Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska tilanne, erosin miehestäni, koska hän petti mutta nyt harrastamme seksiä yhdessä satunnaisesti

Vierailija
29.09.2007 |

tämä uusi " tyttöystävä" vain ei tiedä sitä - tai sitä että olen raskaana :D Tekisi mieleni kertoa, mutta ehkä en vielä.. Niin ja tämä uusi on se sama jonka kanssa mieheni silloin petti minua. Nyt on ikäänkuin tasapeli.. :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Siksi juuri en enää vietäkään hänen kanssaan arkea. :)

Vierailija
22/29 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miinuksena tossa on se nyxä, joka ei reagoi hyvin jos saa tietää, ja mikäli exä ja nyxä ovat sen jälkeen vielä yhdessä, muuttavat yhteen vaikka, niin lapsethan siitä saa kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa vaan pelottaa, että se oma ukkokulta on tuollainen. . nainenkin voi olla hyväksikäyttäjä.

Vierailija
24/29 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


taitaa vaan pelottaa, että se oma ukkokulta on tuollainen. . nainenkin voi olla hyväksikäyttäjä.

Vierailija
25/29 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität esittää ettei sinulla olisi tunteita pelissä. Tajuatko itse, sinua on loukattu ja petetty pahemman kerran. Ja se loukkaaja ja pettäjä on sinun (ex-)miehesi! Ei se 18v. tyttö.

Ja palkinnoksi annat miehelle siitä hyvästä seksiä?!



Yritä nyt koota itsesi ja ymmärrä, että sinullakin on arvo. Mies on patologinen petturi ja sinä roikut hänessä kaiken tapahtuneen jälkeen.



Vihan, raivon ja surun tunteminen on normaalia petetyksi tulemisen jälkeen. Ellet myönnä näitä tunteita, et pääse ikinä henkisesti eroon (ex-) miehestäsi.

Vierailija
26/29 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt seurustelee näistä " toisista naisista" jonkun kanssa, mutta haikailee aina sitä kiellettyä hedelmää,

eli tässä tapauksessa minua(kin).



Kivahan se on tietää, ettei pettämisen syy ollut minussa, vaan että toisilla on vaan niin löyhä moraali. Otti kuitenkin hieman itsetunnolle.



Itse en koskisi mieheen enää pitkällä tikullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tulossa ja kahdelta saa. Ainakin kahdelta.

Vierailija
28/29 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka seksin puutteessa olisin. SILTI, en noin alas vajoaisi, kunnioitan itseäni kyllä sen verran.



Toisaalta ymmärrän ap:ta sikäli, että karmea tilanne, kun huomaa olevansa petturiukolle raskaana. Sellainen ajaa tekemään kaikenlaista tyhmää. Mutta olisin melko varmasti tehnyt ennemmin abortin kuin petturille lisää lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se esim aavistelee jotain nii, emmä käy siellä horalla ku lapsia kattoo. Lasten takia vaan kulta. sua mä rakastan, enkä oo siitä kiinnostunu enää! hehheh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän