Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni tahra Huutonetissä, ARGH

Vierailija
07.10.2007 |

Olenko ihan nipo kun kuvauksessa luki että housuissa kaksi pientä haaleaa tahraa mutta olikin kaksi pientä kirkasta väritahraa ja niiden lisäksi kaksi sentin kokoista melko haaleaa tahraa. Enpä olisi huutanut jos olisin tiennyt. Pihahousuiksi menivät:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tekisi enää kauppoja kanssasi. Kai nyt myyjä olisi maininnut myös KIRKKAISTA TAHROITA, jos olisi ne itse nähnyt. Jos kerran haaleatkin huomaa.

Vierailija
2/8 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin oletan että kaikki virheet kerrotaan. Itsekin pyrin olemaan rehellinen kuvauksissa. Eihän se ostajaa harmita jos tietää että pihahousuiksi menevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat varmaankin ne kuvauksessa mainitut, noin 3-4 mm halkaisijaltaan. Luulen ettei ollut niistä minun mielestä haaleista tahroista maininnut. Ei kaiketi kannata ostaa sieltä mitään enää, ei ollut eka kerta kun luulin ostavani hyväkuntoisen siistin vaatteen ja menikin pihakäyttöön.

Vierailija
4/8 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijarimyyjät kyllä ketuttaa. Ja sit ne selittää ettei muka itse huomannut joo ja lopputoiveena tulee vielä, että nyt varmaan olemme molemmat tyytyväisiä, joten ei negaa kiitos :(

Vierailija
5/8 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palautteeni ovat kiittäviä. Lisäksi olen usein saanut meiliä, jossa kiitetty vaatteen/ tavaran olleen kuvausta parempitasoisen.

Olen vain huomannut, että esim kirppiksillä jotkut ihmiset jaksavat puolikin tuntia tutkia jotakin lahjetta; näkyykö mitään. Mielestäni tämä ap:n aloitus on samaa tasoa.

Ne parhaat myyn huutiksessa ja loput itsepalvelukirppiksellä. Tavalliselle kirppikselle en enää viitsi vaivautua näiden tyyppien vuoksi, joiden mielestä kaikki pitäisi saada kymmenellä sentillä vain sen vuoksi, että kirppiksellä pitää saada mieluiten ilmaiseksi.

Vierailija
6/8 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki palautteeni ovat kiittäviä. Lisäksi olen usein saanut meiliä, jossa kiitetty vaatteen/ tavaran olleen kuvausta parempitasoisen.

Olen vain huomannut, että esim kirppiksillä jotkut ihmiset jaksavat puolikin tuntia tutkia jotakin lahjetta; näkyykö mitään. Mielestäni tämä ap:n aloitus on samaa tasoa.

Ne parhaat myyn huutiksessa ja loput itsepalvelukirppiksellä. Tavalliselle kirppikselle en enää viitsi vaivautua näiden tyyppien vuoksi, joiden mielestä kaikki pitäisi saada kymmenellä sentillä vain sen vuoksi, että kirppiksellä pitää saada mieluiten ilmaiseksi.

Vierailija
7/8 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahroihin nähden vaatteen hinta oli aika korkea. Jos noin hyväkuntoista myyt, voi olla että olisit kanssani kuitenkin samaa mieltä jos näkisit vaatteet. Mutta ihmisten käsitykset ovat niin erilaisia että nipona ei kannata varmaan enää ostella. harmi vaan kun jää sitten hyvienkin myyjien vaatteet ostamatta. Kirppari on ihan eri asia, koska siellä vaatteen saa itse katsoa, ei kyllä ole aikaa puolta tuntia yhtä vaatetta syynätä, tahrat näkee puolessa minuutissakin

Vierailija
8/8 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos myyn huonokuntoista niin sitten kyllä yritän liioitella huonokuntoisuutta tyyliin " paljon tahroja" tai " useita tahroja" .

Ei sen puoleen enpä ole paljoa vaatteita myynytkään.