Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen työmatkalle mukaan pakkaamastaan toalettibägistä 2 kpl kondomeja

Vierailija
27.10.2008 |

Mkies väitti, että ne oli jääneet sinne meidän yhteiseltä matkalta toukokuusta. Tämän jälkeen miehellä ollut useampi työmatka. Uskoisitko tarinaa?

En mitenkään tonkinut tavaroita, etsin vain pinsettejä ja törmäsin johonkin muuhun. En ole ihan varma olivatko nämä yhteisen matkan kondomit samaa vai eri merkkiä. Nyt en tiedä mitä uskoa, on vainoharhainen olo ja toisaalta petetty fiilis. Jotenkin miehen käytös ei ollut vilpittömän oloista. Puhuessaan asiasta katsoi muualle, kääntyi tiskipöydän puoleen puhuessaan....

Mitä tekisit minun asemassani?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne ja pyydä yhdistämään huoneeseen. Katso kuka vastaa.

Vierailija
62/70 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on koneessa, ei tietenkään voi soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. päivällä olimme siellä ja siellä ja oli todella mielenkiintoinen tapaaminen - hyvinkin yksityiskohtaisesti. .

että mitä pikkutarkempaa selitystä tulee niin sen luultavimmin kyse on valehtelusta. Siis silloin jos ei ole mitään syytä selitellä asioita hirveän pikkutarkasti.

Vierailija
64/70 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerro koskaan.

Vierailija
65/70 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas löysin mieheni untuvatakin taskusta kondomeja, jotka oli aivan ikivanhojen näköisiä. Katsoin parasta ennen päiväystä ja totesin, että se oli mennyt jo vuosia sitten. Ollaan tavattu useita vuosia sitten.

Totesin, että vein untsikkasi pesulaan, mutta rohkenin heittää poikamiesaikojesi suojavarusteet menemään. Miestä nauratti ja niin muakin, kun tein löydön.

Vierailija
66/70 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitti että minä olen laittanut sen sinne että pääsisin syyttämään häntä.

Ero on vihdoinkin vireillä.

Vierailija
67/70 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuj

Vierailija
68/70 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies! Ei tuo tauteja kotiin.

Vierailija
69/70 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian nörtit oli kovia panemaan Tallinnan " työmatkoilla"

Vierailija
70/70 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei soittanut lapsille edes ja toivottanut hyvää yötä. Tyttö lähetti hänelle tekstarin siihen aikaan, että kello "matkakohteessa" olisi noin 2:30 ja mies vastasi siihen puolen tunnin päästä. Kummasti oli hereillä työmatkalla siihen aikaan.

Tuo toalettibägi on muuten ollut lasten yökyläillessä kummeilla lasten hammasharjojen ym. säilytyspaikkana, enkä silloin huomannut tuollaisia varmuusvarusteita.

Nyt tuntuu ihan järjettömän kauhealta, olen luottanut ja uskonut suhteeseemme (16 v. naimisissa) aina ihan täysin. Mieheni on aina sanonut, ettei pettäisi minua koskaan.

Tuo kommentti tässä ketjussa miehen saattamisesta seminaarihuoneeseen ym. on niin asiaton ja paha, etten voi uskoa kenenkään olevan noin ilkeä. En ole koskaan tutkinut kännyköitä tai epäillyt, ei ole ollut siihen halua tai tarvetta...

Vaikuttaa siltä, että kondomit on nyt tätä tulevaa työmatkaa varten pakattu. Mutta vain 2 kpl?

Itse reagoisin (toivottavasti) jotenkin näin: petä jos siltä tuntuu, mutta ole rehellinen. Kerro että petit, että voin jättää sinut ja aloittaa rehellisen elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan