Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Alkasitko hoitamaan neljää lasta lasten kodissa, jos saisit 900 euroa kuussa käteen?
03.10.2007 |
Kommentit (42)
jos työtä on enintään 8 h päivässä.
Ap:lle tuo 900 euron nettopalkka tulee maksamaan varmastikin 1500 euroa kuussa. TYöntekijä maksanee 20% veroa, työnantaja maksaa eläkemaksuja, tarvitsette vakuutuksen ym.
Yksityisen hoidon kuntalisää ei makseta joka kunnassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
työstä, eli kyllä tulee yhteiskunnalle halvemmaksi palkata se hoitaja kotiin, hoitaja maksaa vielä verot palkastaan. Kaikki hyötyvät ! Tuon verran (700e/kk) yksi päiväkotipaikka laskennallisesti maksaa yhteiskunnalle.