Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksetaanko täällä vielä fanittaa Trumppia, uhkailee hyökätä toiseen pohjoismaahan.

Vierailija
08.01.2025 |

Vai vieläkö on maga-lasit silmillä?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorkahan sekin on.

Vierailija
2/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit on aina ollu rikollisvaltio, mua lähinnä naurattaa se että te huomaatte sen vasta kun Trump on komennossa, vaikka ne on ottanut haltuunsa meidänkin valtion jo vuosia sitten ilman Trumppia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkit on aina ollu rikollisvaltio, mua lähinnä naurattaa se että te huomaatte sen vasta kun Trump on komennossa, vaikka ne on ottanut haltuunsa meidänkin valtion jo vuosia sitten ilman Trumppia :D

Ja tulee olemaan. uSa kirjoitetaan pienellä

Vierailija
4/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fanitan ja olen aina fanittanut. Koska olette niin tyhmiä ettette lue rivien välistä. Kauppamieshän se on aina ollut. Saatananidiootit.

Vierailija
5/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sekoilu sitten alkoi, kuten ennustin. Mitenköhän persut tämän kääntävät Trumpin eduksi, ihan hauska seurata, että millaisia ajatuskulkuja heillä aivot kykenevätkään tuottamaan. 

Vierailija
6/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fanitetaan, ole huoleti! 

Vierailija
7/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mä kyllä olen tykännyt tietokoneista, coca-colasta ja hampurilaisista jo 40 vuotta. Mikä on ongelma?

Vierailija
8/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiddu ootte sekasin kaikki.

Vierailija
9/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se sekoilu sitten alkoi, kuten ennustin. Mitenköhän persut tämän kääntävät Trumpin eduksi, ihan hauska seurata, että millaisia ajatuskulkuja heillä aivot kykenevätkään tuottamaan. 

Miksi uskotte kaiken mitä uutiset kirjoittaa? Trump on parasta mitä maailmalle on tapahtunut 2015 jälkeen. Se yrittää herätellä teitä, mutta yhä olette unten mailla.

Vierailija
10/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Fanitetaanhan täällä Obamaa ja Hillary Clintoniakin. 

Vierailija
11/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uiddu ootte sekasin kaikki.

Netin sekopäät ovat aina olleet sekaisin. Trumpilla on suuri perhe ympärillään. Välittää Amerikasta. Ja koko ajan media keksii pelkkiä omituisuuksia.

Vierailija
12/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni vapaassa länsimaassa ihmisellä on oikeus sananvapauteen ja itseilmaisuun. Mutta jos Trumppia fanittaa, niin se ei jostain syystä käy päinsä. Hän ei ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa.

Vierailija
13/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kumma näillä isonmaan johtajilla, jos ei saa halvalla jotain. Aloitetaan sota. Eihän se ole oikein, jos muu valtio tienaa. 

Esim. Panama kanavallaan, öljyvaltiot öljyllään jne... Jos hintaa nostetaan liikaa hyökätään. Kyllähän tässä maailmanmarkkinoissa isoin sanelee ehdot ja pienet määytään lampaina. 

Vierailija
14/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Kommunistien ketju. Tähän ei kannata kirjoittaa tai sinut cancelloidaan heti.

Vierailija
15/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä fanitan ja olen aina fanittanut. Koska olette niin tyhmiä ettette lue rivien välistä. Kauppamieshän se on aina ollut. Saatananidiootit.

Joo on varsinainen kauppamies, kädet toisten taskuilla. Naisten hyväksikäyttäjä, ja mitä tulee edellisen kauden salassa pidettävien kansioiden säilytyksestä, vessassa säilytti kaikkien vieraidensa ulottuvilla. Saatanan urpo olet itse!

Vierailija
16/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Täältä löytyy päivystämästä persujen palkkaamat pietarin pojat aamusta iltaan joka päivä.

Vierailija
17/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa, tyhmät fanittaa tätä venäjän mielistelijää.

Vierailija
18/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mhm.. jännästi se on nimenomaan aina ne latvakakkoset jotka ei osaa edes lukea normaalisti jotka on ainoita joilta sujuu tuo ennustaminen sen dementoidun narsistin jutuista.

Vierailija
19/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä Rutler-faneja riittää aina vaan.

Vierailija
20/76 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskotte kaiken mitä uutiset kirjoittaa? Trump on parasta mitä maailmalle on tapahtunut 2015 jälkeen. Se yrittää herätellä teitä, mutta yhä olette unten mailla.

Ihme että persu reppana on herännyt. Onko jo lukupiirissä käyty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän