**LOKAMAATUSKAT ' 05 LOKAKUU**
Kommentit (22)
Mä tossa yks ilta suihkussa haaveilin että jos sais siivojan tänne kerran viikossa :D tai edes kaks kertaa kuussa, olis vähän luksusta. Mä olen todella huono siivoomaan ja nyt vielä kun aikaa on tosi vähän niin siivoominen on tosi retuperällä. Meidän pikku imurikin (koira siis) muutti mun äidin luo, pois täältä hässäkästä ja keittiön lattia on aika järkky, yök. On se koira ollut kyllä mahtava apu tuolla keittiössä.
Ristiäiset lähestyy ja pikkusen on stresiä et miten kaikki mahdutaan meidän äidin pikku asuntoon, muuten ei siitä stressiä olekkaan kun olen kaiken delegoinut muille. Ja tänään löysin paidankin sinne juhliin kun en enää mahtunut tuohon samaiseen missä olin Jessen ristiäisissä. Ahdistaa tää syöminen kun karkkia, suklaata ja sipsiä menee enemmän kun laki sallii ja pepsiä :( auta armias kun imetys loppuu niin painon nousu viisin kertaistuu. Mitähän sitä keksis kun koko ajan tekee mieli syödä.
Tänään oli vauvalla neuvola lääkäri ja kaikki oli kunnossa, painoa tulee ihan mukavasti. Pikkusen on pulleempi tyllerö kun Jesse tuon ikäisenä, liekkö nyt sitten neiti saanut äitinsä raamit ja Jessellä isänsä. No hyvä että ruoka maistuu ja syöhän tuo Jessekin välillä kun hevonen, tai no tänään iltapalaks söi vaan pari haukkausta piirakkaa mutta muuten päivän aikana syö aikasen hyvin, liikkuu sitten niin paljon ettei pääse kertymään mihinkään. Neuvola on Jessellä ens viikolla että nähdään sitten onko millanen kasvu käyrä tullut.
No mutta nyt taidan mennä unille.
T.silja
Tänään oli meidän Timin virallinen 2 vuotis päivä. Viikonloppuna sitten juhlitaan sukulaisten ja kummien kera.
Taas kertasin mielessä 2 vuoden takaisen synnytysreissun :)
Ja katselin valokuvia, kyllä se vaan olis silloin NIIN pikkuinen!
En nyt muista kaikke mistä oli galluppia ollut, mutta...
Pottailu : Istuu potalla, muttei sinne mitään tee. Kuivaharjoittelua siis.
Tutti: Luovuttiin joku kolmisen viikkoa sitten kokonaan tutista, helposti kävi ja yöunetkin taas rauhoittui. Enää ei etsi unissaan sitä tuttia öisin.
Kirjoista: Aloitin lukemaan tässä kirjaa nimeltä TEMPERAMENTTI (ideana vähän oppia ymmärtämään tuota keskimmäisemme kiivasta luonnetta) mutta en kyllä ole päässyt siinä projektissa juuri alkua pidemmälle.
Käytiin tässä eilen 2v neuvolassakin, mitat olivat 12,8 kg ja 89,5 cm.
Puhumisesta: Meillä nyt alkanut sanoja tulla, vihdoinkin!! n. 20 sanaa laskettiin pojan osaavan tässä pari päivää sitten ja sen jälkeen on alkanut tavoitella taas monia uusia sanoja.
Mutta nyt peti kutsuu, ihan väsy tämä äiti jo.
t. K@tju ja poikakolmikko 4v, 2v, 7½kk.