Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikkauksen jälkeen hammas aika kipeenä :(

Vierailija
26.09.2007 |

Ei ole ollut hampaissa reikiä pitkiin aikoihin ja nyt kyselisinkin että kuuluuko hampaan olla kuinka kipeä paikkauksen jälkeen? Reikä ei ollut mikään iso. Hammasta vihloo sen verran että syömisestä ei tule mitään toisella puolella. En nyt muista yhtään että kauanko aikaa noi paikatut hampaat voi olla kipeenä toimenpiteen jälkeen? Aika ärsyttävää kun ennen paikkausta hammasta ei vihlonut tällä tavalla koskaan... Nyt on jatkuvaa särkyä. Kokemuksia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipaikat voisi särkeä ja vihloa jopa useita kuukausia. Välillä vähemmän ja sitten enemmän. Että se paikka tavallaan elää? Onko tosiaan mahdollista??????

Vierailija
2/4 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina paikkauksen jälkeen on kipeä pari päivää ennenkun rauhoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikon verran kesti.

Vierailija
4/4 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kauan niin ei pitäisi olla, itse aikanaan menin muutaman kivuliaan päivän jälkeen uudelleen hammaslääkäriin, jolloin paikka avattiin ja laitettiin uudelleen. Ei auttanut vieläkään, jolloin hammaslääkäri suositteli amalgaamia! Siinä vaiheessa vaihdoin hammaslääkäriä... Uusi hammaslääkäri laittoi paikan huolellisesti ja sen jälkeen vihlonta loppui, eli voi olla kiinni myös paikanlaittajasta. Juurihoitoa ei onneksi tarvinnut, vaikka paikka oli ollut iso ja aika syvä. Mutta tosiaan, en itse ainakaan kuukausitolkulla kestäisi kuvaamanlaistasi vihlontakipua, eikä kai niin kauan pitäisi vihloakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän