Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtuuko mukaan? Ja ensimmäinen kysymys =)

21.05.2006 |

Olen neljättä kuumeileva äiti ja tässä hiukan taustaa tilanteestani:

Minulle todettiin n.6-7 viikkoa sitten tuulimunaraskaus ja kohtu tyhjennettiin pillereiden avulla rv7.

Raskaushormoni laski hitaanlaisesti, mutta nyt vihdoin alkoi ensimmäiset menkat tyhjennyksen jälkeen, mutta ne ovatkin kestäneet sitten jo viikon, mikä tietysti harmittaa.

Jälkitarkastus on tehty ja ultran mukaan kaikki on muuten ok, mutta pari vesikystaa siellä näkyi joille ei tehdä mitään muuta kuin seurataan tilannetta (seuraan tuntemuksia).

Vuoto on enään todella vähäistä, lähinnä pyyhkiessä ilmaantuu ja seksin jälkeen, mutta silti harmittaa kun hormonit vieläkin hakusessa.

Mietinkin, että voinko kuitenkin vuodosta huolimatta ovuloida normaalisti?

Minulla ovulaatio tapahtuu yleinsä hyvin alkukierrossa, jo ennen kp10 joskus jopa viimeisenä vuotopäivänä (normaalisti menkat kestänee n.4 päivää).

Kun pohdin tätä siksi, että vesikystat eivät ole oireilleet mitenkään tähän mennessä ja nyt on kahtena päivänä vihlaissut oikealta puolelta tuntuvasti ja halut on olleet korkealla tiputtelusta huolimatta.

Vai onkohan kaikki nyt vaan totaalisen sekaisin kropassani?

Ovulaatiotestejäkin tilasin, mutta ne saapuu vasta tiistaina ja nyt on kp 8/26 (mikäli kierron pituus nyt normaali).

Kiittäen, Str@wberry

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla