä ilme on jotain todella kauhistuttavaa :(

Mutta niin, muita kauheita asioita mitä olen nähnyt ovat lemmikkieläinteni lopettaminen eläinlääkärissä. Ja eläimiin liittyvät kyllä muutkin karseat näyt.

Netissä on silloin täkköin tullut vastaan aivan järkyttäviä kuvia ja videoita.

Miten semmoisia muka tulee eteen? Ei tuu. Itse oot hakenut katsomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän