Suositelkaa minulle käsilaukkua!
Olisi aika ostaa se ensimmäinen aikuisen ihmisen käsilaukku itselleni. En ole ikinä oikein ymmärtänyt tämän laukkumanian päälle, mutta nyt olisi syytä hankkia itselle katu- tai oikeammin liike-elämäuskottava käsilaukku. Ei siis H&M:n glitteripussukkaa, vaan mieluummin joku aidosta materiaalista tehty ajaton vempele. Hinnan ei olisi syytä nousta yli kuukausipalkkani, mutta jonkun verran olen valmis satsaamaan.
Kommentit (22)
on aitoa nahkaa, ryhdikäs, laadultaan hyvä (ts mikään en repsota eikä hapsota, ompeleet pitävät, vetoketjut liukuvat, magneetit ovat jämäköitä jne) siihen mahtuu a4-kokoiset asiakirjat golderissa hienosti sekä lisäksi vähän ylimääräistä kamaa kuten sateenvarjo ja hiusharja jne. Tarpeeksi taskuja lompakolle, puhelimelle, avaimille ja korteille. Minä olen siihen täysin tyytyväinen, ja olen sen kanssa asiallinen ja vakuuttava.
Mitään merkkiä se ei taatusti ole eikä tarvitsekaan. Uskottavuuteni kärsisi siitä että vaatteissani tai asusteissani lukisi jonkun muun nimi.
Minulla oli nuorimpien lasten vauva-aikoina hoitolaukkuna Guessin ylisuuri kassi/laukku :). Sinne mahtui kaikki mukana tarvittava ja kuitenkin erosi ulkonöltään muista varsinaisista hoitolaukuista. Tuohon tarkoitukseen se Guessin laukku ainakin minulla vältti hyvin. Tosin ehkä juuri siitä samasta syystä en koe ko. merkkiä mitenkään klassisena tyylikkyyden ilmentymänä :). Ja nykyään tuota merkkiä ei laukkuvalikoimaani enää kuulukaan...