Pidätkö riettaasta seksistä? Ja mikä teillä on sellaista?
Kommentit (13)
kielen käyttö on rietasta ;) Juu ja pidän siitä! Näin raskaana kun rinnat on kasvaneet varmaan kahdella kuppikoolla isommaksi niin on aivan mielettömän ihanaa kun mies nuolee niitä, varsinkin niin että olen hänen päällään ja rinnat roikkuvat naaman edessä nuoltavina :) Kieli pitkällä lipoo niin kyllä se aika riettaan näköistä on! Puhumattakaan muusta nuolemisesta...
onpa rietasta joo...nuoleminen, hah. PERUSKAMAA
miehen futisjoukkue saunaan ja sanotaan että emäntä on käytössä...
Kun mies sitoo minut kiinni ja käskee puremaan tyynyä ja kiusaa nautinnollisesti useamman tunnin....
kun panen miestäni peppuun dildolla ja hän runkkaa samalla. Ihanaa!!
Syntiseksi tunnen oloni myös silloin kun mies panee minua peppuun tai muuten vaan takaapäin ja samalla kuristaa vähän kaulasta niin että melkein en saa henkeä.
Joskus nussimme "näkösällä" ja silloin on myös rietas olo.
Kun mies sitoo minut kiinni ja käskee puremaan tyynyä ja kiusaa nautinnollisesti useamman tunnin....
yleisen uimahallin altaassa :)
No en tiedä onko se nyt rietasta, mutta mukavaa vaihtelua.
kun mies oli keskittynyt puuhaan, niin minä liikahdin. Mies oli heti ihan että "nyt kyllä jeesus suuttuu kun näin rietastellaan". Kyllä minullekin tuli ihan sellainen olo että nyt olisi voinut vaikka lipsumista esiintyä ja tuli itse asiassa sellainen aika huoramainen olo...
Meillä ainakin pannaan säännöllisesti jokaiseen reikään, eikä sillä ole mitään tekemistä lipsumisen kanssa, saatikaan että olisi mitenkään epänormaalia. Ihan perussettiä monille muillekin (kai?).
jossa toiseen reikääni laitetaan iso kuminen sauva ja mies käyttää toista reikää. Se se on mahtavaa!
perunanuijalla kivilouhoksessa... :-D
Meillä samat jutut käytössä
Enpä keksi nyt mitään rietasta mitä mä voisin tehdä, mun mielestä oman miehen kaa on ihan ok tehdä kaikkea mikä on molemmista kivaa.
t. lesta mamma
on aika riettaan tuntuista, ainakin jälkeenpäin on syntinen olo. Mutta kun se tuntuu niiiiin hyvältä!!!