Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä pämisee? Tähän pinoon kaikki joilla lasissa jotain vettä väkevämpää. ov

Vierailija
05.10.2007 |

Heitettäiskö läppää? Toissakesänä oli hyvä ketju missä porukalla pämistiin ja rupateltiin. Otettaisko samanlainen?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä yhtä hullua kuin täällä?

-25-

Vierailija
42/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ircissä kuitenkin silloin tällöin, myös Tapparan sivut ovat käytössä ;D Kun odotin esikoista palstailin Liberolla ja vastustin vauva-lehteä, niin se homma etenee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyisin vielä aika harvakseltaan, töihinpaluun seurauksena..

Voice löytyy meidän telkkarista radionappulan takaa, taajuutta en valitettavasti osaa sanoa.. Mutta toistaiseksi aika lällyä musaa, kaipaisin jotain tosi bilefiilistelyy, vaikka kotona yksin istunkin..

Vierailija
44/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut monesti tuntuu että täällä on silti paremmat jutut, plussalla ei koskaan oo mitään hauskoja huumoriketjuja mitä täällä on monesti. Täällä toki on raadollisempi meininki mut kummasti veri tänne vetää :) t ap

Vierailija
45/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lueskelin silloin tällöin raskauden loppuajalla (esikoisesta) vuonna 2003 (vaikka vauvalehti sukkasikin ;D), suosikki ketju oli yliluonnollista-ketju jota silmäilen vielä edelleenkin silloin tällöin.

Muistan kuinka olin lukenut taas vaihteeksi sitä ketjua ja syötin vauvaa, pelkäsin hulluna, että kohta joku kummaijainen syöksyy vaatekaapista :D Mä sitten rakastan kaikkia hulluja tarinoita :D

manse

Vierailija
46/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin tältä palstalta ketjua, jossa kerrottiin hassuja asioita, joita tuoreet äidit hormoonihöyryissään olivat tehneet, esim. joku oli kerrankin ollut yksin kaupassa, kuullut jostain vauvan itkua ja alkanut hyssyttelemään niitä tyhjiä kärryjään: Hsshyss, ei mitään hätää.. ja kiikuttanut kärryjä kuin vaunuja. Siis en muista että olisin koskaan nauranut niin paljon, ääneen, vedet suihkusi silmistä... Esikoistani odotin -25-

Vierailija
47/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin surffaloimassa muka vähäsen siellä sun täällä.. ja täällä oli kamala meininki sillä aikaa.. piti aivan panostta tohon lukemiseen ..hih

kohta loppuu juomingit, kieltämättä maistuis vielä. mutku mutku ei oo mitä juua, ens kerralla kyllä varausun paremmin ;)

ja joo mie olin useamman vuejen tupakka lakossa ja häätyy nyt sitten häveten myöntää et sorruin sille tielle taas... että tupakille on mentävä =(

Vierailija
48/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei plussalla sellasia ole... taannoin oli nostettu klassikot ketju, missä oli av:n parhaat kautta aikain. Osaisko joku nostaa väärin kuullut laulunsanat-ketjun? Sille nauroin kans ihan litkana :) t ap

Vierailija
49/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-25-

Vierailija
50/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ainaki otan yhen koffin viel....\o/

-25-

Vierailija
51/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mihinkään hyytyny... tarvii vaan tehä muita hommia välillä ku nälkäki on.

Vierailija
52/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et eioo nälkä yllättäny :)

neitinro25

Vierailija
53/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä on ollu muutama muukin viesti ketju joista oon saanu nauraa itteni kipeeks.. mut situkka on tehny tehtävänsä enkä muista niitä enää :D... mut noh ei se mitän mie lähen nytte nukkumaan (tylsää)

mut hauskaa iltaa teille kaikille muille toivottelen täältä etelälapista

Vierailija
54/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueskelin noita huuto yms. juttuja välillä.

Mä löysin odottajat sivulta, kuopusta odottaessani, mainion ketjun, eli mitä idioottimaista miehesi on laukonut sinun synnyttäessäsi, tms. oli älyttömän pitkä ketju, mutta tosi hulvattomia juttuja..

Vierailija
55/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se tuossa ketjussa vai jossain muualla kun joku oli kuullut väärin sen neljän ruuhka-biisin. Tiiättehän sen kun neljän ruuhkaa katselen jne. Joku polonen oli kuullut että kuljen ja runkkaan, katselen... nauretaan sille miehen kans joka päivä... t ap

Vierailija
56/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi nauroin sille :D Nyt loppu punkun juominen, olisi maistunut enemmänkin mutta en halua huomenna loukata isäntäväkee juhlissa :D Meinaan esikoisen ristiäisissä kummisetä on aivan kaameessa kapulassa, ei tuntunu mukavalta esikoisen äitinä, se lapsihan oli maaaaaaaaaaailman tärkein asia eikä tod mikään viina ;D

Kohta hihhuloin petiin, suunnittelin kyllä huomiseksi livistämistä kaverin porukoille (on kuin oma perhe), siellä sitten taas uudestaan. Oma mies ei käy ikuna missään eikä sano juuta tai jaata mun menemisistä, tosin ei sanottavaakaan kun itekkin käyn harvoin :)

manse

Vierailija
57/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliks se se ketju, missä jonkun mies oli laittanu sellaset pahviset oksennusastiat jalkoihinsa ja hiihti niillä sit käytäviä, kun luuli et ne on jalkoihin :DDD -25-

Vierailija
58/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi hereillä oleva, jolla ihan vaan vettä lasissa, mutta toivottavasti sovin joukkoon. Ainakin tässä ketjussa paljon parempi tunnelma ku monissa muissa :)

En saa unta kun jännitän huomisia treffejä, iik. Juoda en viitsi etten sitten huomenna näytä ihan räpsähtäneeltä

Vierailija
59/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut n. pullon punkkua ja mietin miten rakkaita lapset ovat, muttei mies! tuttua??

Vierailija
60/64 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua on, senpä takia tässä olenkin treffeille menossa, kun miehen jätin. Eipä ollut meillä enää mitään yhteistä eikä pitkästä yrityksestä huolimatta enää onnistuttu.

T:65 kai

Vierailija:

Juonut n. pullon punkkua ja mietin miten rakkaita lapset ovat, muttei mies! tuttua??