Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveyskeskuksen hammaslääkäri ja hoitaja haukkuivat kilpaa hampaitani. Ja se onneksi auttaa hammaslääkäripelkoon.

Vierailija
03.10.2007 |

Tiedän, että hampaat huonossa kunnossa.. Hammaslääkäripelko. Mutta miksi yllämainitut terveydenhuoltoalan ammattilaiset (?) käyttäytyvät tuolla tavalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samasta syystä en mene hammaslääkäriin kuin viimeisessä hädässä. Siitä syystä yksi juurihoito tehtiin, kun ei muuta enää ollut ja nyt lohjennut palakaan ei ole saanut menemään.

Jos täällä on hammaslääkäreitä linjoilla, niin kertokaa, miksi toimitte noin. Se on järjettömän nöyryyttävää.

Vierailija
2/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti suomea puhuva hammashoitaja läimäytteli käsiään yhteen ja voivotteli hammaskiven määrää ja oli aaaaivan pöyristynyt. Hammaslääkäri komensi kuin koiraa ja tyyli puhua asiakkaasta (suoraan sanottuna ikävästi) ikään kuin hän ei olisi paikalla tai muuten järjissään, jotta tajuaisi tuntui kamalalta. Ehkä olisin puolustautunutkin, mutta suu täynnä tavaraa on vaikea sanoa mitään...

ap

Vierailija
4/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä niitä vaan vituttaa kun ihmiset ei jaksa huoltaa hampaitaan toistuvien huomauttelujen jälkeen.

Vierailija
5/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiselle käytökselle ei yksinkertaisesti varaa. Ja täytyy kyllä sanoa, että työn laadussakin on eroa.

Vierailija
6/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologipimatsu haukkui kuivat käteni+kynsinauhani.

Joo-o, sen takia sitä hoitoa tarvitsinkin.. !

Lisäksi työni sattuu olemaan sellaista, ettei käsiä oikein pysty rasvailemaan työpäivän aikana+kädet ovat lähes koko ajan märät (kampaaja).

Ihme ammattilaisia...

Vierailija
7/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani, että tuollaisia idiootteja on töissä. ja tiedän, etteivät ole ainoita. on valitettavaa, miten harvat ihmiset tajuavat, että toista haukkumalla ei pääse kovin pitkälle; ei se ainakaan hampaiden kotihoitoon auta, jos ainoa sanominen potilaalle on haukkua hänen hampaansa. suu on ihmisen erittäin intiimiä aluetta, ja se pitäisi hammaslääkärin ja -hoitajan ymmärtää.

vaikka myönnän, että joskus ottaa päähän, kun on paikannut 20 reikää yhdestä suusta ja puolen vuoden päässä samasta suusta saa paikata taas 7 reikää. mutta yritän pitää turhautumiseni piilossa potilaalta.

niin ja sille joka epäili, että kurssin huonoimmat menee tkeskukseen; olin kurssini 3.paras opiskelija... ja tykkään olla tk:ssa töissä. voin tehdä siellä ihan yhtä hyvää työtä kuin yksityiselläkin.

Vierailija
8/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumalla lykätään monen seuraavaa kertaa vuosilla ja hoitotakuu toteutuu!

Vierailija
9/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hamapiden huonon kunnon on aiheuttanut sairaus, ei syömiset. Sitä ei ole tk:ssa vaan koskaan kuultukaan, että niinkin voi olla vaan aina jankataan samat saarnat. Siksi olen siirtynyt yksityiselle. Tk:ssa on lisäksi niin pitkä jono, ettei edes suositeltu tarkastusväli toteudu.

Vierailija
10/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan luulisi sinun tietävän, että vikaa on muuallakin kuin hampaiden pesussa, jos puolessa vuodessa tulee 7 reikää lisää...

Itse olen hammaslääkäripelkoinen ja viimeinen nöyryytys oli, kun hammaslääkäri " mässytti" hoitajalle mun hampaista samalla, kun itse olin suu täynnä laitteita, enkä pystynyt puolustautumaan edes. Lopuksi vielä huokaisi, että " kyllä tässä monta aikaa vielä tarvitaan" .

Tuon käynnin jälkeen pääsin vihdoin töihin ja sitä kautta oli varaa mennä yksityiselle. Siellä on ihan jees käydä: ei valiteta ja tehdään vaan työtään. Olen hoidattanut hampaani yksityisellä säännöllisesti ja tuollaista 5 reiän kaaosta ei ole päässyt enää tulemaan! Yksityisellä diili on tavallaan selvä: sinä maksat työstä ja hampulääkäri tavallaan hyötyy, jos työtä on paljon. Samalla saat paikattua hampaat ilman nöyryyttäviä toruja ja valituksia.

Vierailija
11/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri oli tosi tyly ja haukkui rumasti ja jätti vielä kaiken kukkuraksi paikkauksen KESKEN haukkuen hammaskanavia ahtaaksi ja käski mennä yksityiselle! Letkautti vielä perääni, että tänne ei sitten kannata tilata aikoja - täällä vuoden mittainen jono! Joopa joo, en varmasti menekään sinne enää koskaan, sitä ei tarvitse pelätä sen hammaslääkärin! Vaikka oikeus siihen toki minullakin on (siis tilata normaali aika vaikka sitten vuoden päähän!). Tuosta käytöksestä olisin voinut tehdä valituksen, mutten enää jaksanut, olkoon. Nyt käyn yksityisellä hammaslääkäriasemalla ja kyllä on ihana paikka! Ovat ystävällisiä ja ymmärtäväisiä, mikä tosi tärkeetä, kun " pelkopotilas" olen. -Olkoon vain vaikka kuinka kiirettä tms. stressiä hammaslääkäreillä ja -hoitajilla terveyskeskuksissa, mutta he eivät saa purkaa kiukkuaan potilaisiin, heidän asiakkaisiinsa milloinkaan! Se jos mikä on asiakaspalveluala ja niinhän sitä täytyy kohdella asiakkaita hyvin muillakin asiakaspalvelualoilla, miksei sitten siellä??

Vierailija
12/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui mun hampaat ja naureskeli hoitajalle tyyliin voiko tällästä edes ollakkaan..

Vierailija
13/14 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista mikään pidä paikkaansa. Toi on ihan täyttä paskaa. 

Vierailija
14/14 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitus,täysin asiatonta. kierre valmis. lykkäät ja aina vaan huononee suu. sydänterveyden kannaltakin mene säännöllisesti. kerro jos jokin syy,miksi hammaskotihoito ei ole onnistunut, lääkkeet, sairaudet, äitisi aikoinaan maistellut lusikallasi vauvaruokaa,masennus-et ole jaksanut. mutta silti,tilanne on mikä on, yritetään nyt parhain tulos,eikö. korjauta lohkeama. käy suuhygienistillä säännöllisesti poista hammaskivi. ota kotikäyttöön hammaslanka, kaksi tahnaa,ekalla peset hyvin,huuhdot ja kielelle oma harja.

hampaille soft harja. toinen tahna sitten funktionaalinen joka on tarpeisiisi. esim kiillevahvistus, vihlonta, korjaava-repair. oralilla hyviä tahnoja sekä elmexillä. jos noin kurjaa oli hammaslääkärissä, käy silti vaan ja panosta nyt kotihoitoon että ei tarvitse mennä niin usein,vain tarkastus ja hyggekäynit.

vältä hankaavia white tahnoja,menetät kiilteen.