Ketkä pämisee? Tähän pinoon kaikki joilla lasissa jotain vettä väkevämpää. ov
Heitettäiskö läppää? Toissakesänä oli hyvä ketju missä porukalla pämistiin ja rupateltiin. Otettaisko samanlainen?
Kommentit (64)
Täällä Etelä-Pirkanmaalla ollaan (ei kehtaa tarkemmin sanoo), pari sidua menny. Mies työmatkalla ja kaksi lasta nukkumassa.
Big Brotheria tässä seurailen ja surffailen.....
Musamaku... raskasta kotimaista lähinnä :)
Ihan kiva fiilis olosuhteisiin nähden:)
En oo joutanut nyt pariin päivään palstaileen kun tuo työ on haitannut vapaa-aikaa kovasti eli iltavuoroja olen paiskinut. Nyt vkl vapaata, jiihaa! -ttu osaa enää kirjoittaakaan... Mihis manse katos? huhuu? menikö kaikki kattoon BB:tä? Mulla menee se levylle joten katson huomenna, nyt ei jaksa kiinnostaa. T ap
Ja mä mihkään menny, en tod :D
manse
Mää en jaksa sitä pik proteria kattoo ollenkaa. Mitenkä työ ootte siihe koukuuntuneet ylensäkään. Yhen jakson katon,e tt ä tiiän,misät puhutaan.
Mitta muuten ei ollenkaan nappaaa..
Mää täällä veän vaa siiterii. 4 lonkkua ja 1 golden cäppi meni jo.. kauhee tuuba päällä, mutta haitannooko...
t:4
Maailman eniten saa keskittyä kirjoittamiseen... promillet kohillaan :) Vielä ainakin hoksaa korjata kirjoitusvirheet. Huomenna on täällä Oulussa irkkufestarit, sinne kutkuttais päästä, on elävää musiikkia eri baareissa jne. kaverin kans oltais lähössä ellei niille tule sukulaisia. Ottaa päähän ihan tonnilla jos tulee. t ap
Mää oon muute traktoritehtaalla töissä, en tuotannossa mutta tuotantoon kiinteästi liittyen..
kku ap kysy, ettämitä teette työksenne.
t:4
Tuli ap mieleen tuosta yhestä alotuksesta, että meilläkin normaalisti ukko on toisella koneella ja minä toisella, nyt tuo toinen puolisko kattelee kuitenkin uutisia, ihme juttu!
Mulla loppuu taas lasi, haen uuren ;D
niille ei anneta VIIIINAAAA. Aivan boooring.
Siel ne vaan makailee.
Mä en oo mitään alotuksia tehny, harvoin teen. Mut vastailen usein, sillain suht ystävällisesti.
T: 25 eteläpirkanmaalta
noh ei kyllä mullakaan oikeen nappaa koko BB, en tiiä miks en jaksa seurata sitä, yleensä kyllä koukutun kaikkeen vastaavaan =O
h..vetti ko meinaa kolista ohimoon noi situkat.. eee´hheheeeeee.. mut se kait on perimmäinen tarkotus! ja aivan oikesti nää sormet ei tee yhtä' n niinku pitäs ..mutisee itekseen..
Ap:llä on vapaa vkl edessä, ihanaa harvinaista herkkua näin vuorotyöläiselle. Kehtaisko vielä yhden ihan tavallisen sidun ottaa... Olis tuolla punaherukkasellaista. Pitäkää mammat peukkuja ettei mun kaverille tule niitä vitun sukulaisia kylään ja päästäis viihteelle... lapset ainaki tilttas, hyvä juttu.
Lapset sain vasta äsken unten maille, ja nyt on toinen kohvi menossa.
Mies lähti kavereita tapaamaan..
Muuten olis ihan mukavaa, mutta ikävä päänsärky painaa päälle stressaavan työviikon jälkeen.
Onko lasissa kohvia vai koffia ;) Jokatapauksessa mukaan vaan alottelemaan viikonloppua. t ap
auki sihauttaa :)
Sulle jolla pää kipiä, ota burana!
T: 25
Mies toi yllärinä kebabit kun tuli töistä, ai että! Meinasin jo alkuillasta, että lähetään koko sakki syömään mutta en sitten vaihteeks jaksanukkaan. No, oli herkkukebut joten kiitos ukolle :D
Tuo kolmas (onko se kolmas?) lasillinen punkkua alkaa jo tuntumaan enkä polta muuten kuin huppelissa, eli kohta on tupakan aika :D Toivottavasti en haise huomenna ristiäisissä, enpä, tosi noloa. Ehkä tämä lasillinen on viimenen, nyyh.
manse
ja kuuntelen Voicea, kun en saa Iskelmää television kautta kuulumaan : )
-36?-
Päänsärkyiselle suosittelen kans Buranaa. Hyi hyi manse, elä nyt kessuttele ettet haise huomenna. Yäk. Mitäs etelälappi? Vieläkö linjoilla? Ketä meitä muita olikaan? mansellako loppuu juomat vai joko hyydyt? t ap
Oikeesti, täällä mettän reunassa ei nää ku muutaman metrin eteensä ikkunoista heijastuvassa valossa, takana paksu pimeys... hyrr...
kaksviitonen e-pirkanmaa
Aika epäkohteliasta ois saapua kauheessa kanuunassa ja haisten :D Voin kuvitella jo itteni hikoilemassa siellä, hyh!
Manse
Ap kehtaa tunnustaa palloilevansa myös kaksplussalla tasapuolisesti.
Ravintola-alalla olen, tykkään hulluna työstäni :D Mutta tämä kotona oleminen on ollu aivan mahtavaa, saa nukkua pitkään, joko touhuta tai sitten olla touhuumatta :D Olen sellainen lunkisti ottava persoona, tykkään pienistä ihanista asioista, ihanista ihmisistä ja siittä iskelmästä :D Jokus kiukuttelen ku pieni lapsi mutta vain miehelle ;)