Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkisitpä tämän, hoitolapseni äiti!!

Vierailija
05.10.2007 |

Ilmoitat, että tulette 07.00 ja vieläkään, ette ole tulleet. Minun on asiallisesti huomautettava, että sovituista hoitoajoista on pidettävä kiinni. Mutta ei se mene sinulla jakeluun. Olisin ehtinyt näinä aamun tunteina hoitaa työasioita ja lastesi ei olisi tarvinnut kävellä 4km. Tuo kävely on sinulle hankala asia ja lapsillesi myös. Raivostuttaa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pph tekee muutakin kuin kökkii kotona.

Vierailija
22/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pph:t yleensä lähtevät n. klo 9 muiden lasten kanssa leikkipuistoihin, kerhoihin, kirjastoon, retkille yms. toimintaan. Aamiaista ei myöskään saa klo 9 jälkeen. Eikö teilläpäin pph:illa ole tällaistä päivärytmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi omituista porukkaa! Ap:lle sympatiat, kyllä kuuluu aina ja heti ilmoittaa muutoksista työajoissa. Varsinkin jos on juuri eilen sopinut että tänään lapset tulevat klo 7 hoitoon.

Vierailija
24/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on pph:lla ja tulemme toimeen hyvin. Miksikö? No sen vuoksi kun olemme molemmat fiksuja ja asiallisia ihmisiä. Jos aikatauluihin tulee muutoksia niin ilmoitan niistä heti hänelle. Ja joustan myös jos hänellä on jokin meno (mm. kuntoutusta).

Sovimme yhdessä asioista jos vain mahdollista.

Miten joku voi kohdella ketään ihmistä noin että sopii jotain eikä edes ilmoita jos tulee muutoksia. Hyvät tavat tosiaan.

Vierailija
25/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisena toivottelivat viikonloppuja. Muistutin ( en töykeästi mutta tiukasti) taas kerran, että minun täytyy tietää koska tullaan vai tullaanko lainkaan. Jos kaikki lapset olisivat olleet paikalla niin olisi haitannut koko ryhmän toimintaa. Koittakaapa olla huomaavaisempia sitä pph:ta kohtaan, hän ei pelkästään oleile siellä kotona ja odota teitä! ap

Vierailija
26/26 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ope (lapsi pph:ssa) ja törmään usein tähän samanlaiseen välinpitämättömyyteen. Toisaalta pitää muistaa, että me kunta-alan ihmiset olemme tekemisissä kaikenkarvaisten kuntalaisten kanssa. Alalle ryhtyessään -tai jossain vaiheessa työuraa- on pakko hyväksyä se tosiasia, että useissa perheissä normaalirytmistä tai -käytöstavoista ei ole mitään tietoa.

Se on lähtökohta koko työlle.

Tsemppiä perhepäivähoitajille. Ei teitäkään juuri arvosteta, kuten ei ketään lasten kanssa työtä tekevää naisihmistä.

Opska