Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkisitpä tämän, hoitolapseni äiti!!

Vierailija
05.10.2007 |

Ilmoitat, että tulette 07.00 ja vieläkään, ette ole tulleet. Minun on asiallisesti huomautettava, että sovituista hoitoajoista on pidettävä kiinni. Mutta ei se mene sinulla jakeluun. Olisin ehtinyt näinä aamun tunteina hoitaa työasioita ja lastesi ei olisi tarvinnut kävellä 4km. Tuo kävely on sinulle hankala asia ja lapsillesi myös. Raivostuttaa!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuisi. Ei siitä seuraa vanhemmille mitään. Yksityinen voi purkaa sopimuksen, minä en. Ap

Vierailija
2/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa (enkä halua) purkaa kiukkua vanhempiin tai lapsiin, tietenkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähän saat palkan näistä kahdestakin tunnista jolloin et ole tehnyt mitään. Sitäpaitsi mitä ihmeen työasioita sulla on hoidettavana, jos kerran työksesi hoidat lapsia? Ja missä ihmeessä sä olisit niitä aamuseitsemän ja yhdeksän välillä hoitanut kun mikään virasto ei ole edes auki? Sitäpaitsi sä saat kunnalta rattaat, joissa sä voit työnnellä niitä lapsia jos se käveleminen kerran on niin vaikeaa.

Joojoo, tottakai sun kuuluisi tietää, milloin lapset hoitoon tulevat, mutta yhtä ja toista on voinut sattua. joku on sairaana ja äidin aika menee terveyskeskuksen jonossa tai vastaavaa. Sori jos sä et ole ekana soittolistalla tai jos sairaalasta ei voi soittaa.

Vierailija
4/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi täällä pht:n työntekijä käy usein hoitopaikalla ns. tarkastuskierroksella.

Vierailija
5/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämmöisiä PPH-hoitajia inhoan.

Siksi lapseni ovat päiväkodissa.

Vierailija
6/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se edellyttää myös asiointia siellä. Et tiedä pph:n työstä mitään joten älä oleta!!! Ap

Vierailija
7/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti valmiiksi, mitä haluat sanoa ja kirjoitat vaikka rungon paperille. Jollei vanhempi suostu keskustelemaan tuonti- tai hakutilanteessa, sovi keskusteluaika. Kerro, että voit myös pyytää perhepäivähoidonohjaajan paikalle, jos asioista olisi sitten helpompi puhua.

Vierailija
8/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa tuohon on onneksi alettu puuttua kovemmalla kädellä.

T säntillinen äiti

Vierailija
9/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pakastaa sen puuron ja syöttää lapsille maanantaina. Ruoka myös tuloillaan, no sen syö omaperhe viikonloppuna jos lapset eivät tule hoitoon. Ap

Vierailija
10/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni myös oheistanut vanhempia. Muutosta ei vain tule :( Ap

Vierailija
11/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä ääliöitä täällä taas.

Vierailija
12/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä tykkäät kökkiä himassa, minä en! Ap

Vierailija
13/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä ymmärrän ap:n ärsytyksen, vaikkei mulla mitään käsitystä pph:sta olekaan. Mutta sama asia se on duunissa kuin duunissa.

Vierailija
14/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Just tämmöisiä PPH-hoitajia inhoan.

Siksi lapseni ovat päiväkodissa.

Vierailija
15/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Valita vanhemmalle asiallisesti, älä täällä selän takana!

- Jos on toistuvaa, niin ota yhteys viralliseen tahoon. Valita joka päivä. Kyllä ennenpitkää joku järjestely löytyy.

- Mutta jos kyse on satunnaisesta jäämisestä, tai valitat alle puolesta tunnista, tai joka päivä, niin olet turhan valittaja.

- Jos haluat tarkat ajat sopia, sopikaa mustaa valkoisella vanhempien kanssa, että lapset tulee klo 07-7.30 ja viimeistään klo silloin ja silloin pois riippumatta tuontiajasta. Ja jos vanhempi ei pidä sopimustaan ilman syytä, minusta voit kyllä merkitä täydet tunnit. Kunnan pph-sopimukset on persiistä, jos ei saa palkkaa kuin tuntien mukaan tiedän. Mutta itse allekirjottaisin kyllä paperin, jossa pph on tehnyt kaikki tunnit (vaikka se nyt jäisi oikeasti vaikka tuntia vaille joku kuukausi)

Meillä on päiväkodissa juuri siksi, että työaikamme vaihtelevat hyvin paljon, ovat liukuvat ja menot myös vaihtelevat viikoittain. Ei voi tietää koskaan kuin korkeintaan päivän etukäteen menot ja lasten haut ja viemiset tarkasti. Ja aina voi tulla yllätyksiä aamuisin, joista ei PPH:lle ensimmäisenä aleta ilmottaa.

Vierailija
16/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoilla kotona, jos ei kerran ole lapsia hoidossa? Tai lukea/rentoutua?

Vierailija
17/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle riittää tuo, en vaadi viikon aikoja etukäteen. Ap

Vierailija
18/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeesti, että lapset saisivat pakkaspuuroa? ;) Pelastit päiväni! Siivottu on ja ruoka tulossa. Pyykkiäkin olen pessyt. Ap

Vierailija
19/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa viikonloppua :) ap

Vierailija
20/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset ei ole hoidossa, vaan juuri niiltä tunneilta kun lapset on hoidettavana... Ainakin meillä päin, ja kyllä vanhempien kuuluu ilmoittaa jos myöhästyy. Itse en ainakaan kehtaisi edes jättää ilmoittamatta.

Vierailija:

sähän saat palkan näistä kahdestakin tunnista jolloin et ole tehnyt mitään. Sitäpaitsi mitä ihmeen työasioita sulla on hoidettavana, jos kerran työksesi hoidat lapsia? Ja missä ihmeessä sä olisit niitä aamuseitsemän ja yhdeksän välillä hoitanut kun mikään virasto ei ole edes auki? Sitäpaitsi sä saat kunnalta rattaat, joissa sä voit työnnellä niitä lapsia jos se käveleminen kerran on niin vaikeaa.

Joojoo, tottakai sun kuuluisi tietää, milloin lapset hoitoon tulevat, mutta yhtä ja toista on voinut sattua. joku on sairaana ja äidin aika menee terveyskeskuksen jonossa tai vastaavaa. Sori jos sä et ole ekana soittolistalla tai jos sairaalasta ei voi soittaa.