Elina Kiikko, mitä hänelle on tapahtunut
Kommentit (62)
Periaatteessa suurin osa on kauniimpia hieman hoikempina, mutta... Ja meikkikin oli vähän epäonnistunut, liian raskas.
Rumaa itsekeskeisyyttä. Ihmettelen, että ei itse huomaa miten ruma on noin laihana ja miten kaunis voisi olla tavallisen painoisena.
1. Aivan liiallinen painonpudotus, ties vaikka olisi jonkinsortin syömishäiriö taustalla..
2. Kunniattomana naisena oleminen, ts kai se jokaista naista söisi jos mies ei vie vihille vaikka oltu yhdessä vuodesta toiseen ja lisäksi miehen muut nais-seikkailut säänn lehdissä.
Normaali luonnonilmiö sen ikäisillä naisilla eli RUPSAHDUS!
Mikä on vienyt elinvoiman tuosta naisesta. Kättelyyn tullessa kasvoilla tyhjä ilme.
Ei ihan normaalia vielä tuossa iässä
Mikä on vienyt elinvoiman tuosta naisesta. Kättelyyn tullessa kasvoilla tyhjä ilme.
eli taitaa olla aika paha syömishäiriö... siitä tuo kasvojen harmauskin johtuu. Luulis että hyvällä meikillä ois voinu ainakin lärviä korjata.
Muuten, se Kiikko on ihan ominensa sinne Saksaan hankkiutunut, ja huhujen mukaan ei ole mitään pulmusmallia itsekään... Suhde Iken kanssa on vähän sellainen win-win, molemmat saa sen mitä haluaa, ja muuten saa olla miten haluaa...
siis omien sanojensa mukaan. luin odotushuoneessa jonkun lehden haastattelusta että oli alkanut karppaamaan, paino pudonnut ja nyt ei kuulemma nouse. en sitten tiedä oliko kaunistelua (eli ei haluakaan että nousee eli syömishäiriö) vai pistikö karppaus elimistön totaalisen sekaisin, kumpikaan ei ole hyvä vaihtoehto...
ukkonsa oksettavista naisjutuista. kokemuksesta voin kertoa, että uskottomassa suhteesa eläminen kuihduttaa, masentaa ja vie itsetunnon.
Laihduttamisen taustalla varmaan julkisuuden paineiden lisäksi halu olla miehelleen se ykkönen - vaikka sehän ei loppujenlopuksi koskaan ole naisesta kiinni. Pettäjä pettää aina. Ja petettävä vertailee itseään muihin, vaikka kukaan ei voi olla muuta kuin oma itsensä.
Oli kyllä kurjan näköinen, luut ja olkanivelet näkyivät niin hyvin että teki pahaa :(. Mäkin kuin että paino ei vain nousisi. En tiedä onko totta, en ihmettelisi syömishäiriötäkään.
mä voin kuvitella kuin läskit av mammat täällä haukkuu hoikkaa nelikymppistä naista. :D
Kaunishan tuo on. Maksaisin mitä vain jos oisin ton näkönen.
Kaunista on hymyilevä ja onnellinen ihminen, tuo on kaukana siitä..anorektikot näyttää tuolta, karseaa. paremman näköinen oli pari vuotta sitten ja silloinkin todella hoikka.
Mitä ihmeen rasvapalloja te olette, jos teillä ei solisluut näy?!
Uskon että suurin osa on aidosti huolissaan, ei millään pahalla Elina... Et näytä terveeltä.
eli Elina on 2 vuotta vanhempi!!!!!!!!!! Olen aina luullut et se on jotain 50....
olisi oikeasti tosi kaunis nainen, mutta selkeästi on sairastunut. Veikkaan että ei henkisesti voi kovinkaan hyvin, eikä ole kyllä ihme kun miettii mitä on joutunut Iken rinnalla kestämään. On surullista kun nainen roikkuu miehessä joka ei todellakaan ole naisensa rakkauden arvoinen :(
mennyt karppaus överiksi, näin itse aiemmin tänä vuonna kertoi lehtihaastattelussa.