Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin ekaa kertaa n. seitsemään vuoteen ulkona eilen..

Vierailija
23.09.2007 |

ja olis muuten kyllä kannattanu jäädä kotiin. ei olis tarvinnu kuunnella miten esimies haukkuu joitakin alaisiaan mm. kusipäiks, mulkuiks ja yhtä eritoten läskiks huoraks. joo, tiedän että se oli kännissä ja vapaa-ajalla ja ne yhdet teki tosi törkeen tempun, mutta (ja ehkä tää on vaan mun omituinen mielipide) sen ei pitäis puhua alaisistaan noin missään tapauksessa. että kannatti lähteä. toisaalta, se oli ihan täysin odotettavissa että siellä jotain draamaa tulis olemaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osallistu moisiin juuri noiden puheiden takia. Kun on vähän viinaa saatu ja työrooli putoaa pois, niin sitten uskalletaan puhua vapaasti. Ja jälkikäteen sitten hävetään ja selitellään.

Olikos meno muuttunut muuten 7 vuodessa? Mun oma mielipide on, että nykyisin tehdään liikaa suoria ehdotuksia ja ollaan törkeämpiä kuin ennen. Jos jollekulle jotain sanot baarissa niin heti se alkaa pokailemaan. Harmillista.

Vierailija
2/4 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla noin sivistymättömiä moukkia työskentelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saattaa juu tätä esimiestä (nainen muuten) hävettää. ja sanoihan se että se ei tuu töihin ens viikolla ja mitälie kaikkea se nyt on vaahdonnut tässä kuluneella viikolla muutenkin.

enkä nyt tiedä oliko meno sen kummemmin muuttunut seitsemässä vuodessa, yhtä hiton tylsää mulla oli kuin aina ennenkin. olis vissiin kantsinu vetää pään täyteen itsekin. mutta kun nyt sattumoisin olen raskaana, niin eipä oikein voi.

ja neloselle, kaupan alalla ollaan. kiva mennä maanantaina sinne hymyilemään asiakkaille kun kaikilla yhtä hiton hyvä fiilis tulla töihin ylipäätään. :( jos en olis raskaana, rupeisin heti ettimään uutta työpaikkaa, koska toi meidän ilmapiiri on ihan perseestä. -ap

Vierailija:

Itse en osallistu moisiin juuri noiden puheiden takia. Kun on vähän viinaa saatu ja työrooli putoaa pois, niin sitten uskalletaan puhua vapaasti. Ja jälkikäteen sitten hävetään ja selitellään.

Olikos meno muuttunut muuten 7 vuodessa? Mun oma mielipide on, että nykyisin tehdään liikaa suoria ehdotuksia ja ollaan törkeämpiä kuin ennen. Jos jollekulle jotain sanot baarissa niin heti se alkaa pokailemaan. Harmillista.

Vierailija
4/4 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sosiaalinen elämä on ihan täysin kuollutta. -ap

Vierailija:

Jos menet ulos, kai on saatavilla parempaakin seuraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän