Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ihan hönöä porukkaa
17.09.2007 |
ihme uusavutonta jengiä täällä ja muillakin keskustelupalstoilla! yks kysyy mitä tehdä kun sai optikolta väärin hiotut silmälasit (takasin sinne liikeeseen!!), toinen kysyy mitä tehdä kun just ostettu pesukone hajosi (takuu!!!), kolmas kysyy mitä teen kun se ja se oire/sairaus/tapaturma (lääkäriin!!). siis eikö voi ajatella omilla aivoilla? vai pitääkö kaikkeen saada ohjeet jonkun toisen ' mututuntumalla' ???
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa