Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++Marrakset -05, uusi viikko+++

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista pinossa ... Nostan meitä samalla vähän.

ölkjh: Nyt vasta hokasin miten tuo sun nimimerkki muodostuu kun näppäilin sitä, nyt muistan sen paremmin :) Mullakaan ei tosiaan tällä hetkellä esimiestä, me jotka ollaan kotona ollaan ihan tuuliajolla

mikä mun mielestä on sääli. Mulla ainakin on vähemmän mielenkiintoa palata töihin kun ei tiedä edes mitä sielä tapahtuu, saati kuka on esimies ... Mä tein niin että ekaks luulin palaavani jo vuosi sitten töihin, mutta kun päätin jäädä kotiin niin otin hoitovapaan ihan sinne asti kun Lotta täyttää 3 v, tuon hoitovapaan kun meillä ainakin voi keskeyttää

koska vaan ja palata takas töihin.

odottelija76: hyvä että tämä raskaudenalku on ollut helpompi kuin aiempi. Hyvää risteilyä teille miehen kanssa!

auringonkukka05: Ihanaa kun saitte miehen kotiin :) Ehkä Jessenkin mieli nyt paranee.

Ollin_äiti: Jaksamisia uhman keskelle! Tiedän tunteen täysin ... niinkuin varmaan moni muukin täällä :)

Jännityksellä odottelen koska Lotan kummit saa toisen lapsen, viikko sitten oli laskettu aika. Mitään ei vielä ole tapahtunut, mutta kuitenkin jännittää jo koska kuuluu jotain, ja kumpi tulee. Ja kun lapsi syntyy niin tiedän että mies menee sitten varpajaisiin (ekan lapsen tultua niitä ei pidetty).

Kävin kääntymässä tänään Muksukirppiksellä, mutta olin niin myöhään liikkeellä että kaikki parhaat lelut oli menneet jo. Vaatteita vilkaisin ihan mielenkiinnosta (lähinnä mitä hintoja on), oli kyllä uskomatonta mitä hintoja jotku kehtas pyytää käytetyistä vaatteista jotka oli nukkaisia ja tahraisia ....

Mietittiin josko pidettäisiin syystalkoot pihan talvikuntoon saamiseksi, mutta ajankohtaa ei osattu päättää. Ens viikonloppu oli melkein ainut vaihtoehto mutta lehdet on varmaan vielä suurimmaksi osaksi puissa :) Ajateltiin nimittäin pyytää miehen vanhemmat ja veli, ja mun äiti apureiksi, ruokapalkalla toki. Ollaan nähty miehen vanhemmat viimeksi 5 vkoa sitten ..... En kyllä ymmärrä niitä yhtään ... Eka lapsenlapsi eikä tunnu mielenkiintoa riittävän nähdä riittävän usein. Enkä mä enää jaksa yrittää pyytää niitä meille tai kalastella kutsua heille käymään. Vuoden loppuun asti tosiaan katson ja sit " räjähdän" :))

Nyt BB:n pariin!

Päivän plussat:

+ oli mukava aurinkoinen ilta

+ mies teki pizzaa

Vierailija
22/25 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan korteni pinoon. Olen kyllä ollut läsnä luku puolella.

Tintta: Välillä näkee kyllä kirppareilla äly hintoja.

Talkoot kuuostaa hyvältä idealta :) Täällä on aibakin vielä paaljon lehtiä puissa. Lupasin mennä miehen mummulle siivomaan pihaa, kunhan ensin lehdet tippuvat. Ihan hauskaa hommaa haravointi on, kun on hyvät hanskat ja harava.

Ollin äiti: Kyssäri kouluun liittyen, jälleen ;) oletko yo vai aikuislinjalla?

Ölkjh: Hauska nimimerkki :) Minä olen myös vielä kotosalla neidin 4 ja puoli vee ja marraspojan Pertun kanssa. Tarkotus olisi keväällä hakea kouluun ja syksyllä mennä koulun penkille, mikäli johonkin pääsen.

Kivaa, että Jesse ja kukkanen saivat kultansa takaisin :))

Huippu ihana Jesse, kun äitiä kauniiksi kehuu :)

Ei meilläkään mitään synttärilahjalistaa anneta, vaan pientä vinkkiä sitä pyytäville.

Perttu on ihan innoissan puistossa olevista leikkityökaluista. Jaksaa touhata meisselin ja vasaran kanssa kauan. Niitä voisi itse laittaa synttäripakettiin. Jospa vaikka pojasta tulisi hiukkasen näppärämpi niiden kanssa kuin isukista ;)

Kummaa riitelyä niille tuolla Talossa. Vois kyllä joku sanoa Hekallekin, että mikä hänessä mättää.

Palataan.

Hilda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin mies tosiaan viime yönä kotiin ja kyllä oli aamulla Jesse mielissään kun isi kävi poitsun poimimassa sängystä. Pinniksestä kuului iloinen hihkaisu " isi lapista" ja kovasti sitten halivat. Vaan eipä kestänyt kauaa kun Jesse alkoi isiä pompottamaan, " maitoa, isi antaa" . Maidon jälkeen kun kysyttiin haluaisiko Jesse omenaa, vastaus kuului " rypäleitä, isi hakee" ja tätä rataa. On myös huolehtinut siitä että isi on näköpiirissä ja että mieluiten ihan kosketusetäisyydellä. Melkoista kiukuttelua ja kitinää on myös pitänyt tänään, joten viikon aikana kertynyttä ikäväänsä kai siten protestoi ja purkaa. Mies-paralla on ollutkin todellinen paluu arkeen Lapin hiljaisuuden jälkeen. ;-) Oli raasu ihan puhki päivän jälkeen ja meni samaan aikaan nukkumaan kuin Jessekin.

Ollin äiti: Oliko kiva Fröbelin palikoiden konsertti? Tykkäsikö Olli? Meillä katsotaan ahkerasti Fröbeleitä DVD:ltä ja yritetään laulaa ja leikkiä mukana.

Tsemppiä uhmiksen kanssa! Jessellä on nyt viikon verran ollut selkeästi enemmän uhmaa, tänäänkin on kuultu monen monta kertaa " ei tykkää" , ruokapöydässäkin venkoillaan enemmän kuin syödään ja ulosmenoa tapellaan vaikka sinne oikeasti halutaan yms yms. Hieman raskasta juu...

Pertusta taitaa olla tulossa melkoinen Puuha-Pete. :-) Leikkityökalut voisikin olla ihan hyvä 2v-synttärilahjaidea, kiitosta vaan ajatuksesta! :-)

Nyt sänkyyn lueskelemaan ja eiköhän se unikin pian tule. Kauniita unia kaikille, jos joku vielä sattuu tätä tänään lukemaan. :-)

Vierailija
24/25 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori Hilda, muistin yks päivä, että kyselit koulusta jotain, mutta en enää muistanut mitä..

Eli täällä meidän kaupungissa on vain nuorten ja aikuisten puoli, mutta koska olen ylioppilas, ei tarvinnut käydä äidinkielen tunneilla, numero tuli suoraan lukiotodistuksesta. Myös atk:n sain suoritettua, niin että menin suoraan kokeeseen. Koulu kestää siis kaksi lukuvuotta (80ov), mutta sama koulutus kuin nuorilla, heillä kolme vuotta. Me käydään asiat vaan nopeammin ja lyhyemmin läpi. Selvensikö yhtään? :)

Juu, eilen oltiin katsomassa fröbeleitä. Oli kyllä poitsu tosi ihmeissään, kun ne samat sedät oli siellä oikeasti, kun yleensä näkee vaan telkkarista. Eka laulu kun alkoi, alkoi kova itku, mutta loppui nopeasti ja pienen hetken jälkeen leikki mukana. Tutti pysyi vaan visusti suussa koko konsertin ajan. Ja kun konsertti loppui, Olli ihmetteli mihin ne meni ja olisi jäänyt penkkiin vaikka kuinka kauaksi aikaa.. :)

Ai niin, nyt en muista kuka kysyi yhdistelmistä? Tintta-Liisako se oli??? Me ostettiin viime jouluna brion racet, kun kyllästyin yhdistelmiin, myytiin matkarattaat (ne nitisi ja natisi niin paljon) ja yhdistelmät on mummulassa Ollin rattaina, siellä tarvii kunnon pyörät kun on hiekkatietä. Saa nuo yhdistelmät jäädä sinne odottelemaan muita lapsenlapsia.

Ihanaa kun tänään paistaa aurinko, pitkästä aikaa :) lähdetään mun vanhemmille kohta puoliin.

Vierailija
25/25 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaisi taasen uusi viikko, ja saadaan aloittaa uusi pino.

Tämä päivä mennyt hujauksessa, Lotta nukkui huonosti yön ja olin aika väsynyt mutta onneksi oli sunnuntai niin ei ollut mies töissä.

Nyt on huopakatto ja pellitykset laitettu, ja pesin lattiat sillä aikaa mies leikki Lotan kanssa. Mukava olo kun saanut jotain aikaiseksi vaikka flunssa vielä kiusaa mua, ja Lotankin nenä on vielä tukossa.

Paappa kävi kääntymässä pikaisesti, tuli vain huonoon aikaan kun Lotta oli nukahtanut juuri päiväunille enkä viitsinyt sitten herättää kesken unien. Paappa ei ehtinyt olemaan kuin puoli tuntia kun hänen piti lähteä hakemaan mummia töistä. Pakko mun vaan oli sanoa hänelle, että useammin heidän pitäisi nähdä Lottaa, ja sanoin myös että hän kun on Lotan ainut paappa niin olisi mukavaa jos muistaisikin hänet sitten jos/kun aika hänestä joskus jättää ... Inhottavaa ajatella tosin tälläisiä, mutta näin se vain on kun oma isä ei ole elossa :(

Nyt jotain pientä suuhun ja nukkumaan (tai oikeastaan tuhisemaan tän nenän kanssa), huomenna menen käymään töissä kääntymässä. Saadaan joululahjaksi Icepeakin-talvitakki ja eri kokoja on kokeiltavana töissä.

Niin joo, jänskää kun BB:hen tuli uusia asukkaita, ja lisääkin tulee vielä!

Unia!