Mieheni sisko imetti vauvaani!
Olen todella loukkaantunut, enkä ymmärrä miksi meni niin tekemään. Itse en enää imetä, hän imettää. Hänellä on myös vauva, pari kuukautta vanhempi kuin meidän.
Se on varmaan tosiaan idiootti.
Kommentit (53)
Opettajani sanoi ala-asteella aina jos joku nakersi kynän päätä, että ei ole vauvana saanut tarpeeksi tissiä. Mielestäni se pitää paikkaansa. Olen huomannut että imetetyt vauvat eivät leikki-iässä tunge kaikkea mahdollista suuhun.
Minä olen saanut 1.5vuotta tissiä ja suuhun menee vieläkin kynä!
mutta näinä imetysaggressiivisina aikoina en hämmästy, että tuommoistakin tapahtuu
ja vaati korviketta. Et sitten yhtään kykene lapsesi parasta ajattelemaan?
Idiootilta kyllä miehen sisko vaikuttaa...
mut laitanpas oman kokemukseni... eli
olen itse imettänyt miehen siskon vauvaa kerran. Meidän lapsilla ikäeroa 1kk ja molemmat imetettiin sillon. Oltiin anoppilassa ja miehen sisko meni oman miehensä kanssa saunaan... eivätkä todellakaan olleet juuri mitään ehtineet tehdä kahdestaan vauvan syntymän jälkeen. No vauva heräs saunomisen aikana ja huus ihan pää punasena nälkäänsä. En viittiny kiduttaa lasta enkä myöskään halunnu häiritä miehen siskoa ja sen miestä ku olivat kerranki päässeet kahestaan rauhassa saunaan. Imetin sit niiden vauvan, joka oli erittäin tyytyväinen sen jälkeen. (ja niin oli muuten miehen siskokin kun sai kerranki olla rauhassa saunassa pitkän kaavan mukaan)
Imetys on nimenomaan äidin ja vauvan välinen juttu, ja sen on luonto suunnitellut niin ettei kukaan muu perheessä pysty tätä tärkeää asiaa hoitamaan.
Todella inhottavasti tehnyt, minä kiehuisin raivosta ja PITKÄÄN.
Miehesikö on antanut luvan ryövätä imetysroolin sinulta selkäsi takana?
Tilanne oli se, että lapsi oli meillä kerran päivän hoidossa eikä suostunut koko päivänä syömään pullosta. Yhteisestä sopimuksesta päätettiin, että parempi, että imetän, kuin pitää nälässä. Meillä on samanikäiset pojat ja imetin silloin omaa poikaani, siksi pystyin imettämään.
Meillä on perheessä kyllä ihan luvan kanssa ja sopimuksilla imetetty myös toisten vauvoja.
Äitini imetti säännöllisesti (päivittäin) sekä veljeäni, että pikkuserkkuani, koska tältä äidiltä ei tullut tarpeeksi maitoa.
Minä en nyt vaan osaa nähdä sen kummempaa tässä asiassa. Lasta ruokitaan kun on nälkä. Se on vaan ruokaa, ravintoa, mitä vauva tarvitsee. Jos äiti ei ole paikalla ja nälkä yllättää, miksi pitäisi pulloa antaa, jos tissikin on tarjoolla?
Ja vauvat tosiaan haistavat myös muut imettävät, meillä ainakin neiti alkoi kätisemään vaativatsi kenen tahansa imettävän sylissä. Toki etsi isästäänkin rintaa, mutta maidon tuoksu sai levottomaksi.
ja että miehesi siskon olisi vähintään ollut syytä kysyä lupaa! Tosin kaikki ihmiset eivät vain yksinkertaisesti ole niin ajattelevaisia ja siksi en millään jaksa uskoa että miehesi sisko halusi pahaa mieltä sinulle ja omasta mielestään (ehkä) ajatteli lapsen parasta.
Sinulla on silti täysi oikeus olla loukkaantunut ja mielestäni sinun pitäisi siitä puhua siskosi miehelle.
En yritä puolustella miehesi siskon tekoa, mutta ehkä se hillitsisi raivoasi jos voisit ajatella, että taisipa siskosi mies olla " vähän" yksinkertainen tehdessään näinkin " ison" jutun.
Iso juttu se varmasti äidille onkin ja tunteitahan ei voi aina järjellä kuitata vaikka kuinka haluaisi
" mutta jos historian Egyptissä äidit ovat olleet muslimeja
niin heidän lapsiaan ei todellakaan ole imettänyt kukaan muu kuin oma äiti."
Pissismi kukassaan niin kuin Anna Abreu Nytissä kysymykseen miksi kutust 1918 tapahtumia: Olen kiinnostunut tästä päivästä tai tänään Sara La Fountain sama kysymys: " Just. Mitä nimitystä ... Vai tarkoitatko sä vuotta 1981? Ai et? En ollut silloin vielä syntynyt, joten siitä ei jäänyt oikein mitään mieleen."
Vakavasti ottaen todella huolestuttavaa - taitaa olla humansistiset aineet aika alas ajettu peruskoulussa.
mä vaatisin naisen hiv-testiin ainakin välittömästi. jos joku esim antaisi tietämättäni lapselleni verta se on sama asia. hiv voi tarttua äidinmaidosta. sairasta!!!
Ja miksi me " ei imettävät" äidit puhumme usein imetysfanaatikoista johtuu ihan siitä että usein juuri imettävät äidit menevät äärimmäisyyksiin asioissa. Juuri tälläiset kommentit mitä sinäkin pistit että joku todella olisi imettämättä koska tissit veltostuisi. Hei haloo!!! :D Syy on lähes aina se ettei se imetys onnistu syystä tai toisesta.