G: Mitä luulet/kuvittelet Madeleine McCannille tapahtuneen?
Kommentit (209)
Kyllä meitä on täällä useampia; yksi uskovainen tyyppi, yksi, joka linkitti kuvia Joanan hakatusta äidistä ja tuosta yhdestä Portugalin poliisista ja yksi (ihan alussa kirjoittanut), joka esitti teorian Murat:in osallisuudesta (nro 16) - ja minä (mm. vierailija nro 83, 171 ja 172).
Miten ihmeessä tilanne tässä ketjussa on päässyt siihen pisteeseen, että " vierailijat" eli me ihmiset tekstien taustalla, taistelevat eikä ne eri näkökulmat eli asiat, keskenään?
mm. 83
Vierailija:
Miten ihmeessä tilanne tässä ketjussa on päässyt siihen pisteeseen, että " vierailijat" eli me ihmiset tekstien taustalla, taistelevat eikä ne eri näkökulmat eli asiat, keskenään?
mm. 83
Ehkä siinä vaiheessa kun vanhempia epäilevät saavat kuulla olevansa pedofiileja, perverssejä, ryssiä, kieroutuneita, ateisteja jne. Mä pelaan täällä pedobingoa noilla sanoilla :D. Pakko tunnustaa näin lomapäivän kunniaksi. Ai joo, lisäksi vielä sosialisti. Hyi mua!
Jos siitä olisi löytynyt jotakin dnata, auto olisi pitänyt takavarikoida ja sinetöidä. Näin muuallakin tehdään.
Samoin Portugalin poliisi antoi hotellihuoneen takaisin käyttöön ja sitten sen jälkeen sieltä aletaan etsiä jotain dna-todistetta.
Ja millon se ruumis on kirkossa, fatimassa tai mereen upotettu. Edes entistä paikkaa ei ole ehditty tutkia, kun jo ruumiin väitetään olevan ihan muussa paikassa.
Ja se, että Portugalin poliisi väittää Daavidn surmanneen jo poikansa, on oikein piste iin päälle!
Her alleged offence was to reveal in a newspaper interview one of the questions that police had asked her, about her Bible - they wanted to know why a page containing a passage about David killing his son was crumpled
Portugalin poliisin ammattitaito tosiaan häikäisee silmiä.
Portugalin poliisi yrittää valhepropagandallaan ja ajojahdilla saada ihmiset uskomaan, että Madeleinen vanhemmilla on jotakin tekemistä Madeleinen katoamisen kanssa. Miksi tekisi niin, jollei peittelisi omia tekemisiään.
Jos tutkinnanjohtajan rikollisia toimia aiemmassa vastaavanlaisessa tapauksessa selvitetään, kyllä Portugalin poliisin väitteitä voi ihan aiheesta epäillä. Poliisipäällikköhän väitteiden mukaan kiduttamalla pakotti äidin tunnustamaan lapsen tappamisen, vaikka tämä ei ollut sitä tehnyt.
Miksi Portugalin poliisi ylipäätään levittää mitä villimpiä huhuja ja spekulaatioita äidin syyllisyydestä? Tokkopa tuo olisi edes laillista Suomessa. Ehkä peittääkseen omaa kykenemättömyyttään, olisiko todella kytköksiä pedofiileihin jne. Eli äidin syyttäminen on täysin ennenaikaista.
Vierailija:
Ja se, että Portugalin poliisi väittää Daavidn surmanneen jo poikansa, on oikein piste iin päälle!Her alleged offence was to reveal in a newspaper interview one of the questions that police had asked her, about her Bible - they wanted to know why a page containing a passage about David killing his son was crumpled
Poliisi haluaa tietää, miksi Daavidin pojansurmaa käsittelevä sivu Katen Raamatussa oli rytistetty. Portugalin poliisi siis itse ei ole antamasi lähteen perusteella ottanut teologista tai rikosteknistä kantaa Daavidin tapaukseen ;)
Vierailija:
Edes entistä paikkaa ei ole ehditty tutkia, kun jo ruumiin väitetään olevan ihan muussa paikassa.
Ei väitetä olevan. Tutkitaan onko. Istus alas hetkeksi ja koeta pystyisitkö näkemään eroa näiden kahden vaihtoehdon välillä. Jäämme jännityksellä odottamaan!
vuotaa " faktoja" sensaatiolehtiin ja sitten sensaatiolehdet vielä vähän maustaen niitä kirjoittaa.
Siksi se Sousakin erosi.
Vierailija:
Ehkä siinä vaiheessa kun vanhempia epäilevät saavat kuulla olevansa pedofiileja, perverssejä, ryssiä, kieroutuneita, ateisteja jne. Mä pelaan täällä pedobingoa noilla sanoilla :D. Pakko tunnustaa näin lomapäivän kunniaksi. Ai joo, lisäksi vielä sosialisti. Hyi mua!
Teidän syyttämisenne Madeleinen vanhempia kohtaan on niin systemaattista ja tarkoitushakuista, että toisenlaisten näkökulmien selittäminen on teille kuin selittäisi pedofiilille, että lapsen raiskaaminen on väärin.
Ihan oikeasti, te tulette hamaan hautaan inttämään, että Madeleinen vanhemmat on syyllisiä ja Portugalin poliisi hoitaa tehtäviään aivan mallikelpoisesti.
Vierailija:
Her alleged offence was to reveal in a newspaper interview one of the questions that police had asked her, about her Bible - they wanted to know why a page containing a passage about David killing his son was crumpled
a passage about David killing his son
Kuinka monta kertaa sinulle se pitää selittää. Mene itse englannin kurssille.
Vierailija:
Vierailija:
Edes entistä paikkaa ei ole ehditty tutkia, kun jo ruumiin väitetään olevan ihan muussa paikassa.Ei väitetä olevan. Tutkitaan onko. Istus alas hetkeksi ja koeta pystyisitkö näkemään eroa näiden kahden vaihtoehdon välillä. Jäämme jännityksellä odottamaan!
kun jo tutkitaan uutta.
Onhan raamatussa se yksi tyyppi joka tappoi, en muistamikä. Nimet on vaihtunu. Jos mun tehtävä olis kasata lehtijuttu ja toi olis väärin, iloisesti jatkaisin ketjua. Sitä paitsi eihän sitä tietoa voi korjata edes jos ei ole varma että on tullut virhe.
i]
kun jo tutkitaan uutta.
[/quote]
Vierailija:
196. Ottaako totuus itsestäsi lujille?
:DDDDD
seuraavana päivänä hotellin lähiympäristöä ja kolmantena jo Fatimaa, niin kyllä siinä aika reippaasti tutkitaan.
Taitaa olla sinulle ihan outo sana.
Oikeasti mitään niin typerää ei ole kuin spekuloida tällä Daavid-jutulla. Mitään faktaa ei ole jutun totuuspohjasta tai taustoista, ja poliisin tutkinnan haukkuminen tämän perustella on täysin turhaa ja noloa.
Vierailija:
Taitaa olla sinulle ihan outo sana.
kun vastaa ihan asiallisesti ja koettaa tuoda esille näkökulmia ja saa kiitokseksi kuulla olevansa pedofiili ryssä ateisti. Kyllä tää juttu on mun osaltani mennyt täysin viihteen puolelle.
Portugal on tuon traagisen sieppauksen johdosta selkä seinää vasten ja ansaitusti. Laiskojen viranomaisten kehnosti heti alussa hoitama tutkimus sai lapsen vanhemmat painostamaan julkisuudella.
Nyt matkailutulojen alentuminen alkaa näkyä ja jotain on vihdoin tehtävä. Lapsen vanhemmat ovat " parhaat" syylliset tässä tilanteessa.
Täytyy muistaa, että pedofiilien ym. tekemät lapsenryöstöt ovat arkipäivää monissa turistien suosimissa kohteissa. Niissä tarjotaan yksityistä turvallisuuspalvelua, koska viranomaisten kyvyttömyys on tunnettu tosiasia. Laaja julkisuus on ainoa toimiva keino havahduttaa noita maita korjaamaan turvallisuusriskiä.
Vastaa viestiin
Jos päiväkirjoista näkyy että vanhempien ja lasten suhde oli normaali, voidaan sulkea pois kaikenlaiset suunnitellut murhakuviot. Koko ajan tässä huomaa, että Portugalin poliisin idiottimaisuuksilla on ihan järkevä peruste. Esim. poliisia on haukuttu siitä, että auto annettiin takaisin perheen käyttöön tms. No luin että autoon oli laitettu jäljitys eli sen liikkeitä seurattiin. Eli ei ne poliisit idiootteja ole.
Vierailija: