hyi hitto onko teillä
tosiaan noin usealla naisella posliini?
en ikinä voisi ajaa kaikkia pois, pitää niitä jonkun verran olla...
Kommentit (29)
Häpyhuulet olen aina pitänyt karvattomana, ja jotain 10 vuotta (naimisiin mentyäni) olin täysin posliini. Nyt on yleensä pikku tupsu jos sitäkään.
siihen että mies saa nuorta, hyvin nuorta...
vai mitä olette äidit mieltä?
missään ei löydy karvan karvaa joka keskeyttäisi kiduttavan ihanan nautinnon, edes hetkeksi
Monella naisella on posliini jo teini-ikäisestä asti.
Minusta se on vain hygieninen mukavuustoimenpide. Ihan kuin kainalokarvojen ajelu.
ettei mee pimpsaa kaiken maailman pöpöt. vähän niinku silmissä on ripset sitä varten.
Vähän sama kuin mustasukkaisuusjutuissa. Kun oikein kovasti on mustis, niin onkin itse pettäjä.
Nykyään esim. alushousut, päivittäiset alapesut ym. tekevät sitä virkaa.
en minä ainakaan ala hinkkaamaan jollai shaverilla pimpskaa, sitähän sais olla koko ajan raapimas. eipä oo ainakaan vielä mitään tapahtunu vaikka ne karvat sielä roikkuu. jos mies ei tykkää nii se on sen ongelma. ei sinänsä, ei mua mitenkää haittaa jos on posliini, siinäpähän on.
" Mitä vittu villaisempi, sitä kulli kylläisempi" Eipä siis missään nimessä halunnut minun ajelaven karvoja alapäästä.
Nykyisen mieheni kanssa muutaman kerran ajelin poslariksi, mutta mies ei oikein tykännyt. Kuulemma paljon parempi on, jos jotain jättää (aikuisuuden merkiksi). Niinpä olen nyt tyytynyt siistimään säännöllisesti ja pitämään karvat lyhyinä.