Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissi galluppi

Vierailija
23.09.2007 |

kuppikoko,nännipihan koko?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä??

Vierailija
62/68 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa upealta siis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnat kokoa 70/75 A. Mulla on sellanen fiilis, että nää on nyt vielä surkeammat kuin ennen raskautta ja imetystä. Imetysaikana kuppikoko olikin lähes C, minkä takia nää nykyset on lähinnä naurettavat. Ei riipu eikä roiku, mut se johtuu tod. näk. siitä, että ei ole mitä roikkua. Surkean pienet. Nännipihat jotai 3 senttiä ja nännit nykyään suuremmat kun ennen imetystä. Itse tykkään enemmän juuri siitä nöpötystilasta, silloin nää ainakin on napakat eikä tällaset tyhmät löllöt. Vaikka yksi mies kyllä väitti juuri päinvastaista.

Kaiken huipuksi olen tässä raskauden jälkeen joutunut silloin tällöin nyppäsemään pari karvaa tuosta nännipihasta. Ällöttävää.

En tahtois mitään meloneja, mutta joku b vois olla ihan kiva. No kai nää pikkutissit on mulle luotu, kun en muutenkaan ole iso, 164/53. Mutta pelottava tulevaisuus näkyy jo suvun naisissa: jumalaton päärynä. Perse vaan leviää mutta nää tissit ei tästä kyllä enää kasva. Liikunta kyllä pitää perseen kurissa, mutta tisseille ei ole taikatemppuja. Prhana.

Mua häiritsee tää asia niin paljon, että en uskalla näyttää itseäni kenellekään. No sinkkuna ei tarvitsekaan. Hyvä kun kehtaan käydä uimahallissa tai edes parhaiden kavereideni kanssa saunassa, vaikka naisia ovatkin.

Mutta tää ei kai ole ihan yksipiippuinen juttu. Siskollani on d-kupin rinnat ja hän oli varsinkin nuorena niistä todella vaivaantunut, kun kaiken maailman äijät piti niitä kollektiivisena omaisuutena. Niin, no säästynpähän ainakin katseilta. Jos se nyt on positiivista. :(

Vierailija
64/68 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotosi ovat siis upeat :)

Vierailija
65/68 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm, 60kg ja 80B

Vierailija
66/68 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm, 90kg, 85B

Vierailija
67/68 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännipiha 8cm, väri tumman ruskea.

Vierailija
68/68 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin samanlaisia ajatuksia kun sulla. Käytännössä ei siis rintoja ollenkaan. Ei kyllä ole koskaan ollutkaan, paitsi odotusaikoina kasvoi b-kuppiin. Mä olen muutenkin tosi hoikka, laiha, 169/52 (noin!), joten en muuta odotakaan. Mä olenkin koko ikäni ihmetellyt miksi en liho, vaikka miten söisin. Yritän syödä säännöllisesti, monipuolisesti ja PALJON jotta painoa tulisi ja saisin toivottavasti joskus ne rinnat.

Mutta siis. Mulla oli ennen lapsia hirmuinen tissikompleksi. Aivan samoin kun sulla muakin hirvitti yleiset saunat, uimarannat ym. Ja seksiä ilman paitaa?! Ehdoton paniikki. Kunnes sitten tapasin lasteni isän, ja luottamuksen kasvaessa uskalsin... Nyt olen eronnut joten saan taas nauttia irtosuhteista ja yhden illan lemmestä =). Enää ei tissikompleksi vaivaa. Joskus jopa yhmänrohkeana/-itsevarmana ajattelen, että jos olen sen miehen tähän pisteeseen saanut, niin ei se kyllä siitä pakoonkaan pääse =). Ja nautin seksistä niin paljon, etten ehdi moisia edes miettimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi