Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Kiikko, mitä hänelle on tapahtunut

Vierailija
06.12.2012 |

Vanhentunut vuodessa 20 vuotta.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet?

Vierailija
42/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka Elinan on kuihduttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi oikeasti tosi kaunis nainen, mutta selkeästi on sairastunut. Veikkaan että ei henkisesti voi kovinkaan hyvin, eikä ole kyllä ihme kun miettii mitä on joutunut Iken rinnalla kestämään. On surullista kun nainen roikkuu miehessä joka ei todellakaan ole naisensa rakkauden arvoinen :(

muusta kuin tuosta kaunottaresta joka oli Iken rinnalla?

Vierailija
45/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin kuvitella kuin läskit av mammat täällä haukkuu hoikkaa nelikymppistä naista. :D

Kaunishan tuo on. Maksaisin mitä vain jos oisin ton näkönen.

Itsekin olen sitä mieltä, että Elina on kaunis ja sen takia Ike ei jatkanut iltaa pitkään jatkoilla vaan meni jatkamaan Elinan kanssa iltaa.

Näin miehen silmissä Elina on upea nainen ja ottajia olisi vaikka kuinka paljon, mutta kun sillä on järkeä päässä ja ei ole heti jättämässä mokaavaa miestä niinkuin tyhmät av mammat tekee.

Vierailija
46/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä ketju. Kiikko on harvinaisen nuorekas ikäisekseen naiseksi. Enemmistö ainakin mun tuntemista nelikymppisistä ja myös jopa kolmekymppisistä on häntä paaaljon rumempia!

Ennemmin mä miettisin miksi vaikka Sofi O. on tuon näköinen ja ryhtinen kuin on...

Vierailija
47/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen nuorekas ikäisekseen?????????????????????????????????????????????????

Huh, millaisia tuttavia sinulla on? Jos he ovat tuosta vanhemman näköisiä, niin ovat karanneet vanhaiskodista. Ei pelkkä laishuus ihmisestä nuorta tee. Kiikko on oikeasti melko nuori vielä mutta laihuus saa hänet näyttämään kuusikymppiseltä.

Mielummin olisin vähän läskikin jos naama on silloin nätti.

Naurattaa tämä ketju. Kiikko on harvinaisen nuorekas ikäisekseen naiseksi. Enemmistö ainakin mun tuntemista nelikymppisistä ja myös jopa kolmekymppisistä on häntä paaaljon rumempia!

Ennemmin mä miettisin miksi vaikka Sofi O. on tuon näköinen ja ryhtinen kuin on...

Vierailija
48/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen nuorekas ikäisekseen?????????????????????????????????????????????????

Huh, millaisia tuttavia sinulla on? Jos he ovat tuosta vanhemman näköisiä, niin ovat karanneet vanhaiskodista. Ei pelkkä laishuus ihmisestä nuorta tee. Kiikko on oikeasti melko nuori vielä mutta laihuus saa hänet näyttämään kuusikymppiseltä.

Käy tekemässä kierros kyläsi S-marketissa ja tule sen jälkeen kertomaan, miltä Kiikko näyttää keskivertosuomalaisnaiseen verrattuna.

Vierailija
49/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti alle viisikymppinen iältään.

on nimittäin 41-v.

Vierailija
50/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin keskiverti ikäisensä. Hän näyttää myös hirvittävän kärsineeltä ja kuluneelta tavalliseen tuon ikäiseen naiseen verrattuna. Monet ovat nelikymppisinä vielä hirmu hyvän näköisiä ja nuorekkaita, Kiikko näyttää lähinnä narkkarilta tai rocktähdeltä, joka on käyttänyt kovia aineita.

Käy tekemässä kierros kyläsi S-marketissa ja tule sen jälkeen kertomaan, miltä Kiikko näyttää keskivertosuomalaisnaiseen verrattuna.

Vierailija
51/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on nykyään ihan harmaa ja sen näköinen että menee ihan kohta oksentamaan. Hiukset on aina epäsiistit, ihan kuin olisi varttia ennen lähtöä tehnyt päätöksen että lähtee linnaan ja eiliset meikit naamassa. Minusta hän näyttää surulliselta.

Vierailija
52/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin keskiverti ikäisensä. Hän näyttää myös hirvittävän kärsineeltä ja kuluneelta tavalliseen tuon ikäiseen naiseen verrattuna. Monet ovat nelikymppisinä vielä hirmu hyvän näköisiä ja nuorekkaita, Kiikko näyttää lähinnä narkkarilta tai rocktähdeltä, joka on käyttänyt kovia aineita.

Ei ole mun mielestä mitenkään kaunista kun kropassa on löysää ja mallia tynnyri, eli ei ole "treenattuja muotoja". Kasvot kalpeat ja löysät ihan kuin ei olisi huhkittu koskaan. Not like. Mielestäni Kiikko on, vaikka kieltämättä näyttää hieman nälkiintyeeltä, silti paremman näköinen kuin valtaosa 30-45-vuotiaista naisista.

En tiedä vai johtuuko näkemykseni erilaisuus siitä, että asun maaseudulla ja ihmiset ei taida maalla olla niin ulkonäkökeskeisiä ja hyväkuntoisia.

Vierailija
53/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian laiha, mutta silti silmiini paistoi vielä enemmän jonkinlainen KÄRSIMYS. Tuli ihan paha olla. Liiasta laihtumisestaan hän on aiemmin jo kertonutkin.

Vierailija
54/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se laihuus, vaan se ilme. Onhan esimerkiksi Aira Samulin ollut aina hoikka ja hänestä jos jostain voisi sanoa että "ei sovi tuon ikäiselle" jne (vaan kun sopii :). Ei pelkkä laihuus tee automaattisesti naisesta kärsivän näköistä.

Vierailija
55/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin mä olen vielä lastentarhassa...-40 v.-

Vierailija
56/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti ihan Kirsti Paakkaselta, ovatko sisarukset?

Vierailija
57/62 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se laihuus, vaan se ilme. Onhan esimerkiksi Aira Samulin ollut aina hoikka ja hänestä jos jostain voisi sanoa että "ei sovi tuon ikäiselle" jne (vaan kun sopii :). Ei pelkkä laihuus tee automaattisesti naisesta kärsivän näköistä.

Totta. Ilme ja olemus. Ihan kuin sisäinen olo heijastuisi ulospäin. Onkohan yrittänyt vain rohkeasti kestää Iken toilailut ja naisseikkailut, mutta samalla se kaikki syö häntä henkisesti sisältäpäin. Hän on voinut yrittää järjellä selittää asioita itselleen, että suhteessa kannattaa pysyä kaikesta huolimatta, mutta kun tunteilleen ei voi mitään. Jos joku kovasti kalvaa niin se kalvaa eikä se jätä rauhaan. Voi siis vain sanoa, että ei hän ainakaan onnelliselta vaikuta ollenkaan, vaan päinvastoin. Jotenkin eksyneen ja surullisen näköinen katse aina, vaikka kovasti yrittääkin "edustaa". Ehkä toi anoreksiakin sitten liittyy siihen, että yrittää jollain tavalla saada elämänsä hallintaan - kontrollia elämäänsä (kun Ikenhän käytöstä ei voi kontrolloida, se menee miten menee).

Vierailija
58/62 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ike pani sitä  kerran päivässä. Nykyään on hiljaista sillä rintamalla.

Vierailija
59/62 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ike pani sitä  kerran päivässä. Nykyään on hiljaista sillä rintamalla.

12 vuotta sitten aloitettu ketju 🤔

Vierailija
60/62 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hän on löytänyt uuden rakkauden. Näin lehdestä vain kasvot. Näytti kauniilta.