Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein latvoja kannattaa leikkauttaa jos kasvattaa hiuksia ?

Vierailija
25.02.2013 |

Siis että tukka pysyy hyvässä kondiksessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vissiin vähän sun tukkasi laadusta ja kunnosta ja mallista.

Vierailija
2/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa paremmin kun jätin saksimiset pois ja aloin kosteuttaa ja hoitaa hiuksiani. Näistäkin ohkaisista sai kivan näköiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ajattelin kysyä että kuinka usein te muut käytte leikkauttamassa? Mulla on hyväkuntoinen tukka..

ap

Vierailija
4/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa. En värjää enkä lämpökäsittele joten pysyy hyvässä kunnossa.

Vierailija
5/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjään siis n. 2kk välein (tyvi)

ap

Vierailija
6/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:49"]

Mulla kasvaa paremmin kun jätin saksimiset pois ja aloin kosteuttaa ja hoitaa hiuksiani. Näistäkin ohkaisista sai kivan näköiset!

[/quote]

Niin, leikkaaminen tosiaan lyhentää hiusta joten se on huono hoitokeino jos kasvattaa. Hius kasvaa tyvestä.

Vierailija
7/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 12:58"]

Niin, leikkaaminen tosiaan lyhentää hiusta joten se on huono hoitokeino jos kasvattaa. Hius kasvaa tyvestä.

[/quote]

:D

Vierailija
8/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin leikkauttamisen kokonaan. Alko ärsyttää kun kävin 1x vuodessa leikkauttamassa latvat ja aina niistä pätkästiin se n. 10cm pois minkä ne oli edellisen leikkauksen jälkeen kasvaneet. Hiukset oli siis aina saman pituiset, tuntu ettei ne kasvanu ollenkaan, vaikka noin harvoin leikkautin. Päätin et ihan sama kuinka paljon on kakshaarasia latvoissa, nyt kasvatan just niin pitkäks kuin haluan ja sitte pätkäsen latvat kun on mun mielestä sopivan pituiset :) Hyvät hoitoaineet kehiin ja unohda kampaaja ;) mulla on nyt puoleen selkään asti hiukset, tavoitteena on kasvattaa ne tonne takapuolen päälle.

Vierailija
9/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla kasvaa hiukset 2 cm kuussa, eli 24 cm vuodessa, niin kaksi kertaa kävisin tasaamassa latvat. Ja ihan max 2 cm pois. Saat nopeasti pitkät hiukset. Kannattaa pitää mahd. tasapitkänä hiukset, niin näyttävät siisteiltä ilman jatkuvaa leikkaamista. Jos kerrostat niin ovat nopeasti hamppuisen näköiset, jo kuukaudessa... Älä värjää, käherrä, suorista ja vältä myös föönaamista. Saat pitkät ja kakshaarattomat hyväkuntoiset hiukset.

Vierailija
10/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja erilaisilla letityksillä saa kivoja kampauksia, ja lettikiharat on nyt muotia. Ei vahingoita hiusta...

Vierailija
11/11 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leikkaus ei vaikuta hiusten kasvuun :D

leikkaa latvat, jos ne näyttää huonoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme