Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussanneet Hoidokit lokakuulle

02.10.2007 |

Plussanneet Hoidokit ja lasketut ajat:

EmmaEmilia 10/07

Manco 11/07

Tuittu 11/07

Tirppa 11/07

Miliko 11/07

Huiskuttaja 2/08

Nonna 2/08

Vauvansa saaneet Hoidokit:

Viivi 3/07 (poika)

Varjokas 4/07 (tyttö)

Mooli 5/07 (tyttö)

Tuupalainen 6/07 (poika)

Joalin 6/07 (tyttö)

Lupus 7/07 (tyttö)

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitulle tulin tsempityksiä jakamaan.

Teillä on siellä nyt todella jännät paikat menossa, kun kohta saattaa olla jo Voitto kainalossa.. hui.. =)

Eiköhän Voitolla kaikesta huolimatta kaikki ole hyvin ja pääsette pian tutustumaan omaan pikku prinsessaanne. =)

Tsemppiä siis kovasti tulevaan.

Myös Tirpalle, Mancolle ja Milikolle kovasti jaksuja viimeisiin viikkoihin. Niin se aika vain kuluu ja kohta koittaa teilläkin vauvan tuoksuinen arki.

Nonnalle ja Huiskuttajallekkin mukavaa odotuksen jatkoa.

Pian tekin pääsette jännäämään synnytystä.

Täällä pähkäillään pikku hiljaa yösyöttöjen lopetusta, kun ei herra itse ole moiseen vielä päättänyt ryhtyä. Pitänee siis itse ruveta kokeilemaan, josko herra alkaisi olemaan valmis jättämään nuo öiset tissittelyt. Kiinteitä kun kuitenkin menee jo se 5 ateriaa päivässä ja heppu jo pian 8kk.

Meiän pikku tissipoika. =D

Jeps.

Mukavaa syksyä hoidokeille ja pian nähdään vauvapuolella.

Jospa me saataisiin sitä eloa sinnekin pinoon.

On aikas hiljaista meinaan siellä.

Niin.. ja Tuittuhan se puheli siitä tapaamisestakin jossain välissä, niin täällä on yksi mamma erittäin mielellään tulossa tapaamaan teitä muita, jos joskus saadaan tapaaminen järkättyä. =)

-viivi ja ukko 7,5kk-

Vierailija
42/100 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aletaan miehen kanssa olla jo vakiasiakkaita äippäpolilla. Tänään tuli ylimääräinen käynti neuvolan lähetteellä, sillä verenpaine oli tosi korkea ja pissakaan ei ollut enää ihan puhdas. Ja taas sama kaava, käyrät ja ultra plus verikokeet. Ja kaikki ok. Vähän jo panikoin, kun täällä aamulla terkan kehotuksesta pakkailin sairaalakassia ennen polille menoa. Uskomatonta, kun kaikki on koko raskaudessa mennyt niin iisisti ja nyt sitten kaikki tulee kerralla. Mutta tämän päiväinen käynti ei tuonut suunnitelmia muutoksiin vaan edelleen torstain käynnin jälkeen ollaan sitten viisaampia.

Voi vitsit, miten hienosti elätte meidän Voitokkaassa maailmassa mukana!!! Kiitos siitä ja halaukset kaikille!!! Ja me ei enää tosiaankaan tiedetä kumpi meille on tulossa.. Onneksi ei olla tehty hankintoja sukupuolen mukaan. :) Ollaan ihan tohkeissamme tästä uudesta käänteestä! Oikea Voitto Vitsiniekka.. :D

Tuosta käynnistyksen odottamisesta ja fiiliksistä kyselitte. Eli aika rauhallisin mielin olen tällä hetkellä eikä kauheasti edes jännitä. Ehkä olen keskittänyt ajatukseni lähinnä tuohon torstaihin. Jotenkin luulen, että perjantaina ei vielä käynnistetä viikonloppua vasten vaan vasta aikaisintaan maanantaina. Ja voihan se olla, että Voitto ottaa vielä kasvuspurtin..;)

Loppuraskauden vaivoja on täälläkin ollut paljon tai oikeastaan kehon valmistautumista tulevaan synnytykseen. On ollut vihlontaa alapäässä, nivuskipuja ja napakoitakin supistuksia plus kuukautiskipuja. Mutta muuten olo on ollut kokonaisvaltaisesti hyvä. Painoa olen saanut lisää jo ruhtinaalliset 17kg (onneksi osa turvotusta), joten niitä lahjoitetaan halukkaille..:)

Viivi kyseli tapaamiseta. Minäkin olisin kyllä halukas tapaamaan teitä ihan kasvotusten. Olisikohan esim. tammikuussa hyvä ajankohta? Meillä marraskuisilla olisi vauvat hyvässä kasvussa ja Nonna ja Huiskuttaja vielä kykeneväisiä treffeille. Miltä kuulostaa? Olisiko muita halukkaita vai treffataanko Viivin kanssa kaksin lähiostarilla..:)

Harmikseni olen huomannut, että Hoidokkien pino tuolla lapsettomuuspuolella on vallan kuihtunut. VM ja Pingu taisivat olla enää ainoita aktiivisia kirjoittajia. Sääli.. Itse ainakin sain sieltä hirmusti vertaistukea pohjalla tallusteltuani.

Vielä pakko mainita tuohon Tirpan suursiivoon, että minun suunnitelmani äitiyslomalle oli pestä ikkunat ja siivota keittiön kaapit. Lopputulos oli, että mies pesi ikkunat ja kaapit on vieläkin siivoamatta..:D

-Tuittu rv38-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitun tilanne alkaa kuulostaa huikean jännittävältä! Voitto-neiti voi olla jo pian kainalossa pian Voitto kotonakin! ;) Ihanaa. Nyt pidän teille sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki menee hyvin! Kylläpä rupes muakin jännäämään teidän viime metrit maaliviivalla. bd bd bd

Tirppa, Manco ja Milikokin maaliviivan tuntumassa, isosti jaksuja viime metreille. Ajatelkaa, muutaman viikon sisällä teillä on jo pikkuiset tuhisemassa ja vaatimassa äidiltä laatuaikaa ja tissibaaria. Ihanaa. Kuulostelen täällä mielenkiinnolla teidän isoviikkoisten tunnelmia, että sitten aikanaan ehdin varautua omiin isoihin viikkoihini ( siihenhän on vielä piiitkä aika... ).

Nonna, tuliko teidän perheestä vannoutuneita kestovaippojen käyttäjiä? Joko olette uskaltaneet tehdä muut hankinnat Nallekarkin tuloa varten?

Huiskutuksia Lupukselle, Tuupalle, EE:lle ja Viiville. Nauttikaahan pikkuisistanne! Kohta teidän pienet pääsevät nauttimaan ekoista lumista ja talvesta. Ihanaa, eikö?

Mä jouduin viikonloppuna naistenklinikan päivystykseen, kun alkoi supistella koko ajan vaan enemmän. Lopulta supistuksia tuli jo n 10 min välein. Hieman alkoi jo pelottaa, ettei meidän juniori ole pyrkimässä ulos. Viikkoja kun ei vielä ole lainkaan tarpeeksi. Onneksi kuitenkin sydänkäyrät oli ok ja kohdun tilannekin sellainen kuin pitää. Infektionäytteet ottivat, jos sieltä löytyisi syy. Juniori oli kasvanut hienosti, jo 710 g. Kovasti käskivät hidastamaan vauhtia, juomaan ja lepäämään. Siinä sitä onkin opettelemista! Kuulemma toisilla vaan supistaa enemmän kuin toisilla. Tai sitten voi johtua kohdun kasvuspurtista. Huojentavaa kuitenkin, että kaikki oli kunnossa. Nyt olen ollut tähän päivään saakka saikulla, huomenna kokeilemaan töihin. Kontrolliin menen äitipolille parin viikon kuluttua. Kyllä tämä lepo ja askeleen lyhentäminen on myös auttanut, supistanut enää muutamia kertoja, välillä kyllä napakammin. Mutta se on kai normaalia?

Olipas valitusvirsi. Muuten kyllä kaikki on kohdillaan ja oikeasti olen mahdottoman onnellinen jokaisesta juniorin potkusta ja liikkkeestä. Ei se elämä niin kauheeta ole miltä äsken taisin kuulostaa..

Terkkuja ja jaksuja kaikille!

Huiskis 24+4

Vierailija
44/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapikaa vaan tuosta tapaamisesta, että mut voi ainaki laskee mukaan! Käyki melkeen mikä ajankohta tahansa! :)

Vierailija
45/100 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulin vain toivottamaan tsemppiä erityisesti Tuitulle viimeisimpien käänteiden keskelle ja tietysti kaikille muillekin kaikkea hyvää odotuksen varrelle loppumetreille! Voitolla on varmasti kaikki kunnossa ja asiat menee parhain päin, olen täysin vakuuttunut asiasta :)

Täällä aika kuluu kuin siivillä ja vaikka hyvä aikomus on ollut kirjoitella kuulumisia niin ei vain ole ehtinyt. Nytkin neiti kitisee tuolla siihen malliin että ruokaa pitäisi saada, joten pakko mennä. Yritän kuitenkin palailla piakkoin kunnon romaanin kera, siihen asti huiskutuksia ja mukavaa syksyn jatkoa kaikille!

EE ja tyttö päivää vaille 3 vk

Vierailija
46/100 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aletaan käynnistämään synnytystä. Kirjaudun aamulla sairaalaan sisään ja sitten aloitetaan. Hui! Saattaa olla, että meitä on jo huomenna kolme tai sitten vasta ensi viikolla. Ilmoittelen kuulumisia aina kun tulee tilaisuus. Pitäkää peukkuja!!!

-Tuittu ja Voitto rv 38+2-

Ps. Nyt kaikki sulatelemaan ajatusta Hoidokki-tapaamisesta. Tästä on puhuttu jo niin kauan, että nyt pidetään siitä kiinni. Jos pidetään tammikuuta jo sovittuna?! Ja mukana tällä hetkellä Tuittu, Viivi ja Tuupalainen jälkeläisineen.

Vierailija
47/100 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä sitten kävi, että teidän nyyttinne tulee aikaisemmin kotiin kuin meidän, vaikka ennuste olikin päinvastainen.

Tsemppiä synnytykseen, kaikki menee varmasti hyvin!

-marvik- rv 39+3

Vierailija
48/100 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitulle ja miehelle oikein hyvää Voiton-hakumatkaa!!!!!!!!!!!!! Paljon voimia, tsemppiä, rohkeutta ja reipasta mieltä matkallenne! Hitsi vieköön, ajatella että nyt tosiaan on sitten sun, ja meidän kaikkien marraskuisten vuoro.... :-)

Voit uskoa että täällä sit odotellaan aika paljon sun kuulumisias!!

t: Manco 38+

Vierailija
49/100 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee varmasti hyvin ja Voitto pääsee vihdoin teidän luo. =)

Tuuhan sitten kertomaan kuulumisia, kun voit ja pääset.

Ja juu, mut voi ehdottomasti laskea sitten mukaan hoidokkien tapaamiseen. =)

Tammikuu on ihan passeli meille (tai ihan milloin vain muulloinkin eihän tässä oikein olekaan muuta kuin aikaa)

-viivi ja ukko 7,5kk-

Vierailija
50/100 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee, luotat vaan itseesi! Onnea matkaan, ja tule tosiaan sitten heti kertomaan kuulumisia kun ehdit :)

-Lupus ja neiti 3 kk 2 pv

Ai niin, tuosta Hoidokki-tapaamisesta vielä... olisi kyllä mahtavaa päästä mukaan, mutta en kyllä vielä ainakaan osaa yhtään sanoa pääsenkö täältä sinne asti tulemaan... :(

Vierailija
51/100 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lujasti tsemppiä täältä sinne. Ja kaikkea hyvää Voiton-haku-matkalle.

Mustakin ois kiva osallistua tapaamiseen, mutta en tiedä miten näin kaukaa pohjoisesta pääsis sinne asti kivuttomasti. Täytyy katsoa ja miettiä.

Huiskutukset kaikille muille hoidokeille ja Tuitun kuulumisia jään odotteleen.

T. tirppa ja ticotico 38+ tasan kaks viikkoa laskettuun....

Vierailija
52/100 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUITULLE oikein paljon onnea ja tsemppiä tähän päivään voihan olla jo, että teillä on pieni nyytti vieressä :)

EMMAE:lle oikein paljon onnea pienestä tytöstä. Ihanaa, että toivuit sektiosta hyvin ja nopeasti.

Kaikille muille huiskutukset ja onnea loppumetreille.

Mä ainakin olen kiinostunut tapaamisesta ja tammikuu kuulostaa hyvältä.

terv. joalin ja claudia 4kk

Vierailija
53/100 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällähän on varsinainen jännitysnäytelmä menossa Tuitun ja Voiton kanssa. Itselläkin on tämä viikko ollut melkoista menoa. Maanantaina menin äitiyspolille kontrollikäynnille ja samantien passitettiin osastolle raskausmyrkytyksen oireiden vuoksi ja synnytyksen käynnistämistäkin väläyteltiin. En ollut kyllä yhtään varautunut sairaalaan joutumiseen ja siinä shokissa aloinkin nauramaan lääkärille päin näköä. Ja itkukin kyllä sitten tuli...

Maanantaista lähtien olen makoillut osastolla ja ihmetellyt miksi ihmeessä, koska voin todellakin ihan hyvin. Verenpaineet ja valkuainen virtsassa ovat kyllä ainaiset seuralaiset ja tilanne voi nopeastikin pahentua, joten sairaala on oikea paikka. Ja onhan se ihanaa, kun aamuin illoin otetaan sydänkäyrää ja saa seurata vauvan pulssia ja liikkeitä käyrältä. Tänään pääsin vuorokauden lomalle ja nyt nautiskelen omasta kodista onnellisena. Huomenna aamulla klo 10 on oltava takaisin ihanissa sairaalavaatteissa ja sairaalasängyssä.

Tulenko kotiin seuraavan kerran lomalle vai vauvan kanssa, jää nähtäväksi. Ja milloin pääsen seuraavan kerran netin ääreen, sekin jää nähtäväksi.

Miliko 36+6

Vierailija
54/100 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä taida tätä ihan heti nähdä, mutta TSEMPPIÄ sulle(kin)!!!!!!!!!! Varsinkin siinä tilanteessa jos synnytys nyt käynnistetään... Huh huh tosiaan, jännäksi menee! Toivotaan nyt että pikkuinen saisi kuitenkin vielä ihan vähän kasvaa masussa.

(.) mä olen menossa kanssa ä-polille nyt keskiviikkona, ihme säätöä ja epäilys vauvan isosta koosta ainoana syynä. Viimeinen lääkärikäynti neuvolassa yhä tekemättä, siksi kai se th tuon lähetteen laittoi. Vointi on kuitenkin hyvä ja mitään merkkejä synnytyksestä ei kyllä ole, supistelutkin huvenneet ihan minimiin... :-)

Kuulumisiin taas!

Manco 38+6

Vierailija
55/100 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kotiuduttiin sairaalasta kera pienen prinsessan! Voitto olikin sitten tyttö ja oikea sisupussi onkin. Pieni mutta sitkeä..:) Tyttö syntyi käynnistetyllä synnytyksellä pe 26.10. klo 17.45 ja strategiset mitat olivat 48cm ja 2335g. Suurin haaste on ehdottomasti syöminen, sillä ruokaa tyttö tarvitsee kasvaakseen mutta kun voimat ei vielä riitä pitkään imemiseen. Ja kun maito itsellä alkaa vasta tänään nousta rintoihin, niin korviketta on pieni joutunut syömään..:( Noh, pääasia että kasvaa ja voi hyvin, oli sitten rinta- tai korvikemaitoa.

Laitan paremmalla ajalla vaikka huomenna synnytyskertomuksen, nyt täytyy vaan keskittyä tuon pikkuisen tuijottamiseen!!

Tsemppiä kaikille loppuraskauteen!!

Vauvauutisia odotellessa,

Tuittu, mies ja pikkuinen Vilja-tyttö kohta 4vrk

Vierailija
56/100 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOT ONNITTELURUTISTUKSET TUITULLE JA MIEHELLE PIKKU-PRINSESSASTA!!!!!!! Ihan kyynel tuli silmäkulmaan (sama toistunut kaikkien kohdalla...) kun viestisi luin! Siellä ilmeisesti kaikki hyvin kun kotona jo olette, eli se oli vaan se istukka? Ihanaa!

t: Manco 39+0

Vierailija
57/100 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia täällä! Oikein paljon onnea Tuitun perheelle pikku prinsessasta! Ihana kuulla, että kaikki hyvin ja olette pikkuisen Vilja-neidin saaneet kotiin! Nauttikaa vauva-arjesta, olette sem ansainneet!

supistusten takia saikulla makaileva Huiskis, 25+3

Vierailija
58/100 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitosta tulikin sitten Vilja :) Onnea pienestä prinsessasta!!!

Toivottavasti imettäminen lähtee hyvin käyntiin ja pikkuneiti jaksaa syödä ahkerasti!

Hyviä tuijotteluhetkiä ;)

-Lupus ja Neiti 3 kk 1 vko

Vierailija
59/100 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan yllärin teidän Voitto sitten päätti vanhemmilleen antaa, kun olikin pieni tyttönen siellä masussa kasvamassa eikä suinkaan poika. =D

Onnea Onnea!!

Milikolle myös tsempitykset mahdolliseen käynnistykseen.

Toivottavasti siellä voidaan hyvin.

Vilkutuksia kaikille.

-viivi ja ukko 7,5kk-

Vierailija
60/100 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meni sitten hienosti kun ootte jo kotona. Ihanaa tuijotteluaikaa sinulle ja miehellesi.

Aatelkaa kuinka nopeesti toi aika on mennytkin loppujen lopuksi. Kukahan meistä seuraavana on nyytinhakumatkalla, Miliko, Manco vai minä......Jännää.

Huiskuttajalle tsemppiä kotiin saikkulle ja toivottavasti supparit tajuu vaimentua ja loppua.

Kaikille tasapuolisesti huiskutuksia, tän pitää mennä peseen viimeset ikkunat ennen kuin lähtö tulee.

T. tirppa ja ticotico 38+6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi