Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret salibeibet ovat parasta maailmassa!

Vierailija
25.01.2026 |

En keksi mitään ihanampaa kuin nähdä nuori salikaunotar niukassa tissitopissa ja rypytetyissä leggareissa esittelemässä upeaa vartaloaan😍 Heidän isot peput ovat taianomaisia!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Eihän se salimimmi tiedä elämästä ja seksistä mitään. Keski-ikäiset ovat herkkua. Ne tietää, ne haluaa ja ne antaa. Pari ryppyä ja lisäkiloa ei siinä pelissä haittaa.

Vierailija
2/45 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, mutta se toisaalta pilaa oman treenin, kun ei pysty keskittymään, eikä niitä kaunottaria pääse panemaan kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v mies ja seurustelen ap:n kuvaileman 21v kaunottaren kanssa. Naiseni ainaa kertoo minulle kuinka minuakin vanhemmat miehet katselevat häntä himoiten salilla ja varsinkin kesäisin ulkona. Häntä kiihottaa kun vieraat miehet katselevat häntä ja niin minuakin. Olen kysynyt naiseltani haluaisiko hän ottaa kolmanneksi jonkun onnekkaan sedä. Hän ei ainakaan vastusta ajatusta...

Vierailija
4/45 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi. Eihän se salimimmi tiedä elämästä ja seksistä mitään. Keski-ikäiset ovat herkkua. Ne tietää, ne haluaa ja ne antaa. Pari ryppyä ja lisäkiloa ei siinä pelissä haittaa.

No hyi saatana joku +40 hiivatorttu.

Vierailija
5/45 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo alkaa olla salilla käynti ihan siedettävää kun pistää nappeihin äänikirjan pyörimään ja silmänruokaa riittää. Ei tunnu treenaaminen enää yhtään ajanhukalta kun samaan aikaan hoituu 3 asiaa ja päälle päivittäinen suihku- ja kauppakäynti.

Vierailija
6/45 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllylegginssit on yksi maailman hienoimpia keksintöjä.

Vierailija
7/45 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tietää elämästä, vaan katsella timmiä kroppaa ja herkullista peppua.

Vierailija
8/45 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on, mutta se toisaalta pilaa oman treenin, kun ei pysty keskittymään, eikä niitä kaunottaria pääse panemaan kuitenkaan.

Kyllä joku niitä panee.

Vierailija
9/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset käyttävät peppuleggareita houkutellakseen miehiä anaaliseksiin🥵

Vierailija
10/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku niitä panee.

Tuo on niin totta. Pintapuolisesti katsottuna, tässä pätee tasoteoria, missä 6-7 tason miehen on turha haaveilla 9-10 tason naisista. Ne on varattu 9-10 miehille, ja 6-7 tason miesten pitää tyytyä niihin alta seiskan naisiin. Pinnallista, mutta niin totta

Vierailija
11/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme hienoja aikoja. Pitääpä taas aloittaa salijäsenyys

Vierailija
12/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi saatana joku +40 hiivatorttu.

Kai tiedät että hiivatulehdukset ovat yleisimpiä juurikin nuorilla naisilla? Vanhemmilla epätyypillisiä. Hiivatorttu osuu kohdalle nuoremmassa ikäluokassa huomattavasti todennäköisemmin. 

Vierailija
13/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on perse!

Miksi jankutat?

Vierailija
14/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon kuumempaa nähdä treenattu salikundi hikoilemassa ihonmyötäisessä t-paidassa ja collareissa missä pullottaa etumuksessa iso muna. Aina hakeudun tällaisen viereen treenaamaan niin saa myös aistia kundin kiimaisen tuoksun. Ja sitten kun on lähdössä niin vaivihkaa samaan aikaan pukkariin ja suihkuun, niin näkee vartalon koko upeudessaan täysin paljaana.

Vierailija
15/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita, mutta ihmettelen ettei muut ihmiset valita kun alkaa tosiaan olla ehkä hyvien tapojen vastasta tuo salibeibe pukeutuminen. Nythän näkee jo naisia joilla esimerkiksi yläosana bikineitä vastaava viritys eli käytännössä koko selkä ja melkein koko vatsapuoli paljaana. Joskus vielä kuitenkin puhuttiin salipyyhkeistä, että miehillä ei saa olla shortsit laitteissa jne. Nyt kuitenkin naiset hinkkaa käytännössä ilman mitään yläkropan peittoa laitteissa. Edelleen en valita, mutta tekisipä ajatuksissa mieli testata kohtelua kun meikäläinen karvasen yläkroppansa kanssa menisi ilman paitaa salille...

Vierailija
16/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen vaan seksissä huomaa kun nainen on pitänyt kropastaan huolta. Aivan sama miten paljon on muijalla kokemusta jos värkki ei purista mistään. Kun verrattaen timmissä kunnossa oleva on kuin mankeliin työntäis.

Vierailija
17/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen vaan seksissä huomaa kun nainen on pitänyt kropastaan huolta. Aivan sama miten paljon on muijalla kokemusta jos värkki ei purista mistään. Kun verrattaen timmissä kunnossa oleva on kuin mankeliin työntäis.

Totta joka sana! Ja se perse kun panee takaapäin on niin ihanaa silmäkarkkia treenatulla kissalla että ei kauaa kestä 🍆💦

Vierailija
18/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v mies ja seurustelen ap:n kuvaileman 21v kaunottaren kanssa. Naiseni ainaa kertoo minulle kuinka minuakin vanhemmat miehet katselevat häntä himoiten salilla ja varsinkin kesäisin ulkona. Häntä kiihottaa kun vieraat miehet katselevat häntä ja niin minuakin. Olen kysynyt naiseltani haluaisiko hän ottaa kolmanneksi jonkun onnekkaan sedä. Hän ei ainakaan vastusta ajatusta...

Onko naisesi kertonut millainen setä olisi ihanteellinen?

Vierailija
19/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, luojan kiitos olen jo vanha! Ei ole mitään ällöttävämpää kuin salilla kyylivät pervoperat

Vierailija
20/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kotieläintä maksoit?