Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen työmatkalle mukaan pakkaamastaan toalettibägistä 2 kpl kondomeja

Vierailija
27.10.2008 |

Mkies väitti, että ne oli jääneet sinne meidän yhteiseltä matkalta toukokuusta. Tämän jälkeen miehellä ollut useampi työmatka. Uskoisitko tarinaa?

En mitenkään tonkinut tavaroita, etsin vain pinsettejä ja törmäsin johonkin muuhun. En ole ihan varma olivatko nämä yhteisen matkan kondomit samaa vai eri merkkiä. Nyt en tiedä mitä uskoa, on vainoharhainen olo ja toisaalta petetty fiilis. Jotenkin miehen käytös ei ollut vilpittömän oloista. Puhuessaan asiasta katsoi muualle, kääntyi tiskipöydän puoleen puhuessaan....

Mitä tekisit minun asemassani?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oli omat epäilynsä hiihtoreissusta. Vaimo laittoi monon sisään litteän viinapullon. Jos mies oikeasti hiihtäisi, löytäisi toki pullon ja vaimo voisi sanoa, että se oli tarkoitettu mikavaksi ylläriksi...

No, mies tuli kotiin ja kertoi ummet ja lammet hiihtoretkistä, mukavaa oli ollut ja pitkiä lenkkejä hiihdetty. Vaimo kuunteli, purki miehen tavaroita... ja löysi litteän pullon korkkaamattomana monosta.

Että sellainen hiihtoreissu.

Ei ollut miehellä paljon sanansijaa sen jälkeen...

Vierailija
22/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiden mielestä on ihan ok ja normaalia tuo pettäminen, oikein kehuvat että onpa huomaavaista niin ei sitten tauteja tuo..! Saako mies tosiaan kaiken noin helposti anteeksi? Jos ap itse olisi pettänyt, me olisimme kivittäneet hänet ekasta viestistä lähtien!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en uskoisi miestä, olisi tosiaan hankala tilanne. Tuskin haluaisin suhdetta, jos jostain syystä mieheen en luottaisi. Sillä ei loppujen lopuksi olisi merkitystä, että puhuuko tässä asiassa totta vai ei - luottamuksen puute olisi ongelma.

Onko sinulla mitään syytä olla luottamatta?

Vierailija
24/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkään ei voi narahtaa. Oikeesti, sä tiedät itse mikä fiilis sulla on ja mitä uskoa. Itse tunnet miehesi parhaiten. Tsemppiä!

Vierailija
25/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on aika ajoin työmatkoilla. Hän kertoo niistä niin avoimesti, minne menee, minkätasoisen hotellin itselleen otti, mitä on ohjelmassa, ketä menossa tapaamaan jne. Siis ihan itse jutustelee, mitä tapahtuu seuraavana päivänä.

Matkoilta hän soittaa aina. Jos on menossa illalliselle, niin ennen sitä soittaa ja kertoo, ettei ehdi soittaa. Jälkikäteen kertoo yksityiskohtaisesti ruoat ja viinit. Kertoo hauskoista ihmisistä tai jotain.

Ja jos ei ole illallismenoa, niin saattaa soittaa, että on kahden tunnin kävelyllä jossain Seinen rannassa tai jotain... Jutut on niin yksityiskohtaisia ja "normaaleja" - että kyllä minä väitän, että tietäisin suhteesta, jos sellainen tulisi. Koska silloin tarina ei olisi samanlaista jutustelua.

Vierailija
26/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilla tapahtuu paljon.

Vierailija
27/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla sitäkin.

Mutta naapurin sedälle kävi noin ja erosivat.

Mies oli pettänyt vaimoaan useasti, oli Viron keikkaa ja lapin reissua. Etelässä ei käynyt, mut muuten oli ehtiväistä sortia. Huom! Tuo tapahtui siis n.30v sitten.

Vierailija
28/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei soittanut lapsille edes ja toivottanut hyvää yötä. Tyttö lähetti hänelle tekstarin siihen aikaan, että kello "matkakohteessa" olisi noin 2:30 ja mies vastasi siihen puolen tunnin päästä. Kummasti oli hereillä työmatkalla siihen aikaan.

Tuo toalettibägi on muuten ollut lasten yökyläillessä kummeilla lasten hammasharjojen ym. säilytyspaikkana, enkä silloin huomannut tuollaisia varmuusvarusteita.

Nyt tuntuu ihan järjettömän kauhealta, olen luottanut ja uskonut suhteeseemme (16 v. naimisissa) aina ihan täysin. Mieheni on aina sanonut, ettei pettäisi minua koskaan.

Tuo kommentti tässä ketjussa miehen saattamisesta seminaarihuoneeseen ym. on niin asiaton ja paha, etten voi uskoa kenenkään olevan noin ilkeä. En ole koskaan tutkinut kännyköitä tai epäillyt, ei ole ollut siihen halua tai tarvetta...

Vierailija
29/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharjan, dödön, partakoneen ja tahnan säilytyspussi?

Kertokaapa, ehkä se pelastaa avioliittoni.

Vierailija
30/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy tähän: vaikka parisuhde olisi kuinka hyvällä tolalla, niin tukevassa humalassa jossain messureissulla Venäjällä saattaa kunnollinenkin mies sortua tyhmyyksiin. Siitä syystä pakkasin miehelle kortsut mukaan ja vannotin että jos nyt niin käy että erehtyy vieraisiin niin suojaa edes itseään. Vaikka meille tulis asian johdosta erokin, niin ei olis lapsille kovin mukavaa jos isi sais HIV:n jossain reissulla...

Olen muutenkin miettinyt asiaa moneen kertaan ja todennut että meillä on niin hyvä avioliitto ettei se luultavasti siihen kaatuisi jos mies erehtyisi vieraisiin. Totta kai siitä helvetillinen meteli nousis mutta en mä ainakaan tällä hetkellä olis valmis pistämään kaikkea sileäksi vaan sen takia että mies olisi erehtynyt nusaisemaan jotakuta toista.

Vierailija
31/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naurata

Vierailija
32/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiko ole parempi etta 'jos jotain tapahtuisi' ni olisi ainkain varautunut. meilla oli samanlainen tilanne joskus sata vuotta sitten ennen lapsia. muistan miettineeni etta mitahan tama nyt on. miehelle en asiasta sanonut. nyt joskus tuntuu, etta parempi olisi etta paneskelis kaikki tyomatkat ni tulis ainakin iloisena kotiin.....

Vierailija
33/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi näitä, jotka pitää juttua hyvänä tsoukkina ja vitsailevat sanavalinnoista. Ehkä heille tekisi hyvää muistuttaa itseään siitä, että jokaisen viestin takana on ihan oikea ihminen ja tämän todellinen elämä siihen liittyvine tapahtumineen ja tunteineen.

Sulla on varmasti nyt rankka tilanne. En voi muuta kuin toivoa ja neuvoa, että osaat nyt olla märehtimättä ja vellomatta asiaa mielessäsi ylen määrin ennen kuin saat asian selvitettyä miehesi kanssa. On aika todennäköistä, että epäilysi on oikea, tuskin nuo kondomit pelkkänä laukuntäytteenä ovat.

On todella kurjaa ja lamauttavaa huomata, että luottamus on ollut katteetonta ja että se on petetty. Tiedä silti tämä: se, joka sinisilmäisesti luottaa, ei ole hölmö, vaan hän kohtelee ihmisiä juuri niin kuin kuuluu ja pitää. Syytön ja viaton on kukin ennen kuin toisin todistetaan, sinun miehesikin.

Kaiken korniudenkin uhalla: toivotan sulle voimia, yritä jaksaa!

Vierailija
34/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kivaa kahdestaan? Riittääkö yhteistä puhuttavaa, yhteisiä unelmia jne?Keskity siihen mitä teillä ON tai mitä teillä pitäisi olla/mitä haluaisit teillä olevan, äläkä mieti sitä mahdollista pettämistä.

Vierailija
35/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todennäköisesti voi koskaan ymmärtää miten paljon sanasi merkitsevät minulle nyt. Kiitä itseäsi kun käyt nukkumaan, olet antanut sanoillasi minulle paljon tänään.

En saa miestä kiinni puhelimella, eikä hän ole soittanut minulle. Koko arki on täällä pyöritettävänä ja lasten kanssa pitäisi osata olla ihan normaalisti. Ajatukset vellovat kuitenkin vaan samaa rataa. Onneksi lapset kävivät nyt nukkumaan.

Vierailija
36/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

E minäkään osaa sanoa mitään järkevää tähän tai neuvoa mitä sinun pitäisi tehdä kunhan haluan vain lähettää tsempit sinulle. Minulla oli lähes samanlainen tilanne 10 vuotta sitten ex-mieheni kanssa mutta tilanteemme oli siinä mielessä erilainen että meillä ei ollut lapsia. Siksi mielestäni en pysty oikein mitään neuvomaan miten sinun pitäisi toimia.

Iso myötätuntohali kuitenkin sinulle.

Vierailija
37/70 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole palannut asiaan sen koommin, tuskin nyt niin tollo olisi, että hävittäisi ne laukustaan. Enkä ala tonkimaan tavaroita, onneksi en ole tehnyt niin aiemminkaan. Ihan sattumalta löysin nuo pinsettejä etsiessäni.

Vierailija
38/70 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toalettibägiä nimellä hinttipussi.

Vierailija
39/70 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kertoo enemmän suhteestanne, kuin pari kondomipakkausta. Mieti sitä.

Vierailija
40/70 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma ylittää jälleen itsensä...

se kertoo enemmän suhteestanne, kuin pari kondomipakkausta. Mieti sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi