Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut miltei raiskattiin muutama tunti sitten.

Vierailija
30.09.2007 |

Älkää, rakkaat, huudelko minulle provoa. On pakko saada kirjoittaa tämä, mitä noin kolme tuntia tapahtui.

Minulla on hyvä miespuolinen ystävä, jonka mieheni tietää ja hyväksyy. Olen auttanut häntä työasioissa. Välillämme on ollut sähköä mutta olen mielestäni pitänyt itseni aisoissa hyvin.

Tänään menin aamupäivällä auttamaan häntä töissä. Mies kävi kimppuuni, minä rimpuilin. Hän piti minusta kiinni ja työnsi kätensä housuihini. Sitten hän istui päälleni, etten päässyt irti. Ja sitten hän kaivoi peniksensä esille ja sanoi että halua nussia minua. Hän hoki: " suutele minua, suutele minua" ja työnsi kielensä suuhuni.

Puoli tuntia rimpuilin. Oloni oli erittäin absurdi; miten mulle voi käydä näin. Lopulta rupesin itkemään ja se säikäytti miehen. Mies päästi irti. Minä lähdin kotiin missä perheeni odotti. En voi kertoa asiasta kenellekään, koska olen kuitenkin flirtannut ja tavallaan " antanut ymmärtää" .

Kauhea möykky on sisälläni. Kauhea sanoa, mutta olin fantasioinut tästä tilanteesta usein. Mutta nyt koen itseni niin saastaiseksi. Miten tässä saadaan elämä räävittyä kasaan? Kaikki tuntuu niin omituiselta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luovan alan yrittäjä.

Vierailija
2/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta miehellesi, ja tee ilmoitus poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla on kokemusta asiasta. Enää et sitten flirttaa ja annat miehen olla vaan. Vaikuttaa nimittäin siltä, että mies luuli sinun todella haluavan sitä.

Kyllä se siitä olo helpottuu, kun annat ajan kulua.

Vierailija
4/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin itse tavallaan kerjännyt tätä.

Ja tunnen miehen hyvin.

ap

Vierailija
6/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kuitenkin itse tavallaan kerjännyt tätä.

Ja tunnen miehen hyvin.

ap

Eli poliisille ilmoitus vaan.

Vierailija
7/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehellesi tai asia jää vaivaamaan sinua ja sen jälkeen päätätte yhdessä teettekö rikosilmoituksen joka kylläkin suotavaa olisi.

Nyt tarvitset miehesi tukea eikä hän sitä pysty sinulle antamaan ellei tiedä mitä sinulle on tapahtunut.

Vierailija
8/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luonteeltaan todella äkäinen. Hän varmasti syyttäisi minua tilanteesta. Ja koenkin olevani syyllinen.

Vierailija
9/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat tekee heti rikosilmoituksen. Keskustele miehes kanssa. Se varmaan käy vetään sitä turpaan ja sillä hyvä.

Poliiseilla muutakin tekemistä kuin kuunnella pää kallellaan " minut melkein raiskattiin" -tarinaa, jos oikeasti ei ole raiskattu.

Haloo.

Vierailija
10/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa vaihtoehto jos et halua kertoa perheellesi ja joudut kuitenkin kohtamaan sen miehen arkielämässäsi.

Vierailija
11/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilystä, jos tämä tapahtuisi äkkiarvaamatta ja ilman yhteistä sopimusta, vastoin sinun tahtoasi ja vaikka olisit vähän uhonnutkin että otetaas joskus matsia.

MArs rikosilmoitusta tekemään.

Vierailija
12/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole noin mustavalkoinen. Mieheni on luonteeltaan -sanoisinko- melko epäsosiaalinen. Hän ei antaisi ikinä minulle anteeksi tätä.

ap

Vierailija
13/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulen, että mieskin näkisi heti että jotain on tapahtunut...ihme parisuhde jos tollaisessa tilanteessa oma mies syyttäis jostakin...

Vierailija
14/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aiempi asenteesi miestä kohtaan todennäköisesti otettaisiin huomioon. Onko siis mitään rikosta tapahtunut? Lievä vapauden riisto tms?

Vierailija
15/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätetään seksuaaliset viritykset pois, on ihan selvä että ketään ei saa vangita puolelksi tunniksi lattiaan tai mihinkään vastoin tämän tahtoa. Kyse on pahoinpitelystä.

Eeva Kuuskoskikin sain pahoinpitelytuomion paljon vähäisemmästä työpaikalla tapahtuneesta tapauksesta.

Lisäksi tässä on kyse vähintään seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
16/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen flirttaillut sen miehen kanssa.

Olen itse ajanut itseni tähän tilanteeseen.

ap

Vierailija
17/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden on helppo neuvoa, että tee rikosilmoitus, mutta siitä saattaa seurata kaikenlaista harmia myös. Siinä on sana vastaan sana, mieshän voi väittää, että olet keksinyt koko jutun, että olet itse lähennellyt häntä tms ja milläs todistat ettei näin ole. Jos mies on kolleegasi tai pomosi, niin siinäkin on omat ongelmansa, jotka voi olla parempi yrittää selvittää keskustelemalla ensin ennenkuin vetää poliisin kehiin. Jokatapauksessa jos juttu menee oikeuteen, niin ei sitä ole helppoa salata aviomieheltä ja perheeltä.

Vierailija
18/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että anna olla viimeinen kerta tai kerrot kaikille, miehellesikin.

Vierailija
19/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan unohtaa tämän mahdollisimman pian. Nyt vain tuntuu todella pahalta. Huomenna pitää mennä töihin ja näyttää onnellista naamaa.

ap

Vierailija
20/37 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tapahtunut on jo itsessään rikos.

Annetaanhan avioliitossakin ymmärtää ja harrastetaan useimmiten seksiäkin mutta silti kaikenlainen toisen pakottaminen on täysin hyväksymätöntä.

Se että flirttailee ei oikeuta tuollaiseen.

Ja itsekkin kyllä punnitsisin parisuhdettani jos en voisi miehelleni tällaisesta tapahtumasta kertoa,koska pelkäisin hänen syyttävän siitä minua.

Olen aika yllättynyt että näinkin moni nainen ei näe tapatuneessa mitään väärää.

Vai onko av tänään täynnä miehiä joiden mielestä nainen haluaa seksiä jos pitää lyhyttä hametta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän