Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monella lastenhuoneessa telkkari? Miksi?

Vierailija
17.09.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun meni ihan ok, mutta viimeisen vuoden ajan on poika eristäytynyt omaan huoneeseen ja päällä on telkkari ja tietokone välillä yhtäaikaa. Tuntuu kuin kodissamme asuisi alivuokralainen, joka nopeasti käy syömässä ja käyttää vessaamme ja kyppäriämme, mutta muuten asuu " luolassaan" ja murahtelee kaikille jotka uskaltavat ovelta sisään katsoa.

Ei musta ole murrosikäisen äidiksi... iso huokaus...

No, nyt me joka tapauksessa päätimme että haluamme poikamme takaisin ja hyökkäsimme yhteisrynnäköllä miehen kanssa mörrimöykyn luolaan ja ilmoitimme että nyt loppuu. Omaan huoneeseen saa vetäytyä omaan rauhaan, mutta muu elämä on keittiössä, olohuoneessa jne. muiden kanssa.

Hirveän huudon ja kiukuttelun jälkeen telkkari on nyt siirretty julkisiin tiloihin ja odottelemme miten tilanne perheessämme muuttuu. Löytääkö kauan kadoksissa ollut poika tiensä meidän luokse?

Tästä viisastuneena neuvon teitä. ÄLKÄÄ IKINÄ SIJOITTAKO TELKKAREITA LASTEN HUONEISIIN. SIITÄ EI TULE MUUTA KUIN HARMIA JA HAMMASTENKIRISTELYÄ PUOLIN JA TOISIN.

Vierailija
22/26 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtia että kaikki vapaa-aika ei kulu ruutuja tuijotellen.

Toki ymmärrän sen ettei murroikäiseni pidä minun seuraani maailman houkuttelevimpana ;9

Telkkari on nyt kuukauden pois poijan huoneesta ja sen jäkeen arvioimme tilanteen uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v ja 4v pojat, katsoivat " salaa" telkkaria eli jos vaikka jäivät kahdestaan leikkimään minun tehdessä ruokaa niin takaisin tullessa olikin videot päällä.

Minusta tämän ikäisten ei tarvitse videoita päivittäin töllöttää joten siirrettiin tv aikuisten makuuhuoneeseen. Lapset saa tulla viikonloppuaamuisin viereemme katsomaan aamulastenohjelmia ja olohuoneessa nykyisin tv+videot, joita saa katsoa silloin tällöin + pikkukakkosen.

En tiedä laitetaanko lastenhuoneeseen tv joskus myöhemmin. Todennäköisemmin toinen tv tulee toiseen oleskelutilaan ei lastenhuoneeseen.

Vierailija
24/26 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alunperinkään olisi halunnut toista telkkaria taloomme, koska se vaan passivoi ja tysistää. Jos telkkaria katsellaa, haluasin että se edes olisi perheen yhteistä aikaa, siis sellaista jota tehdään kutakuinkin yhdessä. Tokikin ymmärrän että kaikki eivät aina halua katsella samoja ohjelmia, mutta jos mies katsoo formulaa toisesta telkkarista ja poika samaa formulaa toisesta telkkarista, niin silloin ollaan jo vähän kummallisessa tilaanteessa.

Olenko minä ajatuksineni hieman jo vanhanaikainen? No, lapsuuteni olen katsellut mustavalkoista telkkaria olohuoneessa muun perheen kanssa. Väriversio tuli vasta kun olin murrosikäinen. IKINÄ ei meille olisi ostettu toista telkkaria, mutta nykyään taitaa olla aika tavallista että telkkari kuuluu joka huoneen vakiovarusteeksi keittöstä makuuhuoneisiin ja saunaan asti.

Mikään ei ole niin hyvä keskustelun tappaja kuin aina auki oleva telkkari!

Ja onhan niitä pilvinpimein tutkimuksia kuinka lasten kielelliset häiriöt ovat yleistyneet ja yksi syy siihen on nimenomaan television katsomisen yleistyminen.

Vierailija
25/26 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se katso öisin digiviihdettä. Ihan taatusti katsoo.

Vierailija
26/26 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne mieluummin vaikka varastoon kuin lasten huoneisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän