Tissi galluppi
Kommentit (68)
ja keskitummat nännipihat, kooltaan jotain 4,5 cm. Pienet nännit
90E on muistaakseni koko, eli kokoa on. Nännipihat suunnilleen 6-7 cm rentoina. Kyllä on välillä ikävä niitä tissejä, jotka mulla oli ennen lapsia, parikymmpisenä (75C). Mutta nämä on nyt paikalla, näillä tullaan toimeen. :)
jos jotain nyt kauheesti kiinnostaa, hih:)
Nännipihan koko riippuu paljolti siitä, nöpöttääkö vai ei. Lepotilassa halkaisija ehkä 4 senttiä. Nöpöttäessä vain puolitoista, kaikki kama menee nänniin (josta tuleekin sitten noin korvatulpan kokoinen). Väri vaaleanpunainen.
koko c ,nänni piha 3-4cm, ja tumma nännialue
En ole ronkeli, vaan tykkään kaikenlaisista tisseistä. Tosin liian isot ja tummat nännipihat ei ole mikään kaunistus, ei tosin mikään turn offkaan.
ei niin kauheesti väliä... mutta jos nyt pakko joku " unelma" heittää,,ni sellanen b-c ja tumma nänni piha:)
ja pienet nänninpihat, pienillä nänneillä
Pieni nännipiha ja nänni nöpöllään 1,5 -2 cm...
toinen tissi osoittaa suoraan alas ja toinen taivaalle. nännipihat sellaset jälkiruokalautasen kokoset.
nännipihat tummat 9-10cm lepotilassa, imetys aikana pihat oli 15cm.
pystyt. Raskausaikana kuppi oli 75 F. Eivät juurikaan roiku, koska olen vasta 19 v.
Kun aattelee, että jollai on pelkkä nänninpiha 10cm, ja mulla on koko rinta tyyliin vaan 10cm leveä!
T:2
Siis kun on niin ihanan erilaisia naisia!! Minä en oikeasti pysty sanomaan että pitäisi enemmän määrätynlaisista rinnoista tai mistä tahansa muusta yksityiskohdasta. Mutta pystyn sanomaan että rakastan monimuotoisuutta ja naisia jotka ovat vartalostaan ylpeitä!
m37
isoilla nänninpihoilla (5cm) tai ainakin rinnan kokoonnähden
ja pikku nännit
kun ajattelee tissien ja nännipihojen kokoa niin ovat melko villin näköiset.
Tosi hyvä oli vauvan imeä, toki miehenkin...
On sulla kookas nänni ois mukava imeskellä kuin nortin natsaa tai oikeammin marlboro on sen verran pitkä entä pillu vako onko millainen