Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissi galluppi

Vierailija
23.09.2007 |

kuppikoko,nännipihan koko?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eri asia on sitten esim 85c tai vaikka 85 b on isompi kuin 70d.

85 on senttimäärät pitattuna rinnan alta ja c/b on kuppi koko. Henkilöllä jolla on esim 70D on pienempi rinnanympärys kuin henkilöllä jolla on 85B/C. Kuppi koko ja siis rinta on suurempi kun on D kuin B. Henkilö jolla on 85b/c on suurempi kokoinen kuin henkilö jolla on 70d.

Vierailija
42/68 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

85 on senttimäärät pitattuna rinnan alta ja c/b on kuppi koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuta:

Joku kyseli pituus + paino asiaa:

170cm ja 59kg, rinnat A80.

Eli yksi hoikka ja pienirintainen löytyy täältä.

Vierailija:

Vierailija:

85 on senttimäärät pitattuna rinnan alta ja c/b on kuppi koko.

Vierailija
44/68 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hartioista tosi kapea ja muutenkin lyhyt ja pienikokoinen...

silti rinnat ei pienempiin kuppeihin mahdu...

eli toi senttimäärähän riippuu kuinka leveä kroppa on rintojen alta.. toiset pieni toiset isompikokoisia...Mieheni sanoi että onhan hänellläkin jos rintojen alta mitataan suuremmat sentit kuin minulla koska leveämpi.. ja kuppikokoa ei silti mitään... kerran huvikseet mitattiin masumme ja samalla sit rinnanympärys multa:) Mutta todettiin etteihän se kerro rintojen koosta koska mulla ne sentit vähäiset pienikokoisuuden takia...

Vierailija
45/68 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: sinun 70d kokoiset tissisi ovat pienemmät kuin jonkun, jonka koko on 85b. Nuo kuppien kirjainkoot (a,b,c,d,e) kun eivät ole vakiot, vaan muuttuvat aina riippuen liivien ympärysmitasta. Vertaapa kaupassa kokoa 70d ja 85b niin tajuat sinäkin.

Vierailija
46/68 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis: sinun 70d kokoiset tissisi ovat pienemmät kuin jonkun, jonka koko on 85b. Nuo kuppien kirjainkoot (a,b,c,d,e) kun eivät ole vakiot, vaan muuttuvat aina riippuen liivien ympärysmitasta. Vertaapa kaupassa kokoa 70d ja 85b niin tajuat sinäkin.

Kyllä esim 70D on suuremmat rinnat kuin 85B. Tokikin liivin 85B on suurempi kupissakin kuin esim 70B. Ei ne erot nyt niin suuria ole. D kuppi on kuitenkin kaksi kokoa suurempi kuin B. Taitaa sua harmittaa sun pienet rinnat vai?

Vierailija
47/68 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

75c kun ollut kivannäköset( D kokoisia on harvemmassa)

mutta kun ei mahdu kun tursuavat kupeista niin ei...

ja liivikaupasta kun ostin niin kokoni tosiaan pitää olla se 70.. kuulemma pienempikin mutta kun ei valmisteta näin sanoi myyjä...

harmitteli kun ihmiset käyttävät usein vääränkokoisia.. itsekkin vuosia käytin kokoa 75.. sitähän kaupasta löytyy useimmiten..

ja olkaimetkin jos ei sellaiset mitkä kokonaan säädettävissä niin täytyy ommella pari senttiä ainakin pois koska kokoni on myös siinä suhteessa pieni eli olen kokoa xs vaatteissa...

Monesti kuulee puhuttavan isoista rinnoista mutta monella se ympärysmitta on iso kuten 85... ja rinnat sitten ehkä b tai c...

eli ihminen itsessään kenties iso..

itse haluaisin kokoa b olevat... löytäisi esim. hennesistäkin halpoja kivoja liivejä... ei aina tartteis maksaa jokaisista paljoa.. ja urheilu olisi helpompaa, tosin kunnon urheiluliivit pelastaa mutta niillekkin kerty hintaa kahdille se reilu 100 euroa.. kun tosiaan pitää olla tukevat...

lisäksi kärsin jatkuvista selkäkivuista joiden takia valvoin viime yönäkin kun välillä äityy pahaksi.

lisäksi pienet rinnat on ihanan sporttiset ja napakat vaikka ikää tulee lisäää..

Vierailija
48/68 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tissiliiviliike mainosti että niillä on kokoja jopa J kokoon asti. Näkis vaan sellaisetkin meijerit. Kannattaisiko myydä jo kottikärryt moisille lolloille.

Vierailija
49/68 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai lehmien utareliivit! :D

Vierailija
50/68 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä esim 70D on suuremmat rinnat kuin 85B. Tokikin liivin 85B on suurempi kupissakin kuin esim 70B. Ei ne erot nyt niin suuria ole. D kuppi on kuitenkin kaksi kokoa suurempi kuin B. Taitaa sua harmittaa sun pienet rinnat vai?

Mull on rinnat kokoa 70d, ja ystävälläni, jonka käyttää rintsikoita kokoa 85b, on kuppi todellakin isompi kuin minulla. Mutta jos tarvitsisin ymärysmitaltaan suuremmat liivit, niin taatusti koko 80d oisi ihan liian iso. Oikeesti, sori nyt vaan kauheesti jos oot pitänyt itseäsi suurenakin povipommina, ainahan voit koittaa rakentaa itsetuntoasi jonkin muun asian varaan..

Vierailija
51/68 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen mäkin tavannut näitä mun kuppikoko on 90D ja niiden rinnat on oikeesti 5 kertaa suuremmat kuin mun. Ihmiset ostaa vain väärän kokoisia rintaliivejä. Kuka nyt haluaisi sanoa et mä olen 90G

Vierailija
52/68 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni itselläni on aivan liian isot rinnat eli ovat 75d..itsestäni tuntuu että ne roikkuvat ja ovat muutenkin epäseksikkäät kun ovat kasvanut joskus niin että ovat vähän arpiset ei pahasti mut kuitnkin!!!olen kuitenkin muuten aika pieni 160cm ja 52kg niin tuon kokoiset rinnat ovat epäsopusuhtaiset..aiheuttavat selkävaivojakin..eikä lenkkeily ole mielyttävää..

Vierailija
53/68 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 53

Vierailija
54/68 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä vaan 53 oli oikeassa, tosiaan esim 70c ja 70d ON pienempiä kupeiltaan, kuin 85b tissilivien kuppi. Siellä oli helppo verrata, kun oli lajiteltu se liivit koottain laatikoihin.

N30

Vierailija
55/68 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ketä kiinnostaa lukea näitä?

Vierailija
56/68 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännipihat eivät ole milloinkaan liian suuret, mitä isommat sen parempi.

m32

Vierailija
57/68 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, kuinka nännit muuttuivatkin imettämisen jälkeen tuollaisiksi " aikuisen naisen" nänneiksi. Sitä ennen ne olivat pienet ja vaaleat! :)

Nyt olen erittäin tyytyväinen muotoihini!

muutoin olen kropaltani sporttinen ja pikkuinen.

Vierailija
58/68 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hieman painovoima vetää alaspäin mutta liiveillä senkin saa korjatuksi.

Vierailija
59/68 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

m31

Vierailija
60/68 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun aattelee, että jollai on pelkkä nänninpiha 10cm, ja mulla on koko rinta tyyliin vaan 10cm leveä!

T:2

Jeee..... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi