Löysin miehen työmatkalle mukaan pakkaamastaan toalettibägistä 2 kpl kondomeja
Mkies väitti, että ne oli jääneet sinne meidän yhteiseltä matkalta toukokuusta. Tämän jälkeen miehellä ollut useampi työmatka. Uskoisitko tarinaa?
En mitenkään tonkinut tavaroita, etsin vain pinsettejä ja törmäsin johonkin muuhun. En ole ihan varma olivatko nämä yhteisen matkan kondomit samaa vai eri merkkiä. Nyt en tiedä mitä uskoa, on vainoharhainen olo ja toisaalta petetty fiilis. Jotenkin miehen käytös ei ollut vilpittömän oloista. Puhuessaan asiasta katsoi muualle, kääntyi tiskipöydän puoleen puhuessaan....
Mitä tekisit minun asemassani?
Kommentit (70)
Meillä kyllä todellakin on niin, että voisin jonkun hinttibagin pohjalta löytääkkin vanhoja kortsuja, jotka sinne laitettu siis ennen mun kuvioihin tuloa. Mutta jos pussi on koko ajan käytössä niin sit se voi olla vähän epäilyttävämpää... tsemppiä mitä se ikinä onkaan
tykkää puhallella niistä ilmapalloja?
Soita hänelle että sinulle tuli niin hyvä tuuri että sait mahdollisuuden osallistua nyt miehesi työmatkalle. Että shoppailisit siellä ja tapaisit yhden nettituttavan.. kuulostele miltä mies kuulostaa...
Minulla oli sinkkunaisena ollessani suhde naimisissa olevaan mieheen ja tällaiset "jutustelut" kertoi aina vaimolle puhelimessa. Todella uskottavasti, olisi varmaan minullekin mennyt täydestä. No, ei sillä, valehteli minullekin toki yhtä sujuvasti. Kyseessä muuten ihan nuhteeton perheenisä, josta ei olisi koskaan uskonut.
mieheni on aika ajoin työmatkoilla. Hän kertoo niistä niin avoimesti, minne menee, minkätasoisen hotellin itselleen otti, mitä on ohjelmassa, ketä menossa tapaamaan jne. Siis ihan itse jutustelee, mitä tapahtuu seuraavana päivänä.
Matkoilta hän soittaa aina. Jos on menossa illalliselle, niin ennen sitä soittaa ja kertoo, ettei ehdi soittaa. Jälkikäteen kertoo yksityiskohtaisesti ruoat ja viinit. Kertoo hauskoista ihmisistä tai jotain.
Ja jos ei ole illallismenoa, niin saattaa soittaa, että on kahden tunnin kävelyllä jossain Seinen rannassa tai jotain... Jutut on niin yksityiskohtaisia ja "normaaleja" - että kyllä minä väitän, että tietäisin suhteesta, jos sellainen tulisi. Koska silloin tarina ei olisi samanlaista jutustelua.
Siis muka ihan oikeasti ette pidä minään sitä jos mies mahdollisesti pettää?
Missä teidän itsekunnioitus on? Miehet tuskin suhtautuvat ihan noin jos vaimo pettää. Kyllä aviomieheltä pitää vähintäänkin uskollisuutta vaatia.
Miksi edes menette naimisiin jos kuitenkin juostaan vieraissa, kertoo aika paljon teidän parisuhteista ettette tuon enempää välitä siitä kenen sängyssä se aviosiippa viettää aikaansa, ei taida olla kovin rakas mies. Itseäni loukkaisi kovasti jos mies ei välittäisi jos petän.
Että ihan kortsuja vaimolta mukaan, "hyvä kun ei tuo tauteja" ! Hyi hitto, sitä muissa naisissa ollutta kätettyä kikkeliä sitten teihin tökitään...onneksi ei näin meillä. Mulla on ihan oma mies enkä lainaile sitä kenellekään.
Tiedän, että veljeni on pettänyt moneen otteeseen vaimoaan, jota rakastaa ja arvostaa. Kun olen kysynyt, miten hän voi toimia niin, eikö omatunto estä, hän on sanonut, että kun kotiovi loksahtaa kiinni ja kavereiden kanssa lähdetään reissuun, se on kuin siirtyminen toiseen maailmaan, jossa kellään ei ole vaimoja. On vain miehiä, jotka haluavat iskeä kauniita naisia ja saada heiltä seksiä.
Pelottavaa ajatella, että omakin mies saattaa ajatella niin...
Mä olen aina asian ajatellut vähän niin, ettei se suinkaan olisi pahinta mitä mieheni minulle voisi tehdä. Siis että hän painaisi jotain toista jossain.
Mun mielestä seksi ei saa olla se asia, joka ainoastaan pitää meitä yhdessä. Ehkä mulle seksi ei ole sittenkään niin tärkeää ja "sielullista", että se yksin määrittäisi mun itsetuntoa ja sitoutumista jotain kohtaan.
En toki kannusta miestäni makaamaan muiden kanssa, mutta en usko, että se saisi minussa suurtakaan raivoa aikaiseksi, jos niin kävisi.
Luulen, että mieheni olisi ehkä hieman enemmän "tosikko" minun tehdessä niin.
minusta henkinen pettäminen olisi niin paljon enemmän tuomittavaa, kuin fyysinen nopea akti.
Ja onhan miehelläni ollut myös muita ennen minua, eikä hekään ole minkäänlainen uhka meidän suhteelle.
Siis muka ihan oikeasti ette pidä minään sitä jos mies mahdollisesti pettää?
Missä teidän itsekunnioitus on? Miehet tuskin suhtautuvat ihan noin jos vaimo pettää. Kyllä aviomieheltä pitää vähintäänkin uskollisuutta vaatia.Miksi edes menette naimisiin jos kuitenkin juostaan vieraissa, kertoo aika paljon teidän parisuhteista ettette tuon enempää välitä siitä kenen sängyssä se aviosiippa viettää aikaansa, ei taida olla kovin rakas mies. Itseäni loukkaisi kovasti jos mies ei välittäisi jos petän.
Että ihan kortsuja vaimolta mukaan, "hyvä kun ei tuo tauteja" ! Hyi hitto, sitä muissa naisissa ollutta kätettyä kikkeliä sitten teihin tökitään...onneksi ei näin meillä. Mulla on ihan oma mies enkä lainaile sitä kenellekään.
AP, en tiedä pettääkö miehesi, mutta tuo kortsuasia on kyllä silkkaa liioittelua.
Jos kerran tekin käytätte tai olette käyttäneet kortsua, niin eikös se nyt ole täysin luonnollista, että ne kortsut ovat siellä edelleen? Kortsut ovat siis bägin vakiovarusteita, ja vaikkeivat edes sitä olisi, niin valtaosa miehistä olisi ne sinne unohtanut teidän reissultanne. Täysin normaalia.
Kokonaan toinen juttu ovat sitten mahdolliset muut asiat avioliitossanne, ja miten miehesi sinua kohtelee. Pettäjäksi en häntä näillä tiedoilla leimaisi.
Huh huijaa. Kaikki työmatkalla kävijät eivät todellakaan käy reissuissa pettääkseen miestään/vaimoaan vaan koska toimenkuva ja työ sen edellyttää. Toki joukossa on taatusti niitäkin, jotka käyttävät tilaisuuden tullessaan, mutta jostain syystä olen taipuvainen uskomaan niin, että nämä ihmiset pettävät muutoinkin kuin työmatkoilla.
Ennen äitiyslomalle jäämistä matkustin todella paljon yli 100 matkapäivää vuodessa. Usein matkustin mieskolleegoideni kanssa. Kävimme illalla yhdessä syömässä, joimme pari olutta ja menimme nukkumaan hotelliin. Uskallan väittää illastaneeni useiden kymmenien miesten ja naisten kanssa pitkin poikin maailmaa ja yhtä poikkeusta lukuunottamatta kukaan kolleegoistani ei pettänyt reissuissa kotiväkeään. Kyseinen "pettäjä" lääppii joka pikkujouluissa jotain onnetonta pyrkyrityttöä eli tavat ovat samat täällä kotimaassakin..
Kävisin taatusti saman ajatuspolun kuin sinä, jos löytäisin mieheni matkatavaroista kortsuja. Rakentava keskustelu miehen kanssa varmasti helpottaa tilannetta ja voihan se todellakin olla niin, että kondomit ovat jääneet teidän yhteiseltä reissultanne.
Aikoinaan harrastin paljon irtosuhteita ja suuri osa niistä oli varattujen miesten kanssa. Olin hotellissa miehen sängyssä useammankin kerran kun tuli soitto vaimolta ja mies näytti sormellaan että hyssss ja toki olin hiljaa.
Jatkettiin panemista kun puhelu loppui ja joskus sen aikanakin. Törkeää touhua mutta aivan totta. En osaa selittää käyttäytymistäni mitenkään muutoin kuin että olin erittäin kovalla seksin tarpeella varustettu ja himokas sekä haluttava. Joku sanoisi nymfomaani eli kyltymätön. Orgasmeja pystyin saamaan ennestään tuntemattoman kanssa ja olin aivan rietas.
Uskon että samanlaisia naisia kuin minä on muitakin. Minulla oli mm. yksi vakipano joka kävi työmatkoillaan ja tavattiin aina hänen hotellihuoneessaan, perheellinen mies.
Nykyisin elän kuin nunna. Ihminen voi muuttua. Uskon että saan huoritteluja tämän kirjoittamani johdosta mutta antaa tulla kestän kyllä sen.
Ap:n tapauksesta ei voi tietää mitä mies matkoillaan tekee.
Miehet ovat sikoja ainakin työmatkoillaan. Heitä pihalle!
että suojautuu HIV:ltä ja muilta kupilta kondomeilla? Huolestuttavaa jos se kantais ne sulle kotiin tuliaisiksi. Ehkä ei kotona saa riittävästi ja haluaa tyydyttää itsensä "työmatkalla". Ja noi toistuvat työmatkatkin on aina niitä tekosyitä päästä vieraisiin. kysyisin varmaan et oliks tää suhde nyt tässä? Pakkaa seuraavalle matkalle sit kaikki kamas mukaan.
Työmatkat voivat hyvin olla tekosyy vieraisiin menolla, kun nyt asiaa mietin.
Kun mies palaa, täytyy kysyä oliko suhde tässä. Ongelmana on, että jos mies ei myönnä tekosiaan, on minun mahdotonta saada häntä kiinni. Miten voin tsekata oliko mies edes ko. matkalla vai ihan jossain muualla?
Enpä olisi uskonut olevani tässä tilanteessa..
jos miehesi välttelee ja vaikenee asiasta, on etäinen tai yrittää esim.lahjoa sinua. Miehet on niin läpinäkyviä että varmasti saat valheesta kiinni. Mulla itsellä on meinaan omakohtaisia kokemuksia kun mies pettää eikä kerro. Kun heitin pihalle kuulin ystävältä, että oli onnellisena kuskannut tavaransa meidän yhteisestä kodista suoraan uuden naisen kotiin.
Kiva tajuta tämä nyt. Miten olen voinut olla näin sinisilmäinen?
mutta en keksi keinoa.
Yksityisetsivän palkkaaminenkaan ei olisi huono, jos löytäisi jonkun hyvän. Kun heittäisin kuvat pöytään, loppuisi selittely.
Olisithan voinut "yllättää"... Kertooko hän sulle yleensäkään ikinä miksi matka ja mitä siellä on tapahtunut? Voithan myös sanoa miehelles, että jos tuntuu siltä, että on tunteita toista ihmistä kohtaan niin kertoo siitä ennenkuin alkaa pettämään. Meinaan vaan että vähemmän satuttaa kun kertoo, kuin se että saa kiinni pettämisestä.
Esim. päivällä olimme siellä ja siellä ja oli todella mielenkiintoinen tapaaminen - hyvinkin yksityiskohtaisesti. Illan hän kuittaa kertomalla, että sitten olimme drinkillä hotellin baarissa ja kaikki löhtivät nukkumaan aikaisin.
Mun mies aina illalla viimeiseksi soittaa, jutellaan päivän kuulumiset ja toivotellaan hyvät yöt, kun on työmatkalla.
Mutta enpä uskois, että miehesi kantais kondomeja kotoolta / kotiin, kyllä niitä saa ihan taatusti paikanpäältäkin. Voisivat siis hyvin olla unohtuneita.
uskoisin omaa miestäni. Ollaan naimisissa, mutta molemmat ehditty sinkkuilla sitä ennen (mä useita vuosia). meillä on vanhoja kortsuja ympäri kämppää toiletti- ja lääketavaroiden seassa ja voisin panna pääni pantiksi, että jos miehelläni olisi toukokuussa ollut hinttipussissaan kortsuja, olisivat ne siellä vielä nytkin/niin kauan kun ne käytetään.
Mun mielestä sun pitäs nyt rauhoittua, "unohtaa asia" ja pyrkiä luottamaan mieheesi. Voit toki myös painaa mieleesi, mitä merkkiä ne kortsut on ja tarkistaa tilanteen muutaman työmatkan jälkeen. Toinen vaihtoehto on, että sanot miehellesi, jos nyt olet pettänyt, tunnusta heti, niin sulla on vielä mahdollisuus tässä suhteessa mutta jos myöhemmin jäät kiinni valehtelusta, niin tämä suhde loppuu heti.
Mutta älä nyt hysteeriseksi heittäydy. Jos syytät miestä pettämisestä ja vainoat jatkuvilla puhelinsoitoilla yms. etkä muutenkaan luota, se saattaa ajaa miehen todellisiin tekoihin, kun kuitenkin syytetään.