Kauhein asia, jonka olet nähnyt eläessäsi?
Omia kokemuksia:
- Auto-onnettomuus
- Kohtasin yläaste ikäisenä miehen, joka oli selvästi kännissä, yritti tarttua minuun ja parhaaseen ystävääni.
- Löysin 9-vuotiaana kissani tieltä kuolleena ;(
... Onhan näitä muitakin. En tiedä lasketaanko tätä, mutta katsoin yksi ilta elokuvan 'Megan Is Missing', ja jäi kauhea ahdistus päälle. Etenkin näin teinitytön äitinä.
Kommentit (168)
Olen nähnyt henkilön, joka kaatui humalassa jossain metsässä niin, että sai silmänmunaansa pystyyn oksan, jossa oli vielä pienehkö kevätlehti kiinni. Oksa vielä tökkääntyi kiinni silmän yläsivulle niin, että tyyppi ei itse huomannut sitä moneen tuntiin ja haava tulehtui.
Toiseksi pahin oli lapsi, joka oli saanut ohimoon osuman jääkiekosta sen verran kovaa, että se oli murtanut kallon ja jäänyt kiinni pari senttiä syvälle.
Kuusivuotiaana löysimme kaverin isäpuolen ranteet auki kylppäristä ja ne verijäljet eivät koskaan lähteneet lattiasta irti.
Pikkutyttönä leikimme muutaman vuoden vanhemman veljeni kanssa ja satutin itseni hieman. Aloin siis itkemään. No, juopunut isä tuli ja alkoi heittää veljeäni tavaroilla. Enpä sen jälkeen ole itkenyt muiden nähden.
oman vauvan 3kk elvytyksen aloitus + sitä ennen saatu sairaskohtaus + leikkauksen jälkeinen olotila
Pahoin autokolarissa ruhjoutunut ruumis. Ihan työn merkeissä näin.
Kauheaa ja surullista. Tämä vie minulta pelkästään luettuna yöunet..:(
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:13"]
Kyllä se on lopetettu kissa. Siis ihan eläinlääkärillä. Letkut suussa, kaikki jäsenet ihan kankeina ja tyhjät silmät auki.
Parempi kyllä, että näin sen, että se on todella pelkkä tyhjä kuori, ja itse mun oma lemmikki (sen sielu) on jo "siellä paremmassa paikassa".
[/quote]
Matkalla Väli-Amerikassa näin poliisin ampuvan rikollisen kuoliaaksi
Isäni raiskaamassa isosiskoani kun minä olin luultavasti noin 5-6 vuotias ja isosisko 11-12 vuotias. Sen jälkeen siskon suihkussa pesemässä vertavuotavaa jalkoväliään.
Olin 6-vuotias kun näin pappani kuoleman. Olin mummon ja papan kanssa kesämökillä, oli ihan tavallinen iltapäivä, oltiin juuri syöty. Pappa oli lähdössä pihatöihin kun yhtäkkiä hän kaatui vaan siihen lattialle. Ensin rymähti polvilleen ja kaatui siitä edelleen kyljelleen.
Se oli ihan kamalaa, pappa meni ihan sinipunaiseksi kasvoiltaan. En muista siitä paljon muuta, kuin että mummo käski mua juosta naapuriin apua hakemaan. Siellä mökillä ei ollut puhelinta. Muistan että kun pääsin perille naapuriin, huusin vaan että soittakaa ambulanssi, pappa kuolee. Siitä eteenpäin en muista mitään.
Olin kuulemma istunut lattialla, itkenyt ja silitellyt koiraa.
Kun ambulanssi tuli, oli jo liian myöhäistä. Pappa kuoli sydänkohtaukseen ja oli vasta 55v.
Oma lapseni makaamassa ruumisarkussa.
Nainen synnyttämässä kuollutta tyttövauvaa rv41. Parin suru ja epätoivo ja vääryyden tunne oli pysäyttävä. Mitään syytä kuolemaan ei löytynyt.
Isoisäni itsemurha ja siitä syntynyt sotku kun ampui itseään päähän.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 19:50"]
Isäni raiskaamassa isosiskoani kun minä olin luultavasti noin 5-6 vuotias ja isosisko 11-12 vuotias. Sen jälkeen siskon suihkussa pesemässä vertavuotavaa jalkoväliään.
[/quote]
Kamalaa. Millaiset välit nykyään?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 19:50"]
[/quote]
Kamalaa. Millaiset välit nykyään?
Muutaman päivän aikaisemmin hukkuneen miehen kellumassa joessa, hirttäytyneen isäni kuolleena.
Voi itku, minkä takia ne oli amputoitu?
Tsunami ja sen aiheuttamat tuhot.
Kyllä tämä keskustelupalsta on ehdottomasti kauhein, mitä olen nähnyt elämässäni.
Velipuoleni (silloin 17-vuotias, 185 cm, painonnostaja) hakkaamassa alle 160 cm, pientä ja herkkää äitini naamaa verille. Minä olin silloin 6-vuotias ja katsoin tilannetta metrin päässä ja huusin vain että lopeta, lopeta! Äiti sanoi että "mene pois, älä katso" mutta en voinut jättää äitiä yksin. Teon jälkeen velipuoli lähti kouluun.