Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

juu lisää tunnistamisvinkkejä kehiin etten väärään pöytään eksy ;)

Mie tulen tod.näk. vähän myöhässä sillä mulla on aamupäivällä työkeikka ja yritän kyllä suoriutua mahdollisimman nopsaan pois sieltä. Minä olen siis se vanha harakka mustassa villatakissa ja farkuissa, neiti Läskiposki kantoliinassa, joka pyörii hoo-molasena siinä käytävällä. Huiskuttakaa jos uskallatte, olen melkein identtinen Mervin Nykänen lyhyttukkaisena ;-))))

nappula, silmät ristissä

Vierailija
42/45 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistautumisvinkkejä en nyt oikein keksi, mulla on varmaan sama musta takki niin kuin aina ja farkut...

sroigh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei mitään ihmeitä tapahdu! Blondi farkuissa ja mustassa takissa + vihreänsävyiset vaunut (joissa vauva ;-)).

Tonttu08

Vierailija
44/45 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla vielä luvata mitä laitan huomenna päälle, mutta vaunujen työntökahvassa on iso beige Marimekon Unikko-kassi. Tuo kassi kulkee aina mukana ja siinä on kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta vauvalle ja taaperolle... (huomenna kuitenkin siis vain vauva mukana)

Vierailija
45/45 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt opittu päristelemään =) Kiljahduksia myös kantautuu välillä niin kovaa että ihan säikähdän.

Nyt ollaan menty viikko tätä käännytään mahalleen, mutta ei vielä selälleen ruljanssia. Jaksaa kyllä olla nyt tosi pitkiä aikoja masullaan ja tavoitella siitä leluja. Jospa ensi viikolla oppisi kääntymään takaisin selälleen.

Yöt on menneet aika pitkään yhdellä syötöllä. Illalla annan velliä ennen nukkumaan menoa, se on näköjään auttanut.

Tytteli-83 ja typykkä 5kk