Gallup äideille! Hävettääkö teitä, että ihmiset tietävät teidän harrastaneen seksiä?
Kommentit (17)
siis voiko joku aikuinen ajatella että hävettää???
Enemmän hävettäis, jos ne ajattelis etten harrasta seksiä (11 v. yhdessä, toista odotamme)
No enemmän hävettäisi jos emme harrastaisi aviomieheni kanssa ollenkaan seksiä ja joku saisi tietää (ja niin, silloin meillä ei olisi lapsia, ennen kuin joku vitsiniekka ehtii olla " fiksu" ).
Samantapainen aloitus oli täällä eilenkin. Voisikohan jollakin olla ihan tosissaan tällainen " häpeä" päällä? :D
siis jos kävellään vaikka miehen kanssa niin hävettää kun ihmiset varmaan ajattelee, että nuo on harrastaneet seksiä.
t. ap
Oletko saanut normaalin kasvatuksen?
Vierailija:
siis jos kävellään vaikka miehen kanssa niin hävettää kun ihmiset varmaan ajattelee, että nuo on harrastaneet seksiä.t. ap
Ihmiset ajattelee, että missäköhän asennoissa nuokin sekstailee. Ottaakohan se mieheltään suihin. Antaako molempiin reikiin. Ja katopa vaan, monesti huomaat ihmisten hymyilevän, ja se johtuu siitä että niitä huvittaa ajatus teistä harrastamassa seksiä.
Ei minua kylläkään hävetä, mutta jotenkin tuli hassu tunne, kun oli kertonut kaikille sukulaisille raskausuutisen. Ajattelin heti, että nyt kaikki näkee " sielunsa silmillä" minut panemassa mieheni kanssa..Jos nyt ymmärsitte mitä tarkoitan.
Lisäksi jos joku kertoo olevansa raskaana niin aina ensimmäisenä näen mielessäni heidät panemassa...
t. ap
Vierailija:
Ei minua kylläkään hävetä, mutta jotenkin tuli hassu tunne, kun oli kertonut kaikille sukulaisille raskausuutisen. Ajattelin heti, että nyt kaikki näkee " sielunsa silmillä" minut panemassa mieheni kanssa..Jos nyt ymmärsitte mitä tarkoitan.
Se, että sinä olet pervo ei tarkoita, että muut olisivat samanlaisia.
Mikä sinusta tekee niin erityisen tai kiinnostavan, että ihan ohikulkijan pitäisi olla kiinnostunut tai utelias sinun seksielämästäsi?
Jokainen, ihan jokainen, täysi-ikäinen harrastaa seksiä. Ja jos ei harrasta, niin ehkä siinä on jotain noloa.
Se, että harrastat seksiä, on ihan yhtä jännittävä ja järisyttävä tieto, kuin että sulla on nenä päässä. Ihan kuin meillä jokaisella.
Jos et saa tätä tunnetta kuriin, niin käypä (seksuaali)terapeutilla. Koska ei tuo ole ihan normaali häpeän aihe aikuisella ihmisellä.
Vierailija:
Jokainen, ihan jokainen, täysi-ikäinen harrastaa seksiä. Ja jos ei harrasta, niin ehkä siinä on jotain noloa.
Minä tiedän kyllä monia täysi-ikäisiä neitsyitä. Yksi on kasikymppinen naimaton sukulaisnainen.
tällä hetkellä eronnut, ei hävetä olla aikuisena sen verran pidättynyt, etten harrasta seksiä ilman suhdetta... Toisekseen viimeisessä suhteessani ei liioin ollut seksiä, enkä osannut sitäkään hävetä.. miksi seksittömyyttä pitäisi hävetä? Mikä siinä on noloa? Sekö, että häpeäisi sitä, ettei ole kelvannut kellekään?
Vierailija:
Gallup äideille! Hävettääkö teitä, että ihmiset tietävät teidän harrastaneen seksiä?
Niin ja mun tapauksessa vielä kolmesti olisin sitä harrastanut. Voi kamala mua...
normaali asia..