Pitäisikö erota tehystä?
Sinänsä asia tuntuisi pahalta, mutta minulla ei ole mitään mahdollisuuksia lakkoiluun. Nytkään ei rahat riitä kuin juuri ja juuri, mitään ei jää. Olen sellaisessa työssä, ettei suojelutyötä tarvitse tehdä, joten se tietää kotona olemista. Lasten hoitomaksut juoksee ja kuukausittaiset laskut ei siitä miksikään muutu. Työmatkakulut eivät häviä, kun niitä ei ole nytkään. Joten olen aika epätoivoisessa tilanteessa, en tiedä mitä tehdä....
Kommentit (6)
Siksihän tämä niin tylsälle tuntuukin, koska periaatteessa olen liittoutumisen kannalla. Mutta miten kuvittelette lakon aikana elävän ihmisen, jolla suurperhe? Ei mitenkään. Tai en ainakaan itse keksi mitään ratkaisua siihen. Lainaako olisi otettava, kun entisistäkin selviää juuri ja juuri.
ap
Kaikenlisäksi edellisen lakon seurauksena joidenkin yksittäisten rivityöläisten palkat laskivat, sekä menettiin viimeinen kokemuslisä. Sen lakon tulos oli heikko, eli olisi ollut parempi lakkoilla. Sama koskee kuulemme edellistä lakkoa, siitä en tiedä, en ollut silloin vielä alalla.
ap
Enkö mä saa mennä lakkoon????????????? Joudunko mä tekeen muidenkin työt vaan koska en kuulu tehyyn???????
tosin lakko viimeksikään ei hyvää tuonut mutta silloin olikin lama ja nyt hoitajapula. ei näillä palkoilla saada hoitajia, silloin oli työttömyyttäkin. vähän eri tilanne.
Sakinhivutusta tuollaisille.