Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsuu rakkaaksi lyhyen tutustumisen jälkeen

Vierailija
17.06.2023 |

Ollaan siis tapailu viikon ajan ja mies tänään sanoin rakkaaksi. Pitäisikö huolestua? Pelkään, että olen ihastunut narsistiin. Niin on käynyt enennkin. Tosin tämä mies ei mitenkään ylenpalttisesti kehu minua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Vierailija
2/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama mies, jota minä tapailin 1,5 viikkoa. Viikon kuluttua alkoi sanoa rakkaaksi ja sitten käytös muuttui, kuin oltaisiin oltu naimisissakin tovi. Nimi alkaa M:llä. Sanoin heipat, ei muuten vastannut rakentavaan lopetukseen mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikas hätäistä tulkintaa. Ehkä hänellä on vaan tuo puhetyyli kumppanille ja kumppaniehdokkaallekin vahingossa lipsahtaa.

Vierailija
4/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sama mies, jota minä tapailin 1,5 viikkoa. Viikon kuluttua alkoi sanoa rakkaaksi ja sitten käytös muuttui, kuin oltaisiin oltu naimisissakin tovi. Nimi alkaa M:llä. Sanoin heipat, ei muuten vastannut rakentavaan lopetukseen mitään.

Varmaan mun ex joka ei osaa olla yksin:)

Vierailija
5/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sanoi tokilla treffeillä että "mä oon rakastunu suhun" pelästyin vähän. No kyllä siitä suhde tuli ja ihan aviopuolisokin on nykyään.

Vierailija
6/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaan" rooli avoimena, johon sua sovitellaan.

Vierailija
7/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
8/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellinen.

Juokse.

Vierailija
9/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt välttämättä ole muuta kuin hellittelynimi. Eri asia jos vakavissaan tunnustaa rakastavansa sinua.

Vierailija
10/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi narsisti kutsuisi itseään rakkaaksi

Vierailija
11/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei palstamamma saa ketään

Vierailija
12/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rohkea veto kuitenkin noin lyhyen ajan jälkeen, joka herättää ajatuksia, niinkuin myös ap:lla tapahtui. Kannattaa kysellä edellisistä, alkaako haukkua heitä.

Vierailija
13/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo nyt välttämättä ole muuta kuin hellittelynimi. Eri asia jos vakavissaan tunnustaa rakastavansa sinua.

Viikon tutustumisen jälkeen kyllä hellittelynimikin on liikaa ja todella outoa. Olisi minulle todella iso red flag. Jos viikon jälkeen kutsuu rakkaaksi niin mihin tuo kehittyy tuosta vaikka muutamassa viikossa. Vaikuttaa aikamoiselta ripustautujalta joka mahdollisesti osoittautuu mustasukkaiseksi vaikka ei ole edes sovittu seurustelusta. 

Vierailija
14/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkea veto kuitenkin noin lyhyen ajan jälkeen, joka herättää ajatuksia, niinkuin myös ap:lla tapahtui. Kannattaa kysellä edellisistä, alkaako haukkua heitä.

Mamma hakee kellarin uumenista mummolta jääneen retron pöytälampun ja osoittaa pimeässä huoneessa valon kohti miestä. Puhelimen nauhuri tallettaa kuumimmat paljastukset. Komisaario Sirkka-Liisa nyhtää kaiken irti lähtevän höpöjä puhuvasta miehestä.

Mies pakenee hikipäissään kadulle soittaakseen poliiseille. Poliisien saapuessa paikalta löydetään teetä rauhallisesti nauttiva Sirkkis. Tapauksen jälkeen Sirkkis ilmoittautuu podcastiin haukkuakseen homot,feminismin ja miehet.

Vierailija
15/15 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin teinityttönä nuortenlehdistä hyvän ohjeen nuorille  miehille. Jos olet tytön kanssa kahden, etkä muista hänen nimeään. voit aina kutsua häntä rakkaaksi. Se on parempi, kuin että kutsuisit häntä väärällä nimellä. Näyttää tuo ohje olevan vieläkin käytössä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän