Tissi galluppi
Kommentit (68)
kiihottuneena ja kylmässä vähän paremman näköiset.
75a/b,nännit nyt on nännit...eikä etes roiku pahasti...
" kunnon kinttaat"
Nänninpiha on noin 2cm halkaisijaltaan ja nännit enemmin vaaleat kuin tummat. Rinnat ei juurikaan roiku vielä ainakaan
Tissit vielä ryhdikkäät kahden imetyksenkin jälkeen. Nännipiha tummanruskea ja jotain 6-7 cm. Nännit turhankin isot, olisko 3 cm pitkät ja 2 paksut. Aina nöpöttää, ja kylmässä vielä terhakamin.
voiks jollain oikeesti olla 10cm nännipiha kun kaikilla ei tissitkään ole sen kokoiset?
rintaliivien koko on 95F
ja isot nänninpihat sekä pikku mansikkanänneillä varustetut
Joskus on kyllä käynyt mielessä rintojen pienennys!!
Ei ne kivat oon kun haittaa elämistä
Ja riippuvaksi ne on tullut lasten teon jälkeen
Mamma-70
F... eivät roiku ennenkuin vasta synnytyksen jälkeen, tai sitten ne uhmaavat jo kyllä painovoimalakia....
F75 ja roikkuu, mutta ihanat silti.
Sain mahdottomat kiksit kun luin miten kuvailitte itteenne.
nännien halkaisija 3-4cm, ovat sellaiset vaaleanpunaiset ja söpöt, itse ainakin tykkään. Rinnat muutenkin reippaan näköiset, omasta mielestäni paras osa kropassani:)
n24
koskaan itseään hyväksyvän. Aina olisi korjattavaa, milloin missäkin osassa vartaloa - ja rinnat: riippuu liikaa tai on liian pienet tai liian isot tai muuten vaan vääränmalliset! Tuli ihan hymy...:)
Kyllä ne vaan kaikki rinnat on ihania, ainakin miesten mielestä. Ja kyllä naisetkin niistä tykkää... Aatelkaas jos naisilla ei olisi rintoja ollenkaan... Onneksi on, on sitten mikä kuppi tahansa, pienen hiiren pikkukupista ison karhun jättikuppiin!;)
N31
Vierailija:
mikä kuppi tahansa, pienen hiiren pikkukupista ison karhun jättikuppiin!;)N31
Ihmettelen vain, kun monilla tuntuu olevan niin valtavia rintoja... itselläni on toki normaalia pienemmät;(
Siis olen se oisko 2, eli hyvin pienet rinnat, 70-75a, olen 167/59 yritän kovin kiinteyttää, koska minulla liikaa rasvaa kehossa. Olen normaalia sirorakenteisempi ja pyöreä peppusempi;)
Pituus 170cm ja paino 61kg, kuppikoko 75d.Tissit on luomut, vähän riiput, nännipiha 8cm ja tumman ruskeat, tykkään tisseistäni ja kyllä ovat miehetkin niitä kehuneet.
vastaatteko aina samoihin, vai käykö täällä vain jostain ihmeensyystä juuri tuon mallisia naisia hurjasti. Esim. tuttavapiirissäni ei todellakaan ole ketään hoikkaa ja muhke rintaista naista, tosin sehän nyt ei mitään totuutta kerro, mutta kuitenkin aika luonnollista kait on, että hoikalla naisella on pienet rinnat ym.
Hih, ja olen kyllä kateellinen teille;)
T:2
eri asia on sitten esim 85c tai vaikka 85 b on isompi kuin 70d.
Imetysten jälkeen tissini muistuttavat lähinnä tollasta kahta kärpäslätkää. 75B liiveihin ne saa sopimaan hyvin. Nännit minulla on aina ollu isot, semmottiset karamellit. Hyvin riittävät mulle.
Nänninpihat noin 10cm ja enempi tummat. Kuppikoko F/G 75-80, rinnanympärys 110cm. Aika täyteläiset siis ovat :-) Mutteivat tokikaan sojota suoraan eteenpäin, koska ovat luomut. Vaan eivät riipu pahasti. Itte ainakin tykkään ja on noi miehetkin tykänneet.