Minut miltei raiskattiin muutama tunti sitten.
Älkää, rakkaat, huudelko minulle provoa. On pakko saada kirjoittaa tämä, mitä noin kolme tuntia tapahtui.
Minulla on hyvä miespuolinen ystävä, jonka mieheni tietää ja hyväksyy. Olen auttanut häntä työasioissa. Välillämme on ollut sähköä mutta olen mielestäni pitänyt itseni aisoissa hyvin.
Tänään menin aamupäivällä auttamaan häntä töissä. Mies kävi kimppuuni, minä rimpuilin. Hän piti minusta kiinni ja työnsi kätensä housuihini. Sitten hän istui päälleni, etten päässyt irti. Ja sitten hän kaivoi peniksensä esille ja sanoi että halua nussia minua. Hän hoki: " suutele minua, suutele minua" ja työnsi kielensä suuhuni.
Puoli tuntia rimpuilin. Oloni oli erittäin absurdi; miten mulle voi käydä näin. Lopulta rupesin itkemään ja se säikäytti miehen. Mies päästi irti. Minä lähdin kotiin missä perheeni odotti. En voi kertoa asiasta kenellekään, koska olen kuitenkin flirtannut ja tavallaan " antanut ymmärtää" .
Kauhea möykky on sisälläni. Kauhea sanoa, mutta olin fantasioinut tästä tilanteesta usein. Mutta nyt koen itseni niin saastaiseksi. Miten tässä saadaan elämä räävittyä kasaan? Kaikki tuntuu niin omituiselta.
Kommentit (37)
No kuulehan.
Jos joku tuttava käyttäytyy tolleen pitkällisten flirttailujen jälkeen ja lopussa luulee, että toinenkin sitä haluaa, niin totta helvetissä pitää katsoa peiliin ja ollakin omituinen olo, että on saanut toisen käyttäytymään tuolla tavoin.
Mitäänhän ei kuitenkaan tapahtunut, muuta kuin tuo teidän mainitsema riisto. Sekin PUOLI TUNTIA ja sitten itku. Jolloin leikki loppui. Jos olisi ollut oikea raiskaaja, tuskin olisi tyssännyt siihen.
Kannatan sitä jonkun ehdottamaa puhumista ko. miehen kanssa jos et omalle miehelle kykene puhumaan. Uskon, että tuo mies on yhtä omituisessa mielentilassa myös.
En tahdo viilata pilkkua, mutta että PUOLI TUNTIA runkkasi itseään sinua vasten? Ja koko sen ajan rimpuilit, estelit ja kieltelit?
uskon tapahtuneeseen kyllä, mutta ajantaju taisi hämärtyä... ehkä TUNTUI puolelta tunnilta vaikka kesti max 10 min!!!
Jos alkaa itkemään ja vetistelemään, ja pyytää kamalasti anteeksi ym, ei hänestä todennäköisesti ole sinulle eikä muille naisille vaaraa. Jos taas ottaa agressiivisen asenteen, ja alkaa uhkailemaan takaisin, niin sit oikeasti tee se ilmoitus, sitten tuo ei todennäköisesti ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta.
Voisitte myös yhdessä miettiä mahdollisia jatkotoimia. Sinuna ilman muuta keskustelisin tuon raiskausta yrittäneen kanssa. Mitä hänellä oli mielessä, miksi hän teki niin tms.
Se mies istui välillä mun päällä tekemättä mitään. Alussa hinkkasi itseään housut jalassa minun pilluani vasten, jolloin tunsin erektion. Sitten lopuksi veti itseltään paidan pois ja otti peniksensä esille housuistaan. Ja luulen, että se runkkaaminen paljaalla kyrvällä minua vasten kesti sen 10 minuuttia. Pelkäsin koko ajan, että spermat tulee minun vaatteille. Ja se käden tunkeminen minun housuihin...mies tökkäsi sormensa minun pilluuni osittain.
Silloin minä purskahdin itkuun ja mies tajusi, että en tosiaan HALUA seksiä. Ehkä siihen saakka oletti, että vastustelin vain jotenkin muodon vuoksi.
Ihan sama, mitä kukakin sanoo. Kuitenkin koen kamalaa syyllisyyttä. Olen tahallani leikkinyt tulella.
Mieti itse: jos joku jäbä flirttaisi sinulle vaikka kuinka avoimesti, olisiko sinusta ihan jees ilman muuta olettaa että se panee sinua seuraavan kerran kun tapaatte ja sitten siihen oletuksee perustuen kampittaa se mattoon ja hinkata itseäsi sitä vasten puolen tunnin ajan?
Ihan oikeastiko tuo on sinusta täysin looginen seuraus flirtistä?
Olet ihan hakoteillä ja levität vielä tyypillistä naisen itsemääräämisoikeutta vähättelevää mentaliteettia vaarallisesti. Äklöttävää.
Ja sinä et ole syyllinen. Flirtti on ihan eri asia eikä liity tuohon.
Jos kyseessä on joku, joka on kohdattava usein, niin sitten et voi lakaista ongelmaa maton alle. Ota tapahtuma puheeksi sen miehen kanssa. Jos ei osoita katumuksen merkkejä, niin sitten mars poliisilaitokselle.
Eli olen vain talkoomielessä autellut häntä parin vuoden ajan. Suoraan sanottuna olen ollut aika ihastunutkin häneen. Asia ei olisikaan niin kimurantti, jos olisin ollut itse puhdas pulmunen.
Nyt koen aiheuttaneeni tämän omalla käytökselläni. Ei uskois miten sekaisin tämä voi vetää aikuisen ihmisen. Pitäisi jonnekin päästä itkemään tätä. Kotona ei voi. Ei vain voi.
ap
Ei se varmaan sen vaikeampaa ole kuin tapahtuman jatkuva vatvominen jossain terapiassa.
Itse odottaisin selitystä mieheltä, en lähtisi rikosilmoitusta tekemään. Jos teet ilmoituksen miehesi tulee varmasti tietämään asiasta, jos kerran et halua hänelle kertoa.
Älä tapaa enään miestä kahden kesken.
Ehkä saattaisin lähettää tekstarin ja kysyä asiasta.
Minulla oli mekko päällä, joten sen veti ylös ja työnsi kätensä pikkuhousuihin.
ap
Ja minä tekisin asiasta ilmoituksen, siitäkin huolimatta että mustasukkainen mieheni saisi asian selville.
Mieti mitä tapahtuu, jos et tee asiasta ilmoitusta ja jos et kerro miehellesi ja sitä tämä tyyppi alkaa leveilemään asialla, niin kuin se varmasti tulee tekemän, kuinka teillä on ollut pitkään flirttiä ja kuinka se pani sinua sitten.
Et voi enää siinä vaiheessa mitenkään puolustautua ja vaikea vakuuttaa muuta, kun niitä flirtin näkijöitä kuitenkin varmaan on.
Jos nyt itse tuot asian julki, voit sanoa että tämä mies on vetänyt sinusta täysin väärät johtopäätökset.
On 55-vuotias mies ja liikkuu sellaisissa piireissä, joissa ei panemisilla brassailla.
ap
Yrititkö kaikin voimin päästä irti miehen otteesta? Minun on hirveän vaikeaa käsittää, miten mies ei ymmärtänyt, että halusit tilanteesta pois.
Toivon vaan, että ap on kaikin tavoin yrittänyt taistella vastaan.
Jokainen maton alle siivottu tapaus vaan lisää asiaan liittyvää vähättelyä.