Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää jos on ns " sekaisin" ? Vai tajuaako sellaista itse?

Vierailija
26.09.2007 |

Mistä ulkopuolinen voi sen huomata?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttavat suhtautumista, sinua ehkä vältellään. Saattaa muuttua pahansuovaksi, kärttyisäksi, surulliseksi, kiihtyneeksi... Jos vertaa itseään 5 vuoden takaiseen ja miettii nykytilannetta, eikä osaa selittää muutoksia, niin kannattanee pohtia syvemmin.

Vierailija
2/5 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan huomannut. En sitten yhtään mitään. Sitten mulle diagnosoitiin vaikea psykoottinen masennustila. Olin " sekaisin" tai " hullu" , ihan miten sitä haluaa nimittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sekoamisen pelko on varsin tavallista jos ahdistaa, vai mistä on kyse?

Vierailija
4/5 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koko muu maailma on kääntynyt vastaan, itse on suunnilleen se ainoa järkevä otus planeetan rupisella pinnalla.

Minä huomasin ja jouduin myöntämään sen silloin kun en enää selvinnyt töistäni, hyvä jos edes huushollin kohtalaisestakaan pyörittämisestä. Hain apua pillereistä, lääkäriltä, luontaistuotteista ja psykologilta, alkoholistakin. Ensimmäinen psykologi ei ollut oikea henkilö auttamaan, mutta toiselta sain juuri sellaista apua ja tukea kuin mitä tarvitsin, ja tarvitsen jossakin määrin edelleen. Käyn siis yhä harvakseltaan purkamassa tilannetta, mutta olen palaamassa työelämään, ilman keinotekoisia kemiallisia avuja.

Vierailija
5/5 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan huomannut. En sitten yhtään mitään. Sitten mulle diagnosoitiin vaikea psykoottinen masennustila. Olin " sekaisin" tai " hullu" , ihan miten sitä haluaa nimittää.