Kauhein asia, jonka olet nähnyt eläessäsi?
Omia kokemuksia:
- Auto-onnettomuus
- Kohtasin yläaste ikäisenä miehen, joka oli selvästi kännissä, yritti tarttua minuun ja parhaaseen ystävääni.
- Löysin 9-vuotiaana kissani tieltä kuolleena ;(
... Onhan näitä muitakin. En tiedä lasketaanko tätä, mutta katsoin yksi ilta elokuvan 'Megan Is Missing', ja jäi kauhea ahdistus päälle. Etenkin näin teinitytön äitinä.
Kommentit (168)
Paljon ikävää olen nähnyt; vanhempien alkoholismi ja väkivalta, väkivaltainen ex-mies, oman lapsen vakava sairaus, työni puolesta lukuisia onnettomuuksia, kuolemia, ruhjoutuneita ruumiita, itkeviä omaisia.. en osaa oikein erotella mikä olisi pahinta.
Ehdottomasti kauhein on se, kun työmatkalla satuin onnettomuuspaikalle, jossa rekka oli ajanut polkupyörällä liikkeellä olleen teinitytön pään yli.
ala-astella luokkakaveri jäi rekan alle. Rekka peruutti ensin takarenkaalla päälle ja sen jälkeen eteenpäin. Tulin paikalle kun rekka ajoi eteenpäin ja luokkakaverin päältä. Tämän jälkeen kuski juoksi rekan taakse ja änkytti "olitko tuolla alla? ajoinko päältäsi?" Silloin ei ollut kännyköitä, joten joku oppilas meni hakemaan opettajaa ja ambulanssi soitettiin. Se oli kamalaa. Onneksi tämä luokkakaveri on ok nykyisin ja pystyy jopa juoksemaan :)
Junan alle menneen ihmisen irtonainen pää. En siitä kuitenkaan mitään traumoja saanut tai asiaa myöhemmin pohtinut, ei sitten kai ollut tarpeeksi kauheaa.
Hyi kauheaa mitä juttuja ihmiset on joutunu näkemään ja kokemaan :(
Itselläni kamalin näky lienee ollut sairauskohtaukseen kuolleen henklön näkeminen. Tosin en tiennyt hänen kuolleen ennenkuin vasta myöhemmin, näytti nukkuvalta kun näin hänet. Tämä näky jäi vaivaavaamaan minua vuosikausiksi! En tiedä miten selviäisin, jos näkisin esim. auto-onnettomuudessa yms. ruhjiintuneen ruumiin! Huh :(
Mä luulen, että tästä mehusteluketjusta n. 25% on tositarinoita, loput jonkun tylsistyneen yritystä saada mammat järkyttymään keksimällä toinen toistaan kamalampia juttuja.
Body worls, ruumisnäyttely kuvat , keskitysleirikuvaukset.
Miksi osaa viesteistä on peukutettu alaspäin? Onko ne liian kauheita vai luuletteko niitä trolleiksi? Eikö muuten vaan kelpaa? Tässähän kysyttiin kauheinta asiaa joten..?
mun mielestä peukutus tarkoittaa myös että on samaa mieltä, eli miinuspeukku on surullinen asia,
8-vuotiaan pojan kuolema.. Sairasti sydänsairautta ja sai kohtauksen kesken koulumatkan. Ensiapu yritti elvyttää tuloksetta, samalla kun pojan äiti ja isoäiti seurasivat avuttomina vieressä.
Itse olin tuolloin yläasteella välitunnilla ja piti uteliaisuuttaan mennä katsomaan, miksi läheisen kerrostalon pihalla oli ambulanssi ja joku makasi maassa. Ihan hirveä näky kun pakkasilmalla pienen pojan eloton yläruumis on riisuttuna. :(
Jäi ihan hirveä olo viikoiksi, enkä vieläkään pysty kulkemaan kyseisen pihan viereltä ajattelematta tapausta. Syvimmät osanottoni pojan lähiomaisille, mikäli joku tunnistaa tapauksen. :(
Mopoilija ajoi päin rekkaa ja kuoli onnettomuuspaikalle.
Nekroosi elävän ihmisen kyljessä. Olin muka kovaa opiskelijana katsomassa sen hoitoa ja jouduin lähteä huoneesta kun oksetti.
Toinen isälläni ammottava haava päässä, verta tulee paljon, eikä suostu tikattavaksi.
Lapsuudessani kun isä tuli aseen kanssa ja uhkasi tappaa meidät kaikki. Oli 5 panosta ja meitä oli 5.
Hän oli hyvin väkivaltainen mies.
Taponyritys. Olin itse kohteena.
Puolikkaan pään kokoinen märkivä, haiseva haava, jossa ihosyöpä. Tämä pienessä savimajassa, kyseessä olemattomiin kuihtunut albiinonainen
Oma äitini melkein tukehtumassa omaan oksennukseensa itsariyrityksen jäljiltä. Heräsin ääneen keskellä yötä, olin 14.
Oli 9-vuotias kun naapuritalon äiti juoksi eräänä yönä lapsineen meille ja itki äänellä joka ei unohdu ikinä, se muistutti eläintä eikä ihmistä. Äiti avasi oven ja ajoi mut pois näkemästä, mut ehdin nähdä että naapurin äidillä oli silmä ja olkapää veressä ja kaikki olivat yövaatteissaan. Juoppo isä oli tullut humalassa kotiin ja alkanut hakata sitä äitiä. Myöhemmin se mies vangittiin sukulaisensa taposta ja muu perhe sai elää rauhassa.
Kauheita kokemuksia :( varsinkin alkoholisti vanhempien toimesta :( voi teitä se ahdistus ja pelko :(
Itse olen nähnyt kolarin jossa kaksi miestä makasivat nurmikolla ihan verisinä, taisivat olla ihan nuoria 18v.. itse olin 6-7 v... ajettiin ohi ja näin sen...
Äitini elämässä on taas olllut aika kauheuksia :( isänsä yritti raiskata monesti kaikkea muutakin paskaa teki (alkoholisti) mummi ei uskonut koko juttua :(, isäni kuolema (itse olin niin pieni, että en osaa surra sitä, kun en ihmistä tuntenut, vaikka toki surin,koska äiti suri) Äitini lapsi jonka oli saanut ennen minua, kuolema :(