Jos pyllistäisin, haluaisitko haistella peäaukkoani?
Kommentit (30)
olet nainen, niin oikein mielellään, miesten peppujen haistelu ei kiinnosta.
Jos olet nainen, niin oikein mielellään, miesten peppujen haistelu ei kiinnosta.
Sama juttu mulla. Siinä tapauksessa voisin vähän uittaa melaanikin siinä pepussa ;-)
tuo peppupuolen jutut on tuota haistelua lukuun ottamatta kokonaan pannassa. No, onneksi saan edes haistella vaimon peppua.
No joo. Ei se haise senkummemalla kuin mikä muu pakikka tahansa naisessa, jos se on puhdas. Enkä näe miksi ei voisi haistaa. Ripulin jälkeen en ehkä menis haistelemaan, mutta muute kyllä. Puhdas peppu on ihan jees. :-)
peppujutut on vieraita, mut mun miheni panee mua mieluimmin perseeseen.
tuo peppupuolen jutut on tuota haistelua lukuun ottamatta kokonaan pannassa. No, onneksi saan edes haistella vaimon peppua.
Mitä saat haistelusta? Kysyn tämän ihan uteliaisuudesta. Mitä teet samalla, runkkaat? Kiihottaako eniten tuoksu (kai kuitenkin puhdas?!), näkymä vai tuhmuus? Saatko nuolla, haluaisitko?
En ymmärrä, yritän kuitenkin, siksi kyselen. :)
empä ole oikein harrastanu haistelun,sinua en tunne siis en tiiä oletko tänä vuonna pessy persettä joten jätetään väliin.
Mitä saat haistelusta? Kysyn tämän ihan uteliaisuudesta. Mitä teet samalla, runkkaat? Kiihottaako eniten tuoksu (kai kuitenkin puhdas?!), näkymä vai tuhmuus? Saatko nuolla, haluaisitko?En ymmärrä, yritän kuitenkin, siksi kyselen. :)
Eipä sinun tai kenenkään tätä sen koommin ymmärtää tarvitsekaan. :)
Tarkennan mielelläni silti, koska asiallisesti kysyit. Kyllä siinä haistelussa omalla kohdallani päällimmäisenä on ihan se haju ja seuraavana näkymä. Ja kyllä, aina runkkaan samalla.
Enkä todellakaan osaa sanoa, miksi pepun ja tietysti pimpinkin hajut ovat itselleni niin kiihottavia, mutta olen sen pohtimisen ja analysoinnin jättänyt tässä 30 vuoden aikana, jona olen sen kiihottavaksi kokenut.
Puhtaus on taas suhteellinen käsite eli ihan vastapesty peppu nyt ei haise miltään, eikä näin ollen haistelumielessä kiihota. En haluaisi haistella kuitenkaan esimerkiksi kakkaamisen jälkeen pyyhkimätöntä, jonka koen liian likaiseksi. Useamman päivän saa kyllä olla pesemättä ja hajut vaan paranevat, ainakin 3-4 päivään asti. Sen kauemmin pesemätöntä en ole haistellut, enkä nuollut.
Ja kyllä todellakin haluaisin nuolla, mutta vaimoni ei peppuaan anna nuolla ollenkaan.
Tässä selvennystä asiaan vaikka ei se varmaan auta ketään ymmärtämään, jos itse ei moisesta kiihotu.
- mies, 43 v -
Eipä sinun tai kenenkään tätä sen koommin ymmärtää tarvitsekaan. :) Tarkennan mielelläni silti, koska asiallisesti kysyit. Kyllä siinä haistelussa omalla kohdallani päällimmäisenä on ihan se haju ja seuraavana näkymä. Ja kyllä, aina runkkaan samalla. Enkä todellakaan osaa sanoa, miksi pepun ja tietysti pimpinkin hajut ovat itselleni niin kiihottavia, mutta olen sen pohtimisen ja analysoinnin jättänyt tässä 30 vuoden aikana, jona olen sen kiihottavaksi kokenut. Puhtaus on taas suhteellinen käsite eli ihan vastapesty peppu nyt ei haise miltään, eikä näin ollen haistelumielessä kiihota. En haluaisi haistella kuitenkaan esimerkiksi kakkaamisen jälkeen pyyhkimätöntä, jonka koen liian likaiseksi. Useamman päivän saa kyllä olla pesemättä ja hajut vaan paranevat, ainakin 3-4 päivään asti. Sen kauemmin pesemätöntä en ole haistellut, enkä nuollut. Ja kyllä todellakin haluaisin nuolla, mutta vaimoni ei peppuaan anna nuolla ollenkaan. Tässä selvennystä asiaan vaikka ei se varmaan auta ketään ymmärtämään, jos itse ei moisesta kiihotu. - mies, 43 v -
Asiallinen vastaus, kunnioitettavaa. Kyllä itseäni kiihottaa nekin puuhat, mietin nimenomaan tuota, miltä mahtaa tuntua, jos haluaa enemmän eikä toinen suostu kuin pienen "armonpalan" antamaan. Että riittääkö se pidemmän päälle.
