Kauhein asia, jonka olet nähnyt eläessäsi?
Omia kokemuksia:
- Auto-onnettomuus
- Kohtasin yläaste ikäisenä miehen, joka oli selvästi kännissä, yritti tarttua minuun ja parhaaseen ystävääni.
- Löysin 9-vuotiaana kissani tieltä kuolleena ;(
... Onhan näitä muitakin. En tiedä lasketaanko tätä, mutta katsoin yksi ilta elokuvan 'Megan Is Missing', ja jäi kauhea ahdistus päälle. Etenkin näin teinitytön äitinä.
Kommentit (168)
Erään Skandinaavisen maan entinen presidentti tuulipuvussa.
AV-palstan edesvastuuton puoli.
Vuosia sitten meidän kissa teki pentuja navettaan. Kerran kun menimme katselemaan niitä niin löysimme kaikki kissanpennut kuoleina ja syylinenkin löytyi! Aivan HALVATUN iso rotta oli järsimässä yhtä kuolutta kissanpentua. Onneksi saimme sen kiinni ja tapettua
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten meidän kissa teki pentuja navettaan. Kerran kun menimme katselemaan niitä niin löysimme kaikki kissanpennut kuoleina ja syylinenkin löytyi! Aivan HALVATUN iso rotta oli järsimässä yhtä kuolutta kissanpentua. Onneksi saimme sen kiinni ja tapettua
HYYYI SAAKELI D-8
Kauheinta mitä oon kokenu on se kun olin koulussa ja mun paraskaveri meni vessaa. Se oli siel noin 15 minuuttii ja se tuli ulos sielt. Se meni sanoo meijän sen tunnin opelle Jotaa. Meijän ope näytti järkyttyneeltä. Mun kaveri ja ope meni käytävää. Sit näin ku mun kamu makas maass itki ja täris. Sain loppujen lopuks tietää että se oli vetäny 40 Buranaa.
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Miten monet ovat joutuneet näkemään itsensä tappaneen ihmisen. Auttakaa niitä jotka voi huonosti ja kyselkää vointia ja välittäkää.
Kokkikoulussa tuleva huippukokki valmisti jälkkärin joka näytti koiranp.
Hienosti aseteltu, ja pölysokeria päällä.
Vähän kuin moni asia elämässä.
Kuvan jossa jokin aasialaisen joki laski mereen. Maata näkyi tuskin lainkaan kun kaikki rannat olivat joen tuoman muovisaasteen peitossa. Syöpyi verkkokalvoille ja jollakin tapaa hävitti minusta uskon parempaan huomiseen, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Oma, 10 päivää löytymistä aiemmin kuollut pieni poikani, mädäntyneenä, mustana ja iho osittain irronneena ja jalka murtuneena ja taaksepäin vääntyneenä.
Troloolloo...ja porvoossa tämä.
Olin n 11 v, kun olin koulumatkalla ja meinasin ylittää katua, kun kadun reunassa ajoi mopo suoraan ja kääntyvä rekka ajoi pojan päälle.
Kuului vain rutinaa, kun luut murksaantui.
Asia oli seur päivänä lehdessä ja poikaa syytettiin asiasta, vaikka se oli selvästi rekan vika.
Kun ajattelen tapausta, näen sen heti silmissäni ja kuulen sen rutinan korvissani, vaikka tästä on jo 60 v aikaa kulunut.😭😥
Onpa ihmiset päässeet helpolla elämässään. Tulee tällainen olo kun näitä lukee.
Itseltä kun on kuollut lähes kaikki läheiset.
Naapurinäijä.56 vuotta.Katselin ikkunasta kun naapurinäijää kannettiin ruumisautoon.
Ruumista ei oltu peitetty.Tämä ei ollut mukavaa katsottavaa.
Tyttäreni vessan lattialla itkemässä hysteerisesti, kädet viillettyinä auki ja valkoinen t-paita verestä märkänä. Muistan etten ensin tajunnut mitä on tapahtunut vaan eka ajatus oli että on kaatunut ja siinä loukannut, toinen että joku on tullut vessan ikkunasta kimppuun. Päivystykseen tikattavaksi ja psykiatriselle osastolle. Sinä sunnuntai-iltana meille selvisi koulukiusaaminen, ra""isyritys ja pitkään jatkunut vaikea masennus. 12vuotias :(
Nyt hän on jo aikuinen, työskentelee leipurina ja on avoliitossa mutta masennuslääkkeitä syö luultavasti loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Erään Skandinaavisen maan entinen presidentti tuulipuvussa.
Nahkarotsi pääministeri julkiessa tilaisuudessa.Häpeän vieläkin !
Junan alle jauhautunut ihminen. Todennäköisesti itsemurha, juna kulkee ainoastaan raiteilla. Ei siitä traumaa jäänyt, mutta toista kertaa en haluaisi nähdä.
Maksakirroosia sairastanut, aivoverenvuodon seurauksena aivokuollut siskoni teho-osastolla letkuissa.