Lue keskustelun säännöt.
Kenellä teistä on lihamylly?
01.10.2007 |
Onko niitä nykyään myös mekaanisia eli sellaisia kammettavia niin kuin ennen vanhaan?
Jos on, kumpi on parempi, sähköinen vai vanhanmallinen? Millä tavalla?
Kommentit (3)
meillä on sellainen käsiveivinen mylly vuodelta nakki ja keppi! miehen mummo sen meille antoi vanhalta kotipaikaltaan.. olen sillä pari kertaa jauhanut hirven paistilihaa ja siitä tulee ihan kauhean näköistä matoa!! =D on se vähän erilaista, mutta saman asian ajaa periaatteessa.
saa sen puhtaaksi, kun ottaa osat huolellisesti irti ja vaikka keittää ne terät osat tms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joilla olisi uudempia koneita? Vai käyttävätkö muutkin monitoimikonetta?
t. ap
Vierailija:
Käytän samaan tarkoitukseen monitoimikoneen hakkuuterää, tulee sellaista haketta, ei jauhetta.. Sama asia.