Jatkuuko sessio tuosta tilanteesta yhdyntään, miten päädytte tuohon, onko se jokakertainen osa esileikkiä vai jotain spesiaalia? Hän siis "suostuu" pyllistämään, itse pysyttelet takana ja runkkaat? Edelleen kyselen ilman sarvia ja hampaita, tilanne kuulostaa itse asiassa melko kiihottavaltakin... Tosin, itse toivoisin tuosta jonkunlaista jatkumoa "niihin puuhiin", mutta sellainen hentoinen nenän/kasvojen osuminen voisi tuntua piinaavan ihanan kutkuttavalta. :)
Asiallinen vastaus, kunnioitettavaa. Kyllä itseäni kiihottaa nekin puuhat, mietin nimenomaan tuota, miltä mahtaa tuntua, jos haluaa enemmän eikä toinen suostu kuin pienen "armonpalan" antamaan. Että riittääkö se pidemmän päälle.
Jatkuuko sessio tuosta tilanteesta yhdyntään, miten päädytte tuohon, onko se jokakertainen osa esileikkiä vai jotain spesiaalia? Hän siis "suostuu" pyllistämään, itse pysyttelet takana ja runkkaat? Edelleen kyselen ilman sarvia ja hampaita, tilanne kuulostaa itse asiassa melko kiihottavaltakin... Tosin, itse toivoisin tuosta jonkunlaista jatkumoa "niihin puuhiin", mutta sellainen hentoinen nenän/kasvojen osuminen voisi tuntua piinaavan ihanan kutkuttavalta. :)
Ei kiittämistä, asiallinen kysymys ansaitsee aina asiallisen vastauksen.
Tuota riittämistä olen itsekin joutunut pohdiskelemaan, koska itse niin mielelläni tykkäisin myös nuolla peppureikää, mutta toistaiseksi tämä vaihtoehto on kuitenkin riittänyt. Ihotuntumaa kyllä asiassa on sen verran mukana, että kyllä nenä vähintäänkin ottaa kiinni peppuun, eikä vaimokaan nähtävästi sitä pidä niin pahana kuin jos yrittää kieltä ottaa mukaan.
Useimmiten tämä leikki ei ole esileikkinä vaan pikemminkin jälkileikkinä eli joko yhdyntää tai vaimolle annettua suuseksiä on jo harrastettu ja tällä huipennuksella hoidan lopuksi oman orgasmini.
Yhdyntää meillä ei paljonkaan harrasteta oikeastaan kahdestakin syystä, tällä haavaa ei ole mitään ehkäisyä, kun en oikein ole noiden kortsujen kannalla näin parisuhteessa, enkä halua vahingossakaan saada enempää lapsia. Toinen syy yhdyntöjen puuttuumiseen on sekin, että itse en pidä sitä kovin merkittävänä osana seksileikeissä ja vaimokin saa yleensä orgasmin helpommin kun nuolen häntä, josta itsekin pidän huomattavasti enemmän kuin yhdynnästä.
Ja kyllä hän suostuu pyllistämään ja pitää kyllä yhdynnästäkin takaapäin. Itse olen selvästikin peppumies ja vaimollani sattuu onnekseni olemaan kohtalaisen iso peppu, joka pyllistäessä on ehkä kiihottavimman näköinen, johon olen törmännyt. Kun vielä pimppi kiihottavasti näkyy ja tuoksuu reisien välistä samalla, tilanne on hyvin kiihottava.
- mies, 43 v -
Ja kyselijänä siis N30, jos sillä nyt mitään merkitystä on... :)
ajattelin, että kyselijä olisi ollut mies, mutta ainahan se tuntuu kivalta, että naisiakin tällainen kiinnostaa, muutenkin kuin negatiivisin mielipitein :)
- mies, 43 v -
Kauniin naisen peppu tuoksuu hyvälle :)
Jos pyllistäisin, haluaisitko haistella peäaukkoani? Haluaisitko?
...niin eipä kukaan heteromies voi tuosta kieltäytyä :D
Takaapäin naidessa olen ollut usein haistavinani paskan hajua naisen perästä. Onko se yleistä siinä asennossa, vaikka nainen huolehtisi hygieniastaan vai haisenko ehkä itse? Pesen persettäni aina sontimisen jälkeen.
Jos pyllistäisin, haluaisitko haistella peäaukkoani? Haluaisitko?
...niin eipä kukaan heteromies voi tuosta kieltäytyä :D
Siis totta!!
Haluaisitko?
Haluaisitko?
Haluaisitko?
Haluaisitko?
Hei 30v Nainen. Jos pyllistäisit ja vähän levittäisit pakaroita kysyen minulta haluaisiko, niin kyllä haluaisin olisi vastaus. Minä 30v Mies
erite on erite. uloste on uloste hyi saatana miten olemme sidottuja tähän typerään kroppaan jota geenit ohjaa manipuloiden hormoneja...
hyi en edes tiedä mitää sanaa voisi käyttää hyi hyhihyi-
Itse en pidä liiemmin kakan hajusta ja haisee se kauniin vaimonikin kakka :D
Vaimoni pyllyä tulee toisinaan nuuhkittua pitkään ja hartaasti ja kyllä se peppu tuoksuu paljon muulle kuin kakalle. Onhan siinä sulkijalihaskin. Naisen peppu tuoksuu siis TODELLA HYVÄLLE!
mut luultavasti en, en saa kiksejä kakka-aromeista, thanks anyway..