***KESÄNUPPUJEN ke-to vko 39***
Aloitan uuden pinon. Toivottavasti sopii? On jo tuo kahden päivän pinokin muhkea.
ON:Ei tuntemuksia, ei oireita, ei mitään.
Eliador kp 24/28-30 (tai jotain sinnepäin:) )
Kommentit (62)
Kiitti sulle, mielenkiintoista luettavaa.
No meillä sitten meni sen takia pakkopullaksi homma, kun aloitettiin liian aikaisin liian paljon :( Ei vaan lähde simpat liikkeelle. Vaikea mun olla välittämättä siitä, kun ovista odottelen saapuvaksi ihan koska hyvänsä. Tiedänpä ensi kiertoa varten (ellei nyt onnaa), että joka päivä systeemi ei todellakaan sovi meille (=miehelle). Eihän se miehen vika ole, ottaa vaan päähän, kun ite aloitin hössöttämään niin aikaisin, että joka päivä pitää. Sen siitä saa, kun on paikat hedelmällisen tuntuiset niin pitkään, luulin oviksen tulevan jo aikaisemmin. Vaikka oon kyllä hieman ärtynyt miehellekin kyllä, mutta eihän sitä saisi sille näyttää. Sanoi tuossa, että koitetaan ennen nukkumaanmenoa uudestaan pikku tauon jälkeen, mutta ehkä paree mennä nukkumaan. Harmi, ettei aamulla voi puuhailla lapsen takia. Seuraava mahis ois sitten päiväuniaika. Voi että, jos nyt tuli joku kierre, että joka ikinen puuhailukerta on tällainen. Hemmetti :(
Eli ottakaa opiksenne tämän tyhmän puuhailuinnostuksesta.
mulla kans on ollut ajoitusasiat mielessä, odotuspuolella kyselinkin asiasta. Tässä linkki keskusteluun, toivottavasti toimii.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11346201&p=3&tm…
AH