En ole koskaan deittaillut yli 27 v naista. Olenko jäänyt jostain paitsi?
Kerran olen deittaillut 27-vuotiasta, en sitä vanhempaa, ja yleensä järjestään 18-22-vuotiaita naisia. Olenko jäänyt jostain paitsi? M35
Kommentit (69)
Mitä vikaa 27v naisessa? Mä olin ihan kokematon tuon ikäisenä. Siinä iässä mun tapasin ekan mieheni :D
Mullakin vanhin ollut 18 vuotias.
m.58
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kun sitä noin mietit
Olen vain utelias siitä, onko vanhemmilla naisilla jotain tarjottavaa, mitä nuoremmilla ei olisi. -ap
Nainen alkaa olla seksuaalisesti paljon vapautuneempi kun ikää karttuu. Olet menettänyt hyvää seksiä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain utelias siitä, onko vanhemmilla naisilla jotain tarjottavaa, mitä nuoremmilla ei olisi. -ap
Sun kantsis nähdä ihmiset yksilöinä niin valaistuisit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa 27v naisessa? Mä olin ihan kokematon tuon ikäisenä. Siinä iässä mun tapasin ekan mieheni :D
naisten rupsahtaminen kiihtyy 25-vuotiaana
Pysyvä parisuhde on tainnut jäädä välistä, jos olet vain deittaillut nuoria. Ei niitä kiinnosta parisuhde tuon ikäisen miehen kanssa, hetken hupi vain, sitten vaihdetaan parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisten rupsahtaminen kiihtyy 25-vuotiaana
No ei kaikilla. Oikeastaan näytän vieläkin nyt nuoremmalta mitä olen ja olen reilusti 30v
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkaa olla seksuaalisesti paljon vapautuneempi kun ikää karttuu. Olet menettänyt hyvää seksiä ainakin.
No en yleistäisi, osa on melko estyneitä ja pahenevat iän myötä. Toki joissain tapauksissa pitää paikkansa, ja kyyti voi olla mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Noo, tämäkin varmasti yksilökohtaista. Esimerkiksi äskettäin vietin todella vapautuneita ja villejä hetkiä innokkaan 18-vuotiaan tytön kanssa. Hän antoi, ja halusi, tehdä aivan kaikkea mitä halusin. -ap
Voivat olla levollisempia, tietävät jo mitä haluaa. Mutta tässä täytyy ottaa huomioon, että kaikki (miehet tai naiset) eivät kypsy koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kantsis nähdä ihmiset yksilöinä niin valaistuisit.
Niin, tässä oli tietenkin kyse yleistyksistä. -ap
Et ole menettänyt. Kyllä sinun kananttaa nyt jatkaa nuorten naisten metsästämistä!. T. 38v naiikkone
Et yhtään mistään. Itsekin tapailin lastenteon jälkeen 19-26 -vuotiaita. Nyt muutama kuukausi seurustelua 31-vuotiaan kanssa ja vähän kyllä varovainen fiilis, kun harvoin naiset tuossa iässä enää ovat valmiita muuttamaan itsekkäitä ja ahdasmielisiä ajatusmallejaan, ja useat mielenterveysongelmat, esivaihdevuosista puhumattakaan iskevät rajusti takavasemmalta. Sigma-miehenä olen ansainnut vain priimalihaa.
M42
No yli 30v naiset ainakin tietää jo miesten metkut. Et voi vain kertoilla satuja ja he uskoisivat sen.
Vierailija kirjoitti:
Pysyvä parisuhde on tainnut jäädä välistä, jos olet vain deittaillut nuoria. Ei niitä kiinnosta parisuhde tuon ikäisen miehen kanssa, hetken hupi vain, sitten vaihdetaan parempaan.
Höpöhöpö. Ei pidä paikkaansa. Enemmän kyse siitä, että minä en halua mitään niin vakavaa tällä hetkellä. Oli tuossa äskettäin 18-vuotias konservatiivinen nuori nainen, joka halusi perustaa perheen kanssani. Yms. -ap
35 v mies ja ainoa mitä on jäänyt käteen on deittailu, ei siis edes yhtäkään kunnon seurustelusuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Mullakin vanhin ollut 18 vuotias.
m.58
Minun vanhin mies on ollut 17-vuotias.
N69