Hauska tilanne, erosin miehestäni, koska hän petti mutta nyt harrastamme seksiä yhdessä satunnaisesti
tämä uusi " tyttöystävä" vain ei tiedä sitä - tai sitä että olen raskaana :D Tekisi mieleni kertoa, mutta ehkä en vielä.. Niin ja tämä uusi on se sama jonka kanssa mieheni silloin petti minua. Nyt on ikäänkuin tasapeli.. :D
Kommentit (29)
Tosin miinuksena tossa on se nyxä, joka ei reagoi hyvin jos saa tietää, ja mikäli exä ja nyxä ovat sen jälkeen vielä yhdessä, muuttavat yhteen vaikka, niin lapsethan siitä saa kärsiä.
taitaa vaan pelottaa, että se oma ukkokulta on tuollainen. . nainenkin voi olla hyväksikäyttäjä.
Vierailija:
taitaa vaan pelottaa, että se oma ukkokulta on tuollainen. . nainenkin voi olla hyväksikäyttäjä.
Yrität esittää ettei sinulla olisi tunteita pelissä. Tajuatko itse, sinua on loukattu ja petetty pahemman kerran. Ja se loukkaaja ja pettäjä on sinun (ex-)miehesi! Ei se 18v. tyttö.
Ja palkinnoksi annat miehelle siitä hyvästä seksiä?!
Yritä nyt koota itsesi ja ymmärrä, että sinullakin on arvo. Mies on patologinen petturi ja sinä roikut hänessä kaiken tapahtuneen jälkeen.
Vihan, raivon ja surun tunteminen on normaalia petetyksi tulemisen jälkeen. Ellet myönnä näitä tunteita, et pääse ikinä henkisesti eroon (ex-) miehestäsi.
Nyt seurustelee näistä " toisista naisista" jonkun kanssa, mutta haikailee aina sitä kiellettyä hedelmää,
eli tässä tapauksessa minua(kin).
Kivahan se on tietää, ettei pettämisen syy ollut minussa, vaan että toisilla on vaan niin löyhä moraali. Otti kuitenkin hieman itsetunnolle.
Itse en koskisi mieheen enää pitkällä tikullakaan.
Lapsi tulossa ja kahdelta saa. Ainakin kahdelta.
vaikka kuinka seksin puutteessa olisin. SILTI, en noin alas vajoaisi, kunnioitan itseäni kyllä sen verran.
Toisaalta ymmärrän ap:ta sikäli, että karmea tilanne, kun huomaa olevansa petturiukolle raskaana. Sellainen ajaa tekemään kaikenlaista tyhmää. Mutta olisin melko varmasti tehnyt ennemmin abortin kuin petturille lisää lapsia...
Jos se esim aavistelee jotain nii, emmä käy siellä horalla ku lapsia kattoo. Lasten takia vaan kulta. sua mä rakastan, enkä oo siitä kiinnostunu enää! hehheh
Vierailija: