***KESÄNUPPUJEN ke-to vko 39***
Aloitan uuden pinon. Toivottavasti sopii? On jo tuo kahden päivän pinokin muhkea.
ON:Ei tuntemuksia, ei oireita, ei mitään.
Eliador kp 24/28-30 (tai jotain sinnepäin:) )
Kommentit (62)
Onnittelut SannaNu \o/ oikein paljon tarrasukkia pienelle <3
).(
Lämmöt on laskussa :( näinköhän tämäkin hyvä kierto päättyy) Toivotaan ettei laske tuon enempää ;)
Palelu oli eilen kyllä mahdotonta, ja illalla kun menin sänkyyn selälleni ja nostin lantiota vetääkseni peiton altani pois repäisi todella kivuliaasti molemmille puolille alavatsaan :o Säikähdin hurjasti kun kipu oli todella viiltävä :( Saas nähdä miten mun käy...
Noh nyt kuitenkin jatkan töitäni ja kirjottelen illalla uudestaan :)
lastwish kp 14/22 yk9
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Tuun nyt häiriköimään tätä teidän pinoa, vaikken pinoutunut olekaan sitten huhtihippusten. Vauvaa täällä edelleen toivotaan. Oon aina välillä kuitenkin käynyt lukemassa näitä pinoja ja vielä täällä monia " tuttuja" aiemminsta pinoista. Toivon kovasti plussaa etenkin kaikille pitempään kuumeilleille! Ja itelle tietysti myös. ;)
Lastwish: Sulle nyt lähinnä tulin kommentoimaan, kun minusta nuo sun oireet kuulostaa lupaavilta. Muistelisin, että kerroit samaa tuosta kohdun nipukasta, kun viimeksi plussasit? Tarkotan sitä kertaa, joka meni ihan alussa kesken, olikohan ihan kemiallinen. Toivottavasti nyt puhun oikeasta henkilöstä, enkä sekota sua johonki ihan toiseen.. :) Joka tapauksessa, joku on joskus puhunut, että kohdunnipukka tuntuu olevan tosi kiinni ja takana, ja sitten on plussannut. Toivon kovasti, että saat nyt sen plussan! Oot jo niin kauan saanut odottaa.
Ja SannaNu:lle hurjasti onnea plussasta! Sinutkin muistan jostain aiemmasta pinosta. Toivottavasti pysyy pikkuinen tällä kertaa kyydissä loppuun asti. :)
T. palstahäirikkö Khaos, jolla kp 23/25-30 menossa, dpo 9 tai 10 ja yk10
toivottavasti tuo lämmön lasku ei meinaa mitään!!!
Oon kyllä tosi jännittynyt tilanteesta kun ekaa kertaa näitä repäisykipujakin on :o (alkoivat siis eilen ja niitä on tullut tässä liikkuessakin vähäsen jos tekee poikittaisin liikkeen lantiolla.
Mietin tässä nyt sitten vain että koska testata etten testaa liian aikaisin, ja toivon hartaasti ettei tule liian lyhyttä luteaalivaihetta ja mahdollinen raskaus pysyisi kyydissä.
Iik Iik piinailen tosissani <3
Wau! Plussia alkaa ilmaantua! Niitä lisää kiitos! :) Ja toivottavasti täti ei yllätä enää ketään.
Lastwish: Mua kans vilutti eilen kamalasti töissä ja lähdin ajoissa kotiin " sairastamaan" peiton alle. 36,9 näytti mittari joten kuumeessa en ollut. Oli vaan niin heikko ja väsynyt olo. Koko illan makasin sohvalla peiton alla.
Rizza: Sydän tykyttäen luin sun tekstiä, ihan kuin itse olisin sen kirjoittanut. Mulla kans on tällä viikolla ollut samaa kuin sulla. Tosin viime viikolla alkoi jo. Musta puhutaan töissä selän takana pahaa (=yksi ihminen puhuu ja muut vaan kuuntelee eikä sano mitään vastaankaan) ja tahtoisin niin kovasti äitiyslomalle. Riitelin viime viikolla kyseisen työkaverin kanssa ja vaikka minä olin (muidenkin mielestä ihan oikeassa), niin hän jotenkin onnistui kääntämään sen minua vastaan. Miksi tuollaisia paskoja pitää jokaisessa työpaikassa aina olla. :(
).( FertilityFriend viimein tunnisti mun oviksen kun lämmöt oli nyt riitävän monena päivänä nousseet ylöspäin. Eli kp 16 oli FF:n mukaan ovis (kuten ovisplussakin tuli silloin). Nyt menossa siis dpo 5. Tänään aikaisintaan tapahtuis kiinnittyminen, joten mun kroppa ei vois vielä mitenkään tietää olevansa raskaana... Kuitenkin jo eilen illalla rinnat oli tosi arat, en meinannu löytää sopivaa nukkuma-asentoakaan kun tuntui rinnat painavilta ja aristavilta. Alavatsakrampit jatkuu edelleen. Tuollaista en muista aiemmista kierroista näin aikaisin, vaan vasta pari päivää ennen tätiä. Toivottavasti se on hyvä merkki. :)
-Annique, kp 21/27-29, yk 7-
Oikein paljon onnea, ja tarrasukkia mukaan! Hienoa, että tuli näin pian jo toinen plussa!
Annique ja lastwish, peukut pystyssä teille, jospa tää olis myös teidän kiertonne :)
- bee kp 18/27-30 -
Onnittelut SannaNulle! Mahtavaa!
Minustakin Lastwishin oireet kuulostaa lupaavilta. Peukut on pystyssä!
ON: Ei muutoksia olotilassa. Menkat ei ole alkaneet vaikka mahassa siltä tuntuukin ajoittain. Lämmöä tossa äsken mittasin ja näytti hieman laskeneen (36,84), joten se veti mieltä vähän alaspäin. Tosin olen mittaillut noita lämpöjä ihan mielenkinnosta pitkin päivää, ja katsonut niistä keskiarvon. En siis mittaa oikea oppisesti aamulla.
Testata piti alunperin huomenna aamulla, mutta voi olla että jätän perjantaihin (jos siis on enään tarvetta).
Jatkan jännäilyä!
Tahto kp27/26-28
Oikein paljon onnea SannaNu!! Hienoa kuulla lisää plussauutisia :)
Mun kaikki oireet hävinneet yön aikana. Tai mitä nyt turvoksissa olen, mutta se johtunee eilisiltaisesta masennus-syömisistä.
Sen päätin etten testaa ennen la aamua, pakko pystyä odottamaan. Ellei täti sitten saavu jo pe..
Kuinkas moni muuten aikoo testailla viikonlopunaikana?
Noista herkimmistä raskaustesteistä, kun sanotaan että näyttäisivät positiivisen jo 10 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Onko se kuitenkin mahdollista, ettei kuitenkaan näyttäisi positiivista tulosta ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa, siis jos raskaana? Tulipa epäselvästi, ymmärsiköhän kukaan. Tässä elättelee vain toiveita...
Lillifee kp29/30-31
Voi ihanaa!!! Onnea plussanneille!!!
Tuo ma-ti-pinkka oli tosiaan muhkea, en työkiireiltä ole ehtinyt paljoa palstailemaan ja nyt kun tulin lukemaan kuulumisia, en edes ehdi kaikkia kunnolla lukea, mutta ONNEA <3:n pohjasta kaikille positiivisia uutisia saaneille!!!
).( - viikonloppu meni alavatsaoireissa, pientä lämpöä/kuumeilua, nyt olo tasainen, missään ei tunnu mitään, eikä näy! Paitsi valkovuoto lisääntyi eilen, aivan normaalin oloista. Mistähän se nyt sit on merkki - vai onko mistään? Miten se käyttäytyy viikko oletetun ovulaation jälkeen? KEllä tietoa?
R-testin tein viimeksi eilen: neg. Huomenna tulee viikko niistä mahd.ovisoireista, eli mitäpä tässä hätäilemään... Päivä kerrallaan. Mut jos täti tulee, niin heinäkuiset kutsuu.
Lisää plussia kehiin!!! Oviksia täällä on ainakin bongailtu hyvin! ;)
T:Fertiensis kp 32/?? dpo 7????
...elikkäs jännitettä ilmassa, kierto alkaa olla lopuillaan kp27/28, eikä ainuttakaan mensuihin viittavaa oiretta oo esiintyny, no ehkä oon ollut vähä ärtyinen. Sitä vastoin ällöä oloa on riittänyt ja maanantai-iltana sain ovistestiin kaks viivaa, ei kai nyt ovis sentään näillä kp:llä oo, joten aattelin et josko mahdollisesti ois tärpänny...
Testailen viikonloppuna jos aihetta vielä, mut jänskättää jo.
ONNEA SannaNu, toivotaan et maha-asukki pysyy loppuun saakka matkassa ja muut keitä tuossa pinossa nyt oli kuumeilemassa, niin pidän peukut ja varpaat pystyssä et mahdollisimman moni plussaa+++
Tiibe 27/28
Onnea SannaNu, ihanaa että plussa pärähti.
Laswishin oireet on lupaavia bdbdbdbdbd
täällä on piinailu käynnissä, kp28/29-33 lämmöt eilen 37.1, mutta ehtiihän nuo alas vielä tulla. Kovasti peittoa heiluteltiin kp13-18 välillä mutta sitten tuli hiljaisempi kausi, mies tais kyllästyä ihan tosissaan kun sanoi tosi tiukan EI:n kp 19 aikaan.
Olen kirjoitellu tosi huonosti kun mies oli lomalla eikä silloin oikeen pääse kirjoittelemaan, takanrakennus projekti kesti sen kaks viikkoa, nyt tuo kuivuu tuossa ja odotan että saadaan tulta pesään.
Entinen takka kun purettiin kun se ei lämmittänyt oikeestaan ollenkaan.
Plussatuulia kaikille !
AinoAurora
Paljon onnea plussasta! Kauan olet sitä odottanutkin! Tarrasukkia matkaan.
Khaos: Moi pitkästä aikaa! Paljon, paljon plussaonnea sulle.
Lastwish: Meillä on päivän ero dpoissa. Miten lämmöt voi laskea jo dpo 4? Outo juttu. Onnea piinailuun.
Annique: Sä olet kanssa melkein samoilla dpoilla. Hyvä, että on piinailuseuraa =). Tsempit töihin!
Lillifee: On mahdollista ettei näytä plussaa vielä tuolloinkaan. Tarkoititko hedelmöittymispäivällä ovispäivää? 10 päivää oviksesta on vielä suht aikaiset päivät saada plussa. Plussaonnea sulle!
Fertiensis: Mulla valkkis alkaa lisääntyä kaksi päivää ennen tätiä. Mulla on melko lyhyt luteaalivaihe, usein 10 päivää. Eli siinä dpo 8-9 alkaa tulla vähän valkkista. Itse pitäisin hyvänä (poikkeavana tavanomaisesta ainakin) oireena, jos valkkista tulisi aiemmin. Olen tuolta raskausoireketjuista lukenut, että joillain on plussakierrossa ollut runsasta valkkista oviksesta plussaan ja sen jälkeenkin. Plussatuulta!
Tiibe: Yleensä ovistesti näyttää raskauden vasta myöhemmillä päivillä. Eli vasta positiivisen raskaustestin jälkeen. Eipä tuo sun ovisplussa noilla kiertopäivillä kyllä ovikseltakaan vaikuta. Jännää. Kerro sitten miten kävi.
AinoAuroralle onnea piinailuun.
Joku (sori, nimi unohtui) oli saanut ennen SannaNu:ta plussan onnittelut siitä!
Mulla on eka kierto ilman ovistestejä. Ovisoireet on ollut niin voimakkaat esikoisen jälkeen, että ei se ohi mee. Mutta joku tuki ja turva tikuista on ollut. Ja on ollut kiva tarkentaa se ovispäivä, että olen voinut laskeskella dpot. Nyt ajattelin, että tunnen seitsemän tikutuskierron jälkeen kehoni aivan tarpeeksi hyvin =). Ajoitusta olen miettinyt. Odotuspuolellakin asiasta kyselin. Kyllä se päivä pari ennen ovista on ne tärkeimmät. Nyt peitot heilut kp 10, 12 ja 14. Ovis oli kp 15.
Viikko tässä on nyt tätä piinailuaikaa jäljellä. Pitää keksiä paljon puuhaa tähän väliin. Vauvoja satelee ympärille, ei ihan lähimmille kuitenkaan. Kivojen ihmisten raskausuutisista en tule surulliseksi/kateelliseksi, ei niin kivojen uutisista joskus. Kauhean aikuismaista... Mutta välillä ottaa ilouutiset koville, vaikken sitä näytäkään. Mies kyllä vaistoaa tilanteen.
Aika vuoristorataahan tämä odotuksen odottelu on. Voisin jo kovin mielelläni siirtyä siihen odotukseen =).
AnniHelen@ kp 18/22-? dpo3 yk8
Vasemmalle puolelle nimittäin vihloskelee aika tujustikin välillä :( Olisko mullakin joku kysta tai jotain? :(
Ennen ruokatuntia alkoi huimaamaan ja nyt kun söin iski kamala hiki ja huono-olo :( ihan kun olis joku mummotauti x-)
Rytkasti onnea matkaan kohti ensi kesää.
Sormet perkele, kun eivät tottele...
Onnea hirmuisesti SannaNu ja plussaonnea kaikille muillekin!
En olekaan vähään aikaan kirjoitellut, lähinnä lukenut pinoja vain. Nyt oli kuitenkin pakko kirjoittaa ja kysäistä (mä kun olen aika pihalla noista lämmönmittauksista, enkä ole niitä harrastanut), että miten ne lämmöt sitten oikein pitäisi mennä? Milloin nousee ja milloin laskee? Jaksaisko joku vähän selventää? Mittasin äsken kuumeen ja se oli 37,3. Normaali lämpö mulla on 36,7 eli aika korkeella nyt on. Tosin esikoinen on flunssassa, joten voipi olla, että mullekin on iskemässä toi flunssa. Olo on muutenkin tosi väsynyt, mutta väsymys edelleen pätee siis myös siihen, että kipeäksi olen tulossa.. Äh, vitsi kun aika kuluu hitaasti!
Tosi paljon tsemppiä kaikille!
Cisse
kp 27/31-34, yk 3
Samaa kyselin täällä itsekkin, ja ilmeisesti oviksen jälkeen lämmöt nousee (mullakin on ollut siinä 37 pintaan). Lämpöjen pitäisi palata normaalille tasolle ennen kuukautisia tai joillakin vasta kuukautisten aikana. Jos raskaus alkaa lämmöt jää koholle.
Itseäni hieman masentaa, koska tänään mulla on lämmöt ollu 36,8 , kun eilen vielä oli 37,1-37,3. Tosin normaalilämpöni on n.36,2-36,4, eli hieman vielä koholla on. Taitaa kuitenkin niin olla, että täti tekee tänne tuloaan.
Positiivista on se että mua on tänään viluttanut ja ällöttänyt välillä, jos siis nyt ihan hakemalla haetaan jotain raskauteen viittaavaa.
Tahto kp27/26-28
Jep, oviksen ja menkkojen välin pitäis olla koholla.
Ihmettelin jo päivä pari sitte, että aamulla oli ihan normilämpö, ja sit parin tunnini jälkeen koholla. Nyt oli taas sama juttu, ku ajattelin, että pitäisköhän taas koittaa: ennen ylösnousua 36,6, ja muutaman tunnin jälkeen, mitään kummempaa en ollu tehny, sisällä vaan ollu ja istuskellu, 37,0. Omituista... Jospa mää vaan oon niin kummallinen, että lämmönnousu näkyy vasta myöhemmin aamulla...?
Valitettavasti siis täällä taas, heippa kaikille, tuttujakin nickejä bongailin tuolta :)
Mulla siis nyt virallinen eka yk alkamassa, heinäkuussa sain ultrassa ikävän viestin: tuulimuna, sitten kemiallinen keskeytys, oli elämäni eka ja kuvittelin etten siitä enää koskaan selvii,saatikka enää yrittäis uudestaan, mutta niin se vaan kaikki voi taas muuttua 2 kk:ssa..
Joten nyt menossa kp 4, clomit aloitin eilen, meillä on 2 lasta ," isoja" jo, molemmat saatu aikaan clomeilla, mulla pco ja miehellä hieman simoissa häikkää, mutta vielä kuitenkaan ei olla mitään rankempia hoitoja tarvittu. Kaikki raskaudet on alkaneet 4:llä clomikierrolla 2tbl/pvä, joten toivotaan että näin käy viimeistään nytkin.
Nyt yritän pudottaa niitä kiloja mitä toi tuulimuna aiheutti ja vähän entisiäkin, ajattelin että se vois kaikinpuolin olla hyväksi, myös pääkopalle ettei taas kuume ala liikaa nousta nuppiin.
Onnittelut SannaNu; annoit toivoa että minäkin pikaisesti taas raskautuisin, oliko sulla nyt eka yk km:n jälkeen?
Mutta eipä muuta kuin aurinkoista loppuviikkoa ja paljon +++++ kaikille!
-poco kp4/32? yk1-
En malttanut odottaa tähän päivään r-testin ostoa vaan käytiin eilen miehen kanssa yhdessä apteekista ostamassa (multa oli lompakka jääny kotiin niin tarvitsin maksajan :) ). Kotia päästyä tietenkin testasin ja kaksi viivaa tuli testiin. Elikkäs mellä odotetaan nyt toista pienokaista. Toivon todella että vaavi nyt pysyy matkassa, mullahan oli km heinäkuussa. En oikein tiedä miten päin olisin.
Tsemppiä kaikille piinaajille, toivottavasti teilläkin tärppää. Ja halaukset tädin yllättämille.
t. SannaNu rv 4+